بیوگرافی آیزاک فلورنتین

4 سال پیش
بیوگرافی آیزاک فلورنتین
Rate this post

بیوگرافی آیزاک فلورنتین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آیزاک فلورنتین کارگردان و ورزشکار حرفه‌ای اسرائیلی تبار است که با داشتن مهارت در هنرهای رزمی توانسته است فیلم های زیبایی در این ژانر کارگردانی نماید. از مهمترین فیلم های او میتوان به شکست‌ناپذیر ۲: آخرین مرد مقاوم(۲۰۰۶) و شکست ناپذیر ۳: رستگاری(۲۰۱۰)، نینجا: سایه یک قطره اشک(۲۰۱۳) و محدوده نزدیک(۲۰۱۵) اشاره کرد.

زندگینامه آیزاک فلورنتین

بیوگرافی آیزاک فلورنتین

فعالیت هنری

فلورنتین در ۲۸ جولای سال ۱۹۸۵ در اسرائیل به دنیا آمد. در دوران کودکی به طور منظم به سینماهای محلی می رفت و در سراسر اسرائیل برای دیدن فیلم های مختلف سفر می کرد. او از بروس لی و سرجیو لئونه به عنوان بت و سرمنشاً فیلم سازی خود یاد کرده است. پس از گذراندن ۳ سال خدمت اجباری در ارتش اسرائیل و بعد از آن گرفتن مدرک کارگردانی از دانشگاه تل آویو وارد عرصه فیلم گردید.

او همچنین قبل از باز کردن مدرسه کاراته خود در سال ۱۹۷۹ به مدت یکسال تدریس کاراته می کرد. او در حین تحصیل اولین فیلم کوتاه خود را با نام وداع ترمیناتور (۱۹۸۷) ساخت که با تحسین همراه شد و توانست هفت جایزه از فستیوال فیلم موگرابی برنده شود. در سال ۱۹۸۸ او به همراه خانواده اش و به دنبال یک حرفه ای در صنعت فیلم به آمریکا مهاجرت کردند. اولین حضورش با ملاقات با تهیه کننده رونی هادار برای شغل هماهنگ کننده بدلکاران و دستیار دوم کارگردان برای مجموعه تلویزیونی پاوررنجرز بود. پس از این فعالیت توانست اولین فیلم بلندش را به نام کیک بوکسر صحرا(۱۹۹۲) کارگردانی کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گرگ موریس
ساواته (۱۹۹۵)

فیلم بعدی این کارگردان ساواته (۱۹۹۵) نام دارد که یک فیلم در سبک رزمی با بازی اولیویه گرونرمی باشد. او که از دوران کار در فیلم پاور رنجرز تجربیات خوبی در زمینه تکنیک ها و مهارت های فیلم سازی کسب کرده بود، فیلم بعدی خود را به نام ولتاژ بالا (۱۹۹۷) که فیلمی اکشن با بازی شانون لی و آنتونیو ساباتو جونیور بود را کارگردانی کرد.

از دیگر فیلم های او می توان به نیروهای ویژه (۲۰۰۳) که یک فیلم در سبک جنگی و مهیج با بازی دنی لی کلارک بود اشاره کرد. شکست‌ناپذیر ۲: آخرین پایمرد(۲۰۰۶) عنوان فیلمی ویدیویی به کارگردانی فلورنتین است که درباره فردی است که پس از افتادن به زندان و با ورود به مسابقات غیرقانونی زیرزمینی زندان مشکلات زیادی برایش ایجاد می شود. قسمت بعدی این فیلم نیز با عنوان شکست ناپذیر ۳: رستگاری(۲۰۱۰) که در ادامه داستان قسمت قبلی ساخته شده بود نیز به دست همین کارگردان فیلم برداری شد.

چوپان: گشت مرزی

چوپان: گشت مرزی(۲۰۰۸) فیلمی دیگر به کارگردانی آیزاک فلورنتین است که فیلم نامه آن را کید کورتلی و جو گایتون نوشته اند. در این فیلم اکشن ژان کلود ون دم و استفن لورد ایفای نقش می کنند. از دیگر فیلم های مهم این کارگردان می توان به نینجا(۲۰۰۹) اشاره کرد. این فیلم در ژانر هنرهای رزمی و اکشن با بازی اسکات ادکینز ساخته شد.

قسمت بعدی این فیلم نیز با همان بازیگران قبلی به نام نینجا: سایه یک قطره اشک (۲۰۱۳) به دست آیزاک فلورنتین کارگردانی گردید. همکاری فلورنتین با ادکینز با فیلم اکشن و جنایی محدوده نزدیک(۲۰۱۵) ادامه پیدا کرد. داستان فیلم در مورد یک سرباز از جنگ برگشته است که درمی یابد خواهرش و دختر جوانش به دردسر افتاده اند و او باید با یک قاچاقچی خطرناک مواد مخدر و همچنین رئیس پلیس فاسد آنجا درگیر شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم کیهانی

تاریخ تولد:
۲۸ ژوئیهٔ ۱۹۵۸ (سن ۶۱ سال)، اسرائیل
همسر:
باربارا فلورنتین
آموزش:
دانشگاه تل‌آویو

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آیزاک فلورنتین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه