بیوگرافی کانگانا رانوت

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی کانگانا رانوت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کانگاتا ایوت رانوت ( زاده ۲۳ مارس ۱۹۸۶) بازیگر کشور هند است . او به عنوان یکی از بازیگران حرفه ای در بالیوود شناخته می شود و یکی از بازیگران گران قیمت در هند است. ایوت به ویژه در رسانه های کشور برای بیان نظرات صادقانه در جامعه و اغلب به عنوان یکی از افراد مشهور فشن در هند شناخته شده است. او تابحال چندین جایزه مختلف دریافت کرده است، از جمله سه جوایز ملی فیلم و جایزه های فیلم فیر در چهار دسته مختلف بوده است.

زندگینامه کانگانا رانوت

بیوگرافی کانگانا رانوت

فعالیت هنری

رایوت متولد شهر بامبلا می باشد، شهری کوچک در هیماچال پرادش، رایوت ابتدا به اصرار پدر و مادرش قصد داشت دکتر شود . اما وی مصمم به پیمودن مسیر شغلی خود به نحوی که دوست داشت بود، به دهلی نو در سن شانزده سالگی رفت. در آن جا به طور غیر مستمر به حرفه مدلینگ می پرداخت. بعد از آموزش زیر نظر کارگردان تئاتر آرویند گایر ، رانوت اولین فیلم خود را در سال ۲۰۰۶ بازی کرد،او در فیلم ” Gangster” حضور یافت.

بخاطر نقشش توانست جایزه فیلم فیر را برای اولین بار به عنوان بهترین بازی نقش زن ( در اولین نقش) بدست آورد. او برای به تصویر کشیدن شخصیت احساسی شدید در Woh Lamhe (2006), Life in a… Metro (2007) و Fashion (2008) توانست تحسین و ستایش های زیادی را از سوی مخاطبان و منتقدان دریافت کند. هم چنین آخرین بار، او جایزه ملی فیلم بخاطر بهترین بازیگر نقش مکمل زن و جایزه فیلم فیر در همان شاخه را بدست آورده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی روتخر هاور
سایر آثار

ران در فیلم تجاری موفق ” Raaz: The Mystery Continues (2009) ” و ” Once Upon a Time in Mumbaai (2010) ” هم حضور داشته است، هر چند او برای حضور در نقش فردی عصبی خیلی مورد انتقاد قرار گرفت. نقش کمیک در مقابل R. Madhavan درسال ۲۰۱۱ در فیلم ” Tanu Weds Manu” توانست نه تنها فروش خوبی داشته باشد، بلکه از سوی مردم نیز مورد تحسین قرار گیرد. هر چند این باعث شد که وی در سری از نقش های خلاصه ، پر زرق و برق در فیلم ها حضور یابد ولی باعث شد از حرکتش رو به جلو عقب بماند.

او سپس در نقش یک فرد دمدمی در کنار هریتیک روشن ( Hrithik Roshan ) در فیلم علمی تخیلی ” Krrish 3″(2013)حضور داشت، کیریش یکی از فیلم های بالیوودی است که تابحال پرفروش ترین بازی ران و برنده جایزه فیلم فیر و ملی بهترین بازیگر نقش مکمل زن بخاطر عملکرد ران را برایش به ارمغان آورده است. ران در فیلم کمدی درام ” Queen (2014) ” حضور داشت. در سال ۲۰۱۵، رانوت نقش دوگانه ای را در” Tanu Weds Manu Returns ” به تصویر کشید. این فیلم موفق ترین فیلم بالیوود با بازی قهرمانانه ران می باشد. ران جایزه منتقدان فیلم فیر و جایزه فیلم ملی دوم خود را برای بهترین بازیگر زن را کسب نمود.

فیلم‌شناسی

فهرست برخی از فیلم‌هایی که کانگانا رانوت در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است:

بازی
مد
بادبادک‌ها
گانگستر
کریش ۳
ملکه
راز: رمز و راز ادامه دارد
آنگلی
روزی روزگاری در بمبئی
توان
ستیز
ناک اوت
مشکلی نیست
من سال نو را دوست دارم
تیراندازی در وادالا
رنگون
اراذل
زندگی در مترو
کتی باتی
قول می‌دهم
شاکالاکا بوم بوم
شادکامی دو برابر
مانیکارنیکا
آنها هستند
آن لحظات
ازدواج تانو و مانو
ازدواج تانو و مانو: بازگشت

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جنت لی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کانگانا رانوت
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه