بیوگرافی دنیل شارمن

4 سال پیش
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی دنیل شارمن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شارمن بازیگری را در نه سالگی شروع کرد و در رویال شکسپیر از صدها بچه انتخاب شد. دنی از سرمایه گذاری خود در زمینه هنرهای دراماتیک صحبت کرده است. شارمن با شرکت در رویال شکسپیر برای دو نمایشنامه آماده شد ” The Park in 1995 (age 9)” و ” Macbeth in 1996 (age 10)”. او هم چنین در ” Winslow Boy” (2002) بازی کرده است.

زندگینامه دنیل شارمن

بیوگرافی دنیل شارمن

فعالیت هنری

اولین نقش سینمایی شارمن در فیلم مستقل ” The Last Days of Edgar Harding ” بود، در آن او در نقش یک موسیقیدان بود. در سال ۲۰۱۰، در نقش آرس، خدای یونانی در فیلم فانتزی ” Immortals ” در کنار کلان لوتز و هنری کویل در میان دیگر بازیگران بود؛ این فیلم در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. ” به نظر من این فیلم خیلی عجیب و غیر واقعی بود.” او از اجراهای فیلم های خود برای اولین بار کرده است و گفته است: “من اولین فیلم را واقعا عجیب و غریب و غیر طبیعی دیدم. سپس من با تلاش برای بدست آوردن نقش بیشتر میدان را خالی نکردم. من شدیدا دوست دارم رقابت کنم.” شارمن در فیلم ترسناک ” The Collection ” و ” Teen Wolf” بازی کرده است. در نوامبر ۲۰۱۲ منتشر شد.

کارهای تلویزیونی شارمن شامل نقشی دو قسمتی در “The Nine Lives of Chloe King ” در نقش زین می باشد، بعد نیز نقش بازرس لوئیس در فیلم تلویزیونی ” Starting Over ” و یک قسمت از ” Judge John Deed ” حضور داشت. دنی همچنین در ” The Sexy Dark Ages” در کنار شوان پیفروم و رابرت اینگلاند حضور داشته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارک رافالو
سریال Teen Wolf

دانیل شارمن نقش تکراری بتا گرگ نما را در فصل ۲ سریال درام ” Teen Wolf” بازی کرده است. دنی نقش خود را در فصل سوم نیز به نمایش درآورده است و یک شخصیت بزرگ در محدوده زمانی معین می باشد. پس از فصل ۳ و اتمام این سریال در این فصل، اعلام شد که به احتمال زیاد دنیل دیگر در این سریال حضور نیابد.

دانیل در نقش افسر پلیس سوار سلطنتی کانادا، ادوارد مونت کلیر در فیلم ” When Calls the Heart ” اثر هال مارک بر اساس رمان عاشقانه به همین نام حضور داشته است.
او همچنین نقشی در” The Originals ” داشته است.

فیلم ها:

Year Title Role Notes
۲۰۱۱ The Sexy Dark Ages Ulric Short film
۲۰۱۱ Immortals
Ares

۲۰۱۲ The Collection
Basil
۲۰۱۵ Drone Matt Collier Short film
۲۰۱۵ The Juilliard of Broken Dreams Jeffrey Short film
تلویزیون :
۲۰۰۳ Judge John Deed
Andy Dobbs Episode: “Judicial Review”
۲۰۰۷ Starting Over
Alexander Dewhurst Television film
۲۰۰۹ Inspector Lewis
Richard Scott 1 episode
۲۰۱۱ The Nine Lives of Chloe King
Zane Episodes: “Responsible”, “Beautiful Day”
۲۰۱۲–۲۰۱۴ Teen Wolf
Isaac Lahey
Recurring role; 32 episodes
۲۰۱۳ When Calls the Heart
Edward Montclair Television film
۲۰۱۴–۲۰۱۵ The Originals
Kaleb Westphall / Kol Mikaelson Recurring role; 12 episodes

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دنیل شارمن
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه