بیوگرافی سوناکشی سینها

4 سال پیش
بیوگرافی سوناکشی سینها
4.5/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی سوناکشی سینها به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سوناکشی سینها بازیگر هندی است. حرفه اش به عنوان طراح لباس شروع شد،او در سال ۲۰۰۵ در فیلم ” Mera Dil Leke Dekho” طراحی لباس را انجام داد. اولین بار بعد از آن هم به بازی در فیلم ” Dabangg” پرداخت.

زندگینامه سوناکشی سینها

بیوگرافی سوناکشی سینها

فعالیت هنری

در این فیلم سونا در مقابل سلمان خان بازی کرده است. بخاطر همین فیلم هم توانست اولین بار در سال ۲۰۱۱ جایزه ببرد.
در سال ۲۰۱۲، وی مقابل آکشای کومار در ” Rowdy Rathore” حضور داشت. این فیلم از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفت. فروش این فیلم هم بالا بود ( ۲٫۲ میلیون دلار )، ۱۵۰٫۶ میلیون روپیه در یک روز.

فیلم بعدی سونا ” Joker” اثر شیریش کوندر بود. این فیلم خیلی ضعیف بود. فروشش اصلا خوب نبود و از سوی منتقدان نیز بازتابی منفی داشت. سومین فیلم وی ” Son of Sardar” است. با اینکه از سوی منتقدان زیاد مورد توجه قرار نگرفت ولی از لحاظ فروش موفق بود. بعد از این فیلم او در ” Dabangg 2″ بازی کرده است، این فیلم از لحاظ فروش توانست موفقیت های بالایی را کسب نماید. وی هم چنین در ورژن هندی ” Rise of the Guardians” نیز بازی کرده است. در سال ۲۰۱۳ سونا در ” Lootera” در مقابل رانور سینگ بازی کرده است.

سایر آثار

او در ” Once Upon ay Time in Mumbai Dobaara!” و بعد از آن هم در ” Once Upon a Time in Mumbaai” بازی کرده است. بعد از این برنامه ها وی در ” Bullett Raja” بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا جاودانی

در سال ۲۰۱۴ وی در ورژن هندی ” Rio 2″ و بعد از آن هم در فیلم اکشن ” Holiday: A Soldier Is Never Off Duty” حضور داشته است. او در موزیک ویدئوی ” Yo Yo Honey Singh” نیز حضور داشته است.
در سال ۲۰۱۵ وی به بازی در ” Tevar” و بعد از آن هم در همین سال در ” Meet Bros” حضور داشت. در جولای سال ۲۰۱۶، او در فیلم ” Mouna Guru” بازی کرد. بعد از این وی به بازی در ” Force 2″ پرداخت. او در فیلم کمدی ” Namastey England” نیز حضور داشته است.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲ ژوئن ۱۹۸۷ (سن ۳۲ سال)، بمبئی، هند
قد: ۱٫۶۷ متر
فیلم آینده: بوژ: غرور هند
والدین: شاتروگان سینها، پونام سینها

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوناکشی سینها
4.5/5 - (10 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Qasin
    1 سال پیش

    مه سوناکشی را دوست دارم و عاشق اش هستم