بیوگرافی شرادها کاپور

4 سال پیش
4.7/5 - (118 امتیاز)

بیوگرافی شرادها کاپور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شرادها کاپور (زاده ۳ مارس ۱۹۸۷) بازیگر و خواننده هندی است که کار خود را در فیلم های بالیوود به اجرا در می آورد. وی دختر بازیگر شاکتی کاپوراست، او حرفه بازیگری خود را با یک نقش کوتاه در ۲۰۱۰ ، “Teen Patti” در نقش دزد شروع و آن را با اولین نقش اصلی در درام نوجوان “Luv Ka The End” (2011) ادامه داد.

زندگینامه شرادها کاپور

بیوگرافی شرادها کاپور

فعالیت هنری

کاپور شهرت گسترده ای بخاطر بازی نقش خواننده در درام تجاری موفق عاشقانه Aashiqui 2 (2013) بدست آورد، هم چنین او چند تمجید از جمله نامزدی Filmfare برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد. در سال بعد، او در یک شخصیت بر اساس اوفلیا در درام تحسین شده از سوی منتقدان ” Haider “(2014) اثر ویشال بیهادواج حضور داشت، اقتباس این فیلم از تراژدی ویلیام شکسپیر هملت می باشد.

او خودش را به عنوان یکی از بازیگران با مشخصات بالا در بالیوود در میان برجسته ترین بازیگران هند می داند، این مشخصه را بخاطر حضور در فیلم عاشقانه ” Ek Villain (2014) ” بدست آورده است، البته می توان گفت که بازی در فیلم درام ABCD 2 (2015) نیز شهرت زیادی به وی داد. بعد از این برنامه او در درام Baaghi (2016) حضور یافت که توانست در میان فیلم های کاپور پرفروش ترین باشد.

علاوه بر بازیگری در فیلم، کاپور چند موزیک فیلم را خوانده است. کاپور چهره مشهوری برای مارک های و محصولات تجاری است . در سال ۲۰۱۵، او خط فروش لباس خود را راه اندازی کرد. کاپور در صحنه های تئاتری نیز خود را نشان داده است و کنسرت زیادی شرکت می کند. کاپور در لیست افراد مشهور، جذاب ترین و محبوب ترین در هند می باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آریا عظیمی‌نژاد
فیلم‌شناسی

سه کارت – ۲۰۱۰
Luv Ka The End – ۲۰۱۱
عاشقی ۲ – ۲۰۱۳
دختری در عشق تو – ۲۰۱۳
یک تبهکار – ۲۰۱۴
حیدر – ۲۰۱۴
آنگلی – ۲۰۱۴
ABCD 2 (هرکسی میتونه برقصه ۲) – ۲۰۱۵
باغی – ۲۰۱۶
پرواز جت – ۲۰۱۶
راک آن ۲ – ۲۰۱۶
باشه عزیزم – ۲۰۱۷
دوست‌دختر نصفه نیمه – ۲۰۱۷
Haseena Parkar – ۲۰۱۷
۲۰۱۸ – نواب زاده (حضور افتخاری)
۲۰۱۸ – همسر
۲۰۱۸ – چراغ خاموش موتور(کنتور) روشن
۲۰۲۰ -رقصنده خیابانی۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شرادها کاپور
4.7/5 - (118 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه