بیوگرافی علی تکتا

6 سال پیش
عکس اینستاگرام علی زیبایی معروف به علی تکتا
4.6/5 - (40 امتیاز)

بیوگرافی علی تکتا همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

علی زیبایی خواننده پاپ کشور با نام مستعار تکتا به معنی تک یا یکتا میباشد.

زندگینامه علی تکتا

بیوگرافی علی تکتا

وی متولد ١٣۶۵/٣/٧ متولد تهران محله تهرانپارس می باشد.

آغاز کار هنری

آغاز فعالیت جدی او در موسیقی در سال ۱۳۸۷ بود که پیش از آن نیز ۴ سال با موسیقی کم و بیش آشنا بوده و فعالیت کرده است. فعالیت رسمی او در امور آهنگسازی و تنظیم و خوانندگی از سال ۱۳۸۸ و با آلبوم( سالی به سالی) شروع شد پس از آن در مرداد ماه ۱۳۸۹ (آلبوم اون روی سکه) را روانه بازار کرد سپس تک ترانه هایی با سبک ترنس همچون (تو این دنیا-لحظه آخر-بهونه- مشکوک-یک در صد)از او پخش شد و در ۲۶بهمن ماه سال ۹۰ هم آلبوم زمونه و ۱۳۹۱ نیز آلبوم چهارم و اولین تجربه مجاز او با عنوان (????) وارد بازار میشود که قطعا آلبومی شنیدنی است.

حاشیه ها

مجاز شدن آلبوم زمونه علی تکتا
وی میگوید: اجازه بدهید به یک نکته خیلی مهم اشاره کنم. آلبوم زمونه که خیلی ها تصور کردند که قرار بوده مجوز بگیره چنین چیزی نبود. سال پیش طی خبری دو پهلوئه خیلی ها چنین برداشت کرده بودند اما اگر قرار بود آلبوم زمونه آلبوم مجاز من باشد که اصلاً با موسیقی خداحافظی می کردم!!! . آلبوم زمونه آلبوم خوبی بود اما به عنوان یک آلبوم اینترنتی نه آلبوم مجازآلبومی مثل زمونه که به خاطر مشکلات مالی مجبور شدم ۹۰% آن را خودم انجام بدهم اگر قرار بود آلبوم مجاز باشد و به تنهایی تولیدش کنم پس باید ۳ سال هم تولید آن طول می کشید که بسیار قوی و ماندگار باشد اکثر قطعات زمونه را من به تنهایی حدوداً کم تر از یک سال و در دوران خدمت سربازی تولید کردم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پرویز صیاد

کنسرت علی تکتا
وی اذعان کرد: قرار بود امسال کنسرت زنده داشته باشم اما دغدغه من چیز دیگری است .اما تمرکزم روی قطعات آینده است . تمرینات کنسرت چند ماه کاملاً زمان خواننده را می گیرد و دست و پا گیر می شود . شاید حالا حالا ها اصلاً به کنسرت فکر نکنم.

وضعیت موسیقی ایران از نظر علی تکتا
پدیده که نداشتیم . سالهاست که موسیقی پاپ کشور در جا می زند. از چند تا از دوستان هنرمند محبوب کشور انتظار داشتم آلبومشان خوب باشد و استقبال شود اما کاملاً بر عکس شد و همه ی ما جا خوردیم از آلبوم هایی که خیلی کمتر از انتظارمان بود

ازدواجعلی تکتا
تاکنون خبری در رابطه با وضعیت تاهل وی منتشر نشده است.

فعالیت های هنری علی تکتا

به طور رسمی دارای ۳ آلبوم و ۸ تک ترانه میباشد:

آلبوم اون روی سکه
آلبوم سالی به سالی
آلبوم زمونه

آلبوم اون روی سکه و سالی به سالی و تک آهنگ های علی(رسمی وغیر رسمی):(۲۷ آهنگ بدون احتساب آلبوم(زمونه)) ۱-آره من مقصرم ۲-به یادتو ۳-بذار گریه کنم ۴-بیا بریم کوه ۵-دنیا بیزارم ۶-دل ساده من ۷-گل صحرا ۸-مدیونم نکن ۹-نامه ۱۰-سالی به سالی ۱۱-سرسازش ۱۲-از رفتنم ۱۳-مهربونم ۱۴-آهای دنیا ۱۵-آرزومی ۱۶-دل دیوونه ۱۷-حالا دیگه رفته ۱۸-حالا شد ۱۹-مال منی ۲۰-نداره ۲۱-نیمه جونم ۲۲-اون روی سکه ۲۳-بهونه ۲۴-مشکوک ۲۵-تو این دنیا ۲۶-لحظه آخر ۲۷-یک در صد ۲۸-دنیا بیزارم۲۹-غریبه آهنگ های ذکر شده شامل ۲ آلبوم (سالی به سالی) و (اون روی سکه) وبقیه تک ترانه (رسمی و غیر رسمی)میباشد.

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی علی تکتا

 

 

 

4.6/5 - (40 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه