بیوگرافی محمد سیانکی

4 سال پیش
بیوگرافی محمد سیانکی
Rate this post

بیوگرافی محمد سیانکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی 

 محمد سیانکی متولد ۱۳۵۲ در شهر ری، گزارشگر فوتبال است.

زندگینامه محمد سیانکی

بیوگرافی محمد سیانکی

فعالیت هنری

فارغ التحصیل لیسانس مدیریت از دانشگاه تهران و فوق لیسانس مدیریت رسانه می باشد، با فوتبال شروع کرد و حالا گزارشگر ورزشی رادیو و تلویزیون است.

مفتخرم اهل شهر ری هستم

افتخار می کنم در شهرری و مجاورت بارگاه شاه عبدالعظیم حسنی می باشم شهر ری چهره های زیادی به عرصه ورزشی معرفی کرده از آقای علیرضا فغانی داور بگیر، تا جواد نکونام و محمد کشاورز فوتسالیست.

شروع فعالیت با رادیو

در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود بعد از گرفتن فوق لیسانس از طریق یکی از گزارشگران جبهه و جنگ بنام آقای براری که هم محلی من بودند به رادیو معرفی شدم.

در گروه ورزش رادیو تست دادم و بعد از قبولی کارم را با رادیو شروع کردم.

از رادیو تا تلویزیون

تا سال ۱۳۸۰ فقط در رادیو کار می کردم تا اینکه شبکه سه افتتاح شد.

روزی به خانه آمدم و مادرم گفت از شبکه سه تلویزیون تماس گرفتند و دعوت به همکاری کردند، اینطور بود که از رادیو به تلویزیون آمدم و مشغول بکار شدم.

اولین برنامه شبکه سه

اولین برنامه که شبکه سه بودم یک ماه فوتبال ضبطی از باشگاه های فرانسه در برنامه ای بنام منتخب ورزشی که از ۳ تا ۶ بامداد پخش می شود کار کردم.

مربیگری فوتبال

در کنار تحصیلات تا فوق لیسانس بخاطر علاقه ای که به فوتبال داشتم دوره های مربیگری را طی کردم، اگر گزارشگر نمی شدم مربی فوتبال بدودم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مجید مجیدی

همیشه آرزو دارم خدا پولی در اختیارم قرار دهد که یک آکادمی حرفه ای فوتبال تاسیس کنم.

ازدواج و همسرم

چند سالیست ازدواج کردم و یک فرزند دارم.

همسرم اوایل مخالف فوتبال بود اما الان یکی از منتقدان سر سخت من می باشد و فوتبال را خوب درک می کند، در ضمن من در یک خانواده کاملا فوتبالی بزرگ شده ام.

گوشی هوشمند ندارم !

من در فضای مجازی هیچ فعالیتی ندارم و حتی گوشی هوشمند ندارم، من یک گوشی ساده دارم که تنها می توان با آن مکالمه کرد و اس ام اس داد.

اما به نقدهایی هم که می شود احترام می گذارم.

مجری طرفدار پرسولیس !؟

اینکه من طرفدار پرسپولیس هستم نظر برخی از هواداران فوتبال است، من به این دیدگاه احترام می گذارم، اما واقعیت اینست که وقتی برای استقلال هم گزارش می کنم می گویند سیانکی استقلالی است !

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد سیانکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه