بیوگرافی الوییز مامفورد

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی الوییز مامفورد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 الیوس مامفورد، فرزند تام مامفورد و نانسی اسمیت می باشد. او در اولمپیا ، واشنگتن بدنیا آمده است و در آنجا نیز بزرگ شده است، در واشنگتن او “home-schooled” بوده است، آن هم از ۵۰ نمره، بعدا هم او در مدرسه آنی رایت در تاکوما ، واشنگتن بوده و بعد نیز در “Capital High School” در اولمپیا مشغول به تحصیل بوده است. الیوس یک خواهر بزرگتر هم دارد به اسم آن و یک برادر کوچکتر به اسم کای.

زندگینامه الوییز مامفورد

بیوگرافی الوییز مامفورد

فعالیت هنری

وقتی او ۷ سال داشت در “South Pacific” می رفت و در محصولات محلی آن جا به کار می پرداخت ، بیشتر کار های او برای اولمپیا بصورت Capital Playhouse بوده است. الیوس در سال ۲۰۰۹ از دانشگاه نیویورک در ” Tisch School” در رشته هنر فارغ التحصیل شد. وی هم چنین در مدرسه بازیگری آتلانتیک نیز مشغول به تحصیل بوده است و فارغ التحصیل شده است. زمانی که در دانشگاه بود ، مامفورد در کنار جسی آیزنبرگ در فیلم کوتاه موفق ” Some Boys Don’t Leave” اثر مگی کلی حضور داشته است. وی هم چنین نقش الیزابت ماس را در برودوی “Speed the Plow” نیز بازی کرده است.

مامفورد در نقش لینا لاندری در سریال “The River”(2012) محصول شبکه ABC بازی کرده است. وی هم چنین در سریال “Lone Star” (2010) محصول شبکه فاکس نیز حضور داشته است، در فصل اول وی بازی کرده بود ( بعد از فارغ التحصیلی ).
وی هم چنین در نقش اصلی زن محصول بلامهوز به نام ” Not Safe For Work” هم حضور داشته است. بعد از این او در نقش اصلی زن در ” the indy Drones” حضور داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی قربان سلیمانی

در فوریه سال ۲۰۱۲، مامفورد یکی از بازیگران نقش اصلی زن در ” Reckless.” بوده است. وی هم چنین در نقش هم اتاقی آناستژیا استیل ( کیت کاواناگاه ) در فیلم ” the Fifty Shades of Grey” (2015) حضور داشته است.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۴ سپتامبر ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، اولمپیا، ایالت واشینگتن، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
آموزش: دانشگاه نیویورک، Capital High School، مدرسه هنر تیش، Annie Wright Schools
والدین: تام ممفورد، ننسی اسمیث
نمایش‌های تلویزیونی: The River، Lone Star، The Right Stuff

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الوییز مامفورد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه