بیوگرافی برایان تریسی

4 سال پیش
بیوگرافی برایان تریسی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی برایان تریسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ثروت ، خوشبختی ، سعادت ، شادی و عشق را بارها و بارها وارد زندگی خود کنید! قانون جذب یکی از قدیمی ترین “قوانین جهانی” است که برای انسان شناخته شده است و وقتی از روش صحیح استفاده شود ، فوق العاده قدرتمند است. از طریق کتاب ها و فیلم هایی مانند “راز” ، به بخش عظیمی از فرهنگ عامه تبدیل شده است. اما آیا می دانید چگونه از آن استفاده کنید تا به بزرگترین هدف خود برسید؟ خواندن را ادامه دهید و من به شما می گویم قانون جذب از زبان برایان تریسی چگونه عمل کرد …

زندگینامه برایان تریسی

بیوگرافی برایان تریسی

زندگی شخصی

وقتی جوان تر بودم ، از خودم پرسیدم: “چرا بعضی از افراد موفق تر از دیگران هستند؟”

۲۰ سال آینده را صرف جستجوی جواب آن سوال کردم. من فلسفه ، متافیزیک ، دین ، ​​رشد معنوی ، روانشناسی و اصول موفقیت را مطالعه کردم …

وقتی بالاخره فهمیدم قانون جذب چیست همه چیز شروع به کار کرد.

من در زمان مناسب با افراد مناسب روبرو شدم … رسیدن به اهدافم آسان تر و آسان تر شد … و کل نگاه من به زندگی تغییر کرد.

فهمیدم که یک بار که قانون جذب را فرا گرفتم ، می توانم یاد بگیرم که چگونه:

اصول قانون جذب از زبان برایان تریسی :

دقیقاً آنچه را که می خواستم جلب کنم ، تعیین کنم

ذهن خود را با افکار مثبت پر کنید

از ترس و تردیدهایی که مانع از کار قانون می شود ، خلاص شوید

آرام ، با اعتماد به نفس و خوش بین باشید

قانون جذب را در هر زمینه ای از زندگی خود فعال کنید!

از زمان رسیدن به این تحقق ، اکتشافات خود را با مردم در سراسر جهان به اشتراک گذاشتم. و به مدت ۲۵ سال گذشته ، من قوانین ذهنی موفقیت و جزئیات کمی شناخته شده قانون جذب را به بیش از ۵ میلیون نفر در ۴۷ کشور جهان به مردم نشان دادم!

۶ روش ثابت شده برای فعال کردن قانون جذب در زندگی شما

۴ اقدام برتر برای سرعت بخشیدن به نتایج ماندگار قانون

پس از خواندن بینش ها و ایده های عملی شما برای دستیابی به سلامتی ، ثروت ، رفاه و موفقیت بیشتر از گذشته میشود.

فکر خود را تغییر دهید ، زندگی خود را تغییر دهید

قوانین هفتگانه قانون جذب از زبان برایان تریسی
هفت قانون ذهنی موفقیت از برایان تریسی . این یک گفتگوی عالی بود که برایان تریسی ارائه داد ، این اطلاعات در حال تغییر زندگی است که اگر شروع به مطابقت با قوانین کنید ، زندگی شما را متحول می کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فردریک هرزبرگ
قانون تصادف

“قانون علت و معلول.

قانون اعتقاد

قانون انتظار

قانون مکاتبات

“کنترل قانون جذب ، از زبان برایان تریسی. شما تا حدی احساس می کنید که کنترل زندگی خود را در دست دارید ، نسبت به خودتان احساس مثبت می کنید. روانشناسان این را حس انسجام ، یک احساس کنترل می نامند. این بدان معنی است که وقتی احساس می کنید کنترل دارید احساس خوشبختی می کنید ، با خود احساس آرامش می کنید. “
برایان تریسی میگوید : “شما یک مکان کنترل داخلی دارید که در آن خوشحال باشید و پس از آن یک مکان کنترل خارجی دارید. محل کنترل داخلی جایی است که احساس می کنید مسئولیت زندگی خود را بر عهده دارید ، تصمیمات خود را می گیرید. “

“شخصی که دارای کنترل داخلی است می گوید من تصمیم خودم را می گیرم ، من جایی هستم که خودم میخواهم ، مسئولیت زندگی من بر عهده ی خودم است.”

قانون جذب از زبان برایان تریسی می گوید: ” شما یک آهنربای زنده هستید و مردم و شرایطی را که با افکار غالب شما هماهنگ است وارد زندگی خود می کنید. در جهان ، تمام انرژی در حالت ارتعاش است ، از جمله انرژی ذهن. “

قدرت ذهن

انرژی ذهنی شما با سرعت نور سفر می کند. سفر می کند و به حدی خوب است که از هر ماده ای عبور می کند. شما می توانید در اینجا فکر کنید و می توانید با کسی در آن طرف جهان ارتباط برقرار کنید. “

ذهن شما بسیار قدرتمند است اما یک قانون خنثی است. اگر به افکار منفی فکر کنید ، موارد منفی را در زندگی خود نیز جذب خواهید کرد. این همان چیزی است که قانون جذب مبتنی بر آن است.

“هرچه احساسی بیشتر به فکر متصل شود ، شدت ارتعاش بیشتر است. همه چیز به بیرون منتقل می شود. و ما درگیر رزونانس سمپاتیک هستیم ، جایی که با افراد دیگر طنین انداز می شویم ، با ایده ها طنین انداز می شویم ، با مکالمات طنین انداز می شویم ، با موضوعاتی که دوست داریم مطالعه و یادگیری داشته باشیم ، طنین انداز می شویم. ما همیشه این را داریم و آن قانون جذب است ، این بدان معناست که چیزی در درون شما است که در خارج از شما طنین انداز است. “

“اگر می خواهید واقعاً موفق باشید و افراد موفق را ببینید و با دستاوردهای آنها طنین انداز شوید ، بیشتر به آنها شبیه می شوید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی منیژه رازقی
قانون جذب از نظر برایان تریسی، دوری از چه چیزی را مهم می داند؟

برایان تریسی گفت:

“اکنون نکته مهمی که مردم درک نمی کنند ، این است که قانون دافعه خوانده می شود ، اگر فکر منفی داشته باشید ، هر چیزی را که با آن فکر خارج از زندگی شما است دفع می کند ، بنابراین بسیاری از افراد به جستجوی خود می پردازند و بعضی ها به انتقاد افراد موفق میپردازند.

“و بنابراین برای شما بسیار مهم است که افرادی را که از موفقیت مورد نظر خود لذت می برند تحسین کنید. افراد شاد موفق را تحسین کنید و این طنین دلسوزانه را ایجاد خواهید کرد و مردم ، ایده ها و شرایطی را جذب می کنید که باعث می شود شما مانند یکی از آن افراد باشید. “

قانون جذب چیست؟
“شما همیشه مردم ، ایده ها و منابع را در هماهنگی با افکار غالب خود در زندگی خود جذب می کنید.” برایان تریسی مربی مشهور فروش و سخنران توسعه شخصی برایان تریسی یکی از معتقدان برجسته قانون جذب است. وی این را می گوید در مورد مکانیک های پشت پرده قانون ، با ۲۰ سال مطالعه فلسفه ، متافیزیک ، دین ، ​​رشد معنوی ، روانشناسی و موفقیت:

“قانون جذب یکی از قدیمی ترین قوانین جهانی است که برای انسان شناخته شده است ، و هنگامی که از راه صحیح استفاده شود ، بسیار قدرتمند است.”

اما این مرا راضی نکرد. این توضیح نداد که چگونه قانون کار می کند.

او در کتاب دیوید مک رانی “شما خیلی هوشمند نیستید “، در مورد چگونگی ساخت داستانهای شخصی ما در مورد چگونگی کار جهان می نویسد. تعصبات شناختی مغز درک ما از واقعیت را شکل می دهد.

قانون جذب را به عنوان واقعیت پذیرفتم. باید اعتقاد داشته باشیم که واقعاً با آرزو کردن برای آنها چیزهایی را در زندگی خود جذب می کنیم.

۱- تعصب تأیید

ما به دنبال اطلاعاتی هستیم که چیزی را که قبلاً معتقدیم درست است تأیید کند. با کمال تعجب ، ما شواهدی را که با عقایدمان مخالف است نادیده می گیریم.

اگر فکر می کنید با آرزو می توانید چیزهایی را در زندگی خود جلوه دهید ، شواهدی پیدا خواهید کرد که این باور را تأیید می کند. اگر فکر می کنید شخصی یا چیزی در زندگی شما ظاهر شده است تا بتواند به شما کمک کند ، این احتمال وجود دارد که به دنبال راه هایی باشید که بتواند به شما کمک کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لینوس کارن پاولینگ

آپوپنی همراه با تعصب تأیید نشان می دهد که نوعی معنی برای وقایع تصادفی وجود دارد. در واقعیت ، این اندیشه های مغز ما هستند که موقعیت ها را معنی می دهند.

این نظریه بیان می کند که هر اتفاقی که برای ما می افتد به نوعی تعیین شده است.

۲- پیشگویی / تأیید رفتار

آیا می دانید انتظارات ما به طور مستقیم بر نتایج ما تأثیر می گذارد؟ ما عواطف و پیامدهای را به رویدادهای طولانی قبل از وقوع آنها اختصاص می دهیم. این بسیار وحشتناک خواهد بود ، شما به خودتان بگویید وقتی خواهرتان شما را به یک رستوران خام وگان دعوت می کند ، در آخر احساس ناراحتی و گرسنگی می کنید. این تنها به این دلیل است که شما دو ساعت را به طور ذهنی به تمسخر رستوران صرف کرده اید.

حالا به زندگی روزمره خود بیاندیشید. وقتی از خواب بیدار می شوید و فکر می کنید ، یکی از آن روزهای بد خواهد بود نوعی انرژی منفی به خود القا می کنید که باعث می شود کل روزتان بد باشد. اکنون به زمانی فکر کنید که بیدار شدید و فکر کردید ، امروز روز من است. بیایید برویم و شگفت انگیز باشیم! این روزها چطور می گذرند؟

شباهت قانون جذب با نظریه تایید رفتاری
قانون جذب نیمه مشابه نظریه تأیید رفتاری است. این در شرایطی است که افراد به روشی که از آنها انتظار داریم رفتار کنند. به عنوان مثال ، اگر ما انتظار داریم که شخص خاصی ساکت نشود و از خود دفاع کند ، ممکن است شما به طور ناخودآگاه در دفاع از آنها با دیگران با بی احترامی رفتار کنید.

ما نتیجه ای را که (آگاهانه یا ناخودآگاه) انتظار داریم ایجاد می کنیم.

بهترین افراد را در نظر بگیرید و فرض کنید که در همه شرایط نتایج مثبتی خواهند داشت ،

تعجب خواهید کرد که شما هم مانند آنها خواهید شد.

تاریخ تولد:

۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ (سن ۷۶ سال)

شارلوت‌تاون

کانادا
آموزش:

دانشگاه آلبرتا
همسر:

باربارا تریسی (ازدواج ۱۹۷۹)
فیلم:

Secrets of Self-Made Millionaires

All Is Not Lost
کودکان:

مایکل تریسی

دیوید تریسی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برایان تریسی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه