بیوگرافی استیون درف

4 سال پیش
بیوگرافی استیون درف
Rate this post

بیوگرافی استیون درف به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استیفن دورف در آتلانتا، جورجیا متولد شد، او پسر نانسی و استیو دورف است، پدرش تولید کننده، آهنگساز و موسیقی دان است، پدر وی یهودی و مادر او کاتولیک می باشد. برادراستیفن مرحوم اندرو دورف می باشد، او یکی از آهنگ نویسان کشورش بود. او در لس آنجلس، محل کار پدرش بزرگ شد و در کودکی در تبلیغات برای کرافت و ماتل حضور می یافت. در چندین مدرسه خصوصی تحصیل می کرد و پنج بار از مدرسه اخراج شد.

زندگینامه استیون درف

بیوگرافی استیون درف

فعالیت هنری

دورف شروع بازیگری اش در اواخر ده ۱۹۸۰ بود، بیشتر نقش های جزئی. او به صورت مهمان در برنامه های تلویزیونی مانند Diff’rent Strokes, Blossom, Roseanne, Married… with Childrenحضور داشت. او در فیلم های تلویزیونی In Love and War, I Know My First Name is Steven و What a Dummy نیز بازی کرده است. اولین نقش اصلی را در فیلم gateway to Hell بازی کرده است. در سال ۱۹۹۳، کارگردان مارتی کالنر استیفن را استخدام کرد تا به بازی در کنار آلیشیا سیلورستون ( اسطوره نوجوانان ) در موزیک ویدیو ” Cryin” بپردازد. او نقش اصلی معشوقه ریس ویترسپون را در نیز در فیلمی تلویزیونی بازی کرده است.

در سال ۱۹۹۶، استی در فیلم ” Space Truckers” و بعد به عنوان کندی دارلینگ در ” I Shot Andy Warhol” حضور داشت، فیلم در مورد والری سولاناس، زن بدنامی که به اندی وارهول شلیک می کند بوده است. استیفن یکی از اولین بازیگرانی است که در اولین فیلم دیجیتالی قابل دانلود، ” Quantum Project” محصول SightSound.com حضور داشته است. استی شخصیت، XIII، که به نام ” evil vampire Deacon Frost” نیز شناخته میشود را در کمیک های مرول بازی کرده است. این شخصیت در ” Blade” (1998) شناخته شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گوهر خیراندیش
Cold Creek Manor

او نقش دیل مسی در سال ۲۰۰۳ را در “Cold Creek Manor” نیز اجرا کرده است، در کنار شارون استون. در سال ۲۰۱۰ در درام ” Somewhere” به کارگردانی سوفیا کوپولا بازی کرد. در مصاحبه ای با The Chic Spy به توصیف آنچه در زمان اجرای نقش ( مرگ مادرش ) اتفاق افتاد می پردازد، در سال ۲۰۰۴، استی در موزیک ویدیو ” “Everytimeبا خوانندگی بریتنی اسپرز حضور داشت. استی در سال ۲۰۰۹ در فیلم ” Public Enemies” و ” Black Water Transit” حضور یافت. در نقش ستاره پورنو دیک شدو درفیلم کمدی ” Bucky Larson: Born to Be a Star” حضور یافت، این فیلم توسط آدام سندلر تهیه و نویسندگی آن نیز توسط خود او انجام شده است.

به تازگی، استی در تلویزیون و تبلیغات چاپی برای ” blu eCigs” شرکت سیگار الکتریکی حضور می یابد.

در سال ۲۰۱۳، او یک مهمان افتخاری در ” ۶th Off Plus Camera” بود. همچنین در ” The Motel Life” نیز در کنار داکوتا فانینگ و کریس کریستوفرسون حضور داشته است. در فیلم درام جنایی ” Officer Downe” حضور داشته است.

تاریخ تولد: ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۷۳ (سن ۴۶ سال)، آتلانتا، جورجیا، آمریکا
قد: ۱٫۷۳ متر
آموزش: Montclair College Prep School
آلبوم‌ها: The Motel Life (Original Motion Picture Soundtrack)، Dead Man’s Town: Born in the U.S.A. Revisited
والدین: استیو دورف، ننسی درف

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیون درف
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه