بیوگرافی والت بکر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی والت بکر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 والت بکر نویسنده، بازیگر و کارگردانی آمریکایی است که از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از جمله فیلم هایی که کارگردانی کرده است می توان به فیلم کمدی رمانتیک شوخی ملی ون ولدر(۲۰۰۲)، گرازهای وحشی (۲۰۰۷) و سگ‌های پیر (۲۰۰۹) اشاره کرد.

زندگینامه والت بکر

بیوگرافی والت بکر

فعالیت هنری

بکر در ۱۶ سپتامبر سال ۱۹۶۸ در آمریکا متولد شد. او در سال ۱۹۹۵ از مدرسه سینما و تلویزیون USC فارغ التحصیل گشت. از اولین فعالیت های هنری او می توان به نوشتن یک رمان را در سال ۱۹۹۹ نوشت که به مدت چهار هفته در لیست پرفروشترین های نشریه تایمز لس آنجلس قرار داشت. او با همسرش لیندسی و یک دختر و یه پسر زندگی میکند.

اولین فیلم بلندی که بکر کارگردانی کرد خرید گاو(۲۰۰۰) نام داشت که فیلمی کمدی با بازی جری اوکانل، رایان رینولدز، الیسا میلانو بود. داستان این فیلم درباره مردی است که از تعهد به دوست دخترش می ترسد و از آن سو دوست دخترش دوست دارد هرچه سریعتر با او ازدواج کند. بعد از اینکه دوست دخترش برای یک سفرکاری دوماهه به شهر دیگری می رود دوستان مرد جوان او را تشویق می کنند تا با دختری دیگر تجربه یک ملاقات را داشته باشد و سپس قضیه جدی می شود. فیلم بعدی بکر شوخی ملی ون ولدر(۲۰۰۲) نام داشتن. نویسنده این فیلم برنت گلدبرگ و دیوید تی واگنر بودند.

این فیلم برگرفته از تجربیات زندگی واقعی کمدین و بازیگر معروف آمریکایی برت کریشکر زمانیکه میخواست وارد داشنگاه ایالتی فلوریدا شود، ساخته شده بود. در این فیلم رایان رینولدز در نقش کاراکتر اصلی به همراه بازیگرانی دیگری از قبیل تارا رید، کال پن و تیم متیسون نقش آفرینی می کردند. این فیلم با بودجه ۵ میلیون دلاری توانست به فروش بالای ۳۸ میلیون دلار دست یابد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سارا شاهی
گرازهای وحشی

گرازهای وحشی (۲۰۰۷) عنوان فیلم بعدی والت بکر است که در آن تیم آلن، جان تراولتا و مارتین لارنس بازی می کنند. داستان این فیلم درباره چهار دوست صمیمی و میانسال است که برای یک تعطیلات یک هفته ای تصمیم می‌گیرند با موتورسیلکتهای خود از کنتاکی به سواحل غربی آمریکا بروند و نام گروه خود را نیز گرازهای وحشی می گذارند. گرچه فیلم با بودجه بالای ۶۰ میلیون دلاری ساخته شد اما موفق شد در مجموع به فروشی بالغ بر ۲۵۳ میلیون دلار دست یابد. البته منتقدان به اندازه مخاطبان از این فیلم راضی نبودند و اکثراً به آن نظر منفی دادند.

پس از این فیلم بکر فیلمی به نام سگ‌های پیر (۲۰۰۹) را با هنرپیشگان مطرحی از جمله رابین ویلیامز، جان تراولتا، کلی پرستون و ست گرین ، لوری لافلین ، الکسا هیوینز کارگردانی کرد. این فیلم تقدیم شد به برنی مک که در آگوست ۲۰۰۸ فوت کرد و همچنین پسر جان تراولتا، به نام جت که ژانویه ۲۰۰۹ از دنیا رفت. آهنگساز کانادایی برایان آدامز نیز آهنگی برای این فیلم به نوشت. این فیلم در ۳۰ امین مراسم جایزه تمشک طلایی نامزد دریافت چهار جایزه بدترین فیلم، بدترین بازیگر برای جان تراولتا، بدترین بازیگر نقش مکمل زن برای کلی پرستون و بدترین کارگردان برای والت بکر شد.

در ژانویه سال ۲۰۱۰ شبکه تلویزیونی TBS اقدام به ساخت سریال گلوری دیز کرد که بکر علاوه بر کارگردانی به همراه مایکل لیشویر نویسندگی آن رانیز برعهده داشت.

نگهبان باغ‌وحش

بکر پس از تهیه کنندگی یک فیلم کمدی به نام نگهبان باغ‌وحش (۲۰۱۱) مدتی استراحت کرد و ۴ سال بعد یکی از قسمت های فیلم انمیشین آلوین و سنجاب ها(۲۰۱۵) را کارگردانی کرد. این فیلم چهارمین قسمت از این سری محسوب می شود. در این فیلم ماجراجویانه، کمدی و موزیکال بازیگرانی از جمله جیسون لی، تونی هیل و کیمبرلی ویلیامز ایفای نقش میکنند. این فیلم در مقابل بودجه ۹۰ میلیون دلاریش توانست به فروش جهانی ۲۳۵ میلویون دلار دست یابد. این فیلم با وجود اینکه نامزد جایزه انتخاب کودکان در جشنواره بفتای ۲۰۱۶ گردید اما نامزد دریافت چندین جایزه تمشک طلایی گردید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آن ماری سلامه

این کارگردان هم اکنون در حال کار بر روی سریال رم با همکاری ویلیام جی مک دونالد می باشد.

تاریخ تولد: ۱۶ سپتامبر ۱۹۶۸ (سن ۵۱ سال)، هالیوود، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
همسر: Linsday Becker (ازدواج ۲۰۰۵)
آموزش: دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
کتاب‌ها: Misconception، Last Reign: Kings of War، Link
فیلم آینده: Clifford the Big Red Dog

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی والت بکر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه