بیوگرافی روپرت سندرز

4 سال پیش
بیوگرافی روپرت سندرز
Rate this post

بیوگرافی روپرت سندرز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رابرت مایلز سندرز یک کارگردان انگلیسی می باشد. این کارگردان که تاکنون در عرصه تبلیغات تلویزیونی و فیلم های بلند فعالیت داشته است، از کارهایش می توان به ساخت تبلیغی برای بازی رایانه ای هیلو ۳: اودی‌اس‌تی اشاره کرد که موفق شد به خاطرش جایزه شیرطلایی فستیوال بین المللی شهرهای کن را برنده شود. از آثار سینمایی وی نیز می توان به فیلم های سفیدبرفی و شکارچی(۲۰۱۲) و شبح درون پوسته(۲۰۱۷) اشاره کرد.

زندگینامه روپرت سندرز

بیوگرافی روپرت سندرز

فعالیت هنری

وی در ۱۶ مارس سال ۱۹۷۱ در وست مینستر، لندن به دنیا آمد. او با یک مدل انگلیسی به نام لیبرتی رز ازدواج کرد که خواهر آهنگ ساز برنده جایزه اسکار، آتیکوس رز می باشد. آنها به خاطر شغل سندرز به لس آنجلس نقل مکان کردند. شروع فعالیت این کارگردان با ساخت آگهی های بازرگانی برای تلویزیون و نیز ساخت دموی بازیهای رایانه ای بود. از کارهایش می توان به ساخت تبلیغی برای بازی رایانه ای هیلو ۳: اودی‌اس‌تی اشاره کرد که موفق شد به خاطرش جایزه شیرطلایی فستیوال بین المللی شهرهای کن را برنده شود.

اما اولین تجربه کارگردانی فیلم سینمایی بلند وی در فیلم سفیدبرفی و شکارچی(۲۰۱۲) شکل گرفت. فیلم برداشتی متفاوت از داستان متل آلمانی سفیدبرفی و هفت کوتوله اثر برادران گریم است. کریستن استوارت در نقش سفیدبرفی، کریس همسورث شکارچی و شارلیز ترون در نقش ملکه ایفای نقش کرده‌اند. داستان این فیلم درباره اتحاد شکارچی که مامور کشتن سفیدبرفی بوده، با او می باشد و سفید برفی با کمک شکارچی هنر جنگیدن را فرا میگیرد تا در جنگ برعلیه ملکه شیطانی پیروز گردد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نصرالله ناصح پور

جو راث، تهیه کننده این فیلم درابتدا دنبال هنرپیشه بی نام و نشانی برای نقش سفیدبرفی بود و با گذشت زمان متوجه شد که استوارت بهترین شخص برای ایفای این نقش می باشد. نقش شکارچی هم که قرار بود در ابتدا به جانی دپ و هیو جکمن داده شود ولی با رد این کار توسط این دو، نقش به کریس همسورث رسید.

سایر آثار

ولی برخلاف شایعات مبنی بر انتخاب وینونا رایدر و آنجلینا جولی برای نقش ملکه، ساندرز اذعان کرد شارلیز ترون اولین و تنها انتخابمان برای این نقش بود. این فیلم که با هزینه زیاد ۱۷۰ میلیون دلاری تهیه شد توانست در گیشه به فروشی نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار دست یابد. از افتخارات این فیلم نیز می توان به برنده شدن در چندین رشته در جوایز انتخاب نوجوانان، جوایز GQ، انجمن منتقدین فیلم سن دیگو و نامزدی بهترین فیلم فانتزی در جشنواره ساترن اشاره کرد. البته کریستن استوارت برنده جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر زن نیز شده است.

فیلم اکشن جنایی علمی–تخیلی، شبح درون پوسته (۲۰۱۷) دومین فیلم بلند روپرت سندرز است که اقتباسی از مجموعه مانگایی ژاپنی به همین نام از ماسامونه شیرو است. داستان این مجموعه فیلم ها درباره گسترش فن آوری در آینده و فراوانی ربات ها می باشد. در این جامعه سایبرپانک، فناوری رایانه‌ای به نقطه‌ای از پیشرفت رسیده بود که بسیاری از مردم دارای مغزهای سایبری بودند، تکنولوژی که به آن‌ها اجازه ارتباط مغز بیولوژیکی با شبکه‌های مختلف را می‌داد.

در این بازسازی یک ربات پلیس به دنبال خلافکاری است که قصد هک کردن مغزهای سایبری را دارد. در این فیلم بازیگرانی همچون اسکارلت جوهانسون، پیلو اسبک، مایکل پیت و ژولیت بینوش ایفای نقش می‌کنند. این فیلم که با هزینه تولید۱۱۰ میلیون دلاری تهیه شد توانست در گیشه به فروشی نزدیک به ۱۶۷ میلیون دلار دست یابد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سیاوش مفیدی

تاریخ تولد:
۱۶ مارس ۱۹۷۱ (سن ۴۸ سال)، وست‌مینستر، لندن، بریتانیا
همسر:
لیبرتی راس (ازدواج ۲۰۰۲–۲۰۱۴)
کودکان:
تنسن سندرز، اسکایلا سندرز
والدین:
ثلیا سندرز، مایکل سندرز
نامزد دریافت جایزه:
Directors Guild of America Award for Outstanding Directing – Commercials

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی روپرت سندرز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه