بیوگرافی فریدا پینتو

4 سال پیش
بیوگرافی فریدا پینتو
Rate this post

بیوگرافی فریدا پینتو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فریدا پینتو متولد سال ۱۹۸۴ می باشد. وی در مدرسه جورجین در بمبی درس می خوانده است. پدرش در بانک مسئول بوده است. در ۵ سالگی وی تصمیم گرفت که بازیگر شود.

زندگینامه فریدا پینتو

بیوگرافی فریدا پینتو

فعالیت هنری

در سال ۱۹۹۴، وی در مسابقات Miss Universe شرکت کرد و توانست برنده شود. در دانشگاه وی در تئاتر به کار می پرداخت. بازیگری را کنار گذاشت و تا سال ۲۰۰۵ که مدرکش را اخذ نماید به حرفه مدلینگ پرداخت. با اینکه در زمان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت، ولی تا زمانی که ” Monster (2003)” را در دانشگاه ندیده بود، تصمیمی درمورد این حرفه نگرفته بود.

در این مدت زمان وی در برنامه های تلویزیونی حضور می یافت. در بین سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ ، برای حضور در برنامه ” Zee International Asia Pacific” انتخاب شد، بخاطر این برنامه به کشور های مختلفی سفر کرد و بعد از آن وی توانست در برنامه های بالیوودی و هالیوودی بازی کند.
در سال ۲۰۰۸ وی در ” Quantum of Solace” حضور داشت، البته بعد از مدتی وی به این کار ادامه نداد و یکی از ناموفق ترین پروژه های وی نیز شد. به گفته خودش این برنامه یک برنامه خوب بود ولی مجبور بود که از آن خارج شود.

سال ۲۰۰۷ بیوگرافی فریدا پینتو

در سال ۲۰۰۷، وی و ۶ مدل دیگر برای بازی در ” Slumdog Millionaire (2008)” انتخاب شدند. بعد از شش ماه بلاخره فری توانست این نقش را بدست آورد. او در نقش معشوقه جمال در این فیلم حضور داشت. البته وی شش ماه را در کلاس های آموزش بازیگری گذراند تا بتواند در این فیلم حضور یابد. بودجه ساخت فیلم ۱۵ میلیون دلار بود و در جهان نیز فروشش به ۳۷۷٫۹ میلیون دلار رسید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رنی کتلین زلوگر

این فیلم یکی از موفقترین فیلم ها بشمار میرفت، زیرا توانست بیش از ۱۰ نامزدی و جایزه را کسب نماید. وی هم چنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن نیز شد. بعد از این موفقیت بزرگ وی در فیلم کمدی ” Will Meet a Tall Dark Stranger (2010)” حضور یافت. بعد از این فیلم هم در ” Miral (2010)” حضور داشت، این فیلم براساس داستان عاشقانه واقعی بود. وی در نقش دختری که در کمپی اسرائیلی بزرگ می شود حضور داشت.

در سال ۲۰۱۱ او در ” Rise of the Planet of the Apes” حضور داشت. وی در نقش کارولین معشوقه نقش اصلی در این فیلم بود. نقش اصلی را نیز جمیز فرانکو بازی کرده است. این فیلم در جهان توانست ۴۸۱٫۸ میلیون فروش داشته باشد. تا سال ۲۰۱۶ ، بجز این برنامه فیلم دیگری بهترین فیلم او از لحاظ فروش نبود. در همین سال در فیلم دیگری نیز حضور داشت که اصلا فروشش خوب نبود به اسم ” Day of the Falcon”. در این سال آخرین فیلمی که بازی کرد، فیلم فانتزی ” Immortals” بود. فروش این فیلم در جهان ۲۲۶٫۹ میلیون دلار بود. در سال های بعد وی در سینمای هند حضور داشته است.

فیلم ها:

۲۰۰۸ Slumdog Millionaire
Latika Danny Boyle

۲۰۱۰ You Will Meet a Tall Dark Stranger
Dia Woody Allen

۲۰۱۰ Miral
Miral Julian Schnabel

۲۰۱۱ Rise of the Planet of the Apes
Caroline Aranha Rupert Wyatt

۲۰۱۱ Trishna
Trishna Michael Winterbottom

۲۰۱۱ Day of the Falcon
Princess Leyla Jean-Jacques Annaud

۲۰۱۱ Immortals
Phaedra
Tarsem Singh

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محبوبه هنریان

۲۰۱۳ Girl Rising
Narrator Richard E. Robbins
Documentary
۲۰۱۴ Desert Dancer
Elaheh Richard Raymond
۲۰۱۵ Knight of Cups
Helen Terrence Malick

۲۰۱۵ Unity
Narrator Shaun Monson
Documentary
۲۰۱۵ Blunt Force Trauma
Colt Ken Sanzel
۲۰۱۶ Yamasong: March of the Hollows Geta Sam Koji Hale Voiceover
Post-production[12

۲۰۱۸ Jungle Book
Messua
Andy Serkis
Post-production

TBA Love Sonia
Rashmi Tabrez Noorani Filming

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۸۴ (سن ۳۵ سال)، بمبئی، هند
قد: ۱٫۶۵ متر
ملیت: هندی
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ سینمایی ام‌‌تی‌وی برای بهترین صحنهٔ عاشفانه، بیشتر
والدین: سیلویا پینتو، فریدریک پینتو

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فریدا پینتو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه