بیوگرافی ایزابل لوکاس

4 سال پیش
بیوگرافی ایزابل لوکاس
Rate this post

بیوگرافی ایزابل لوکاس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لوکاس در ملبورن، استرالیا متولد شد، لوک دختر بئاتریس، معلم ویژه، و اندرو، خلبان می باشد. پدر او استرالیایی است و مادر او نیز اهل سوئیس است، او می تواند سوئیسی ، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند.

زندگینامه ایزابل لوکاس

بیوگرافی ایزابل لوکاس

فعالیت هنری

در کودکی ، لوکاس در کنز، کوئینزلند زندگی می کرد. او همچنین در سوئیس و بعد از آن در کالج سنت مونیکا در کنز حضور داشت.

لوکاس در طول سالهای مدرسه در کار های درام شرکت کرد و در دوره حضور در کالج ویکتوریا به رشته هنر و در دانشگاه فناوری کوئینزلند به تحصیل می پرداخت. او توسط شارون مایسنر یکی از واسطه ها استعداد یابی شد. لوکاس برای نقش کیت شکارچی در “Home and Away” انتخاب شد. اگر چه تهیه کننده ، احساس می کرد که نقش ایزابل برای وی مناسب نیست، ولی لوکاس خیلی تحت تاثیر شخصیت جدید، تاشا اندروزقرار گرفته بود. لوکاس جایزه لوجی (برای استعداد محبوب جدید) را برای عملکرد خود در این سری به دست آورد.

سال ۲۰۰۹

در سال ۲۰۰۹، او در نقش خون آشام در فیلم علمی تخیلی ” Daybreakers ” با اتان هاوک و ویلم دافو ظاهر شد. در این بین او در حال کار با استیون اسپیلبرگ در مینی سریال جنگ جهانی دوم “The Pacific” بود، اسپیلبرگ به لوکاس نقش آلیس در ” Transformers: Revenge of the Fallen” را پیشنهاد کرد. او به عنوان تهیه کننده اجرایی این فیلم با مایکل بی بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی متین دو حنجره

در سال ۲۰۰۹، او در بازسازی از فیلم ۱۹۸۴ “Red Dawn ” ، در کنار جاش پک، جاش هاچرسون و ستاره کریس همسورث. حضور یافت.این فیلم در اصل قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۰ منتشر شود، اما با توجه به مشکلات مالی آن را به سپتامبر ۲۰۱۱ موکول کردند. پس از آن رسما در نوامبر ۲۰۱۲ منتشر شد.

در سال ۲۰۱۱، لوکاس در فیلم فانتزی “Immortals ” بازی الهه آتنا را عهده دار بود، بعد نیز قرار دادی را برای حضور در فیلم “Knight of Cups” امضا کرد.
در نوامبر ۲۰۱۲، لوکاس به عنوان شخصیت اصلی در موزیک ویدئو ” Give Me Love” حضور داشت. خواننده و ترانه سرا “Ed Sheeran” سازنده ی این موسیقی بود.

تاریخ تولد: ۲۹ ژانویهٔ ۱۹۸۵ (سن ۳۵ سال)، ملبورن، استرالیا
قد: ۱٫۶۸ متر
جوایز: جایزهٔ لوجی برای محبوب‌ترین استعداد زن جدید، جایزهٔ جوانان هالیوود برای ستارهٔ زن فردا
آموزش: Victorian College Of The Arts، St. Monica’s College
والدین: بیاترِیس لوکیس، اَندرو لوکیس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایزابل لوکاس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه