بیوگرافی الناز حبیبی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام الناز حبیبی
4.9/5 - (50 امتیاز)

بیوگرافی الناز حبیبی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

الناز حبیبی (زاده ۲۱ مرداد ۱۳۶۷، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ‌التحصیل رشته تدوین است.

زندگینامه الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

در کودکی تئاتر بازی می‌کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را انتخاب کرد، به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. تا کنون، در ۳ فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است. تا کنون چندین تئاتر را بر روی صحنه بازی کرده‌است که به مهمترین نقش ایشان در تئاتر می‌شود به نمایش سلول‌های حروم… اشاره کرد در ابن نمایش با مهدی ساکی و آرش اشاداد هم بازی بود. الناز حبیبی به دلیل اینکه فرزند آخر خانواده بوده‌است و مادرش توجه خاصی به او داشته‌است بعد از اینکه مادر را از دست می‌دهد به شدت ضربه می‌بیند. این ضربه روحی آنقدر برای الناز حبیبی سنگین بوده‌است که به مدت ۴ سال خانه نشین شده‌است. او در مدت این سال‌ها درس خواندن، کلاس رفتن و کارهای هنری را در به‌طور کامل کنار گذاشته‌است. بعد از گذشت این مدت با کمک خانواده اش این دوره غم و افسردگی را پشت سر می‌گذارد و دوباره به زندگی بر می‌گردد.

حاشیه ها

در پی خبر ممنوع‌ التصویر شدن بازیگران زن
به تازگی برخی سایت‌ها خبری درباره ممنوع‌الفعالیت شدن ۹ بازیگر زن ایرانی به خاطر هنجارشکنی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. الناز حبیبی که نامش در این فهرست آمده، با اشاره به این‌که این حرکت غیر اخلاقی و زشت تنها به خاطر بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان این نوع سایت‌ها است، گفت: «مطمئنا شکایت خواهیم کرد.» با بازی در مجموعه‌های «دردسرهای عظیم ۱ و ۲» و «دودکش» الناز حبیبی توانست رابه یکی از چهره‌های محبوب در میان بازیگران زن تلویزیون تبدیل شود. شاید همین موضوع باعث شده از او و نرگس محمدی که او هم با بازی در مجموعه «ستایش» توانسته به شهرت برسد، در این خبر نام برده شود. این خبر در سایت ها با تیتر «ممنوع الفعالیت شدن ۹ بازیگر زن ایرانی به خاطر بدحجابی/از نرگس محمدی تا الناز حبیبی» منتشر شده است و در آن فقط به مصوبه‌ای که شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما چندی پیش اعلام کرده بود، اشاره شده است: «بر اساس مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با عنایت به حضور کارمندان و هنرمندان متعهد و پاک سیرت در رسانه ملی، متأسفانه تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجار شکنانه خود در این شبکه‌ها و با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده‌اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده‌اند. از اینرو و بر اساس این مصوبه سازمان صدا و سیما موظف شد تا با هنرمندانی که در این شبکه ها خلاف شئونات حاضر شده اند، قطع همکاری نماید.» الناز حبیبی در این‌باره به آی‌سینما گفت: «تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که از این سایت‌ها شکایت کنیم.» این بازیگر درباره دلیل انتشار چنین اخباری، این‌طور اظهار نظر کرد: «به نظر می‌رسد این سایت‌ها تنها برای این‌که معروف شوند و تعداد بازدیدکنندگانشان را بالا ببرند، دست به این حرکت‌های غیر اخلاقی و زشت می‌زنند. فکر می‌کنم نباید به آن‌ها جوابی داد یا به این اخبار اهمیت داد، چون دقیقا همین را می‌خواهند.»
بازیگر مجموعه تلویزیونی «دودکش» ادامه داد: «ترجیح می‌دهم ادامه ماجرا را به خود سازمان صدا و سیما بسپرم تا ببینم آن‌ها چه تصمیمی می‌گیرند و چطور برخورد می‌کنند و حرکت دیگری در این‌باره نکنم.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد متوسلانی

حاشیه های الناز حبیبی در دورهمی
الناز حبیبی در ابتدای گفتگو، درباره کودکی و خانواده‌اش گفت: من از بچگی دختری مهربان بودم و خیلی خانواده و اقوامم را دوست دارم‌. بیشتر افراد خانواده‌ام ایران زندگی نمی‌کنند و من خیلی دلتنگ آنها هستم. اما هیچ وقت نمی‌توانم مثل خانواده ام خارج از کشور زندگی کنم و حالم با آدم های آنجا خوش نیست. حاشیه های الناز حبیبی در دورهمی در ادامه در خصوص بازی در آثار کمدی بیان کرد: همیشه دوست دارم مردم کشورم را خندان ببینم و اگر پیشنهادی در ژانر کمدی شود، به خاطر مردم قبول می کنم. حبیبی به زلزله اخیر در کرمانشاه اشاره کرد و درباره کمک به زلزله زدگان گفت: خودم به کرمانشاه نرفتم و سعی کردم اگر کمکی هست، پنهان بماند. اصولا از ترحم کردن به آدم ها خوشم نمی آید. وی در پاسخ به سوال همیشگی مدیری درباره عاشق شدن اظهار کرد: ازدواج به موقع و با آدمی مناسب خوب است. من هم عاشق شدم ولی دوست ندارم خیلی درباره آن حرف بزنم. (اصرار مدیری برای گرفتن جواب درست از مهمانش در این باره نتیجه نداد!) حاشیه های الناز حبیبی در دورهمی با توجه به موضوع برنامه درباره رویاپردازی هایش عنوان کرد: من خیلی آدم رویا پردازی هستم و همیشه در رویاهایم با خانواده ام سیر می‌کنم. دوست دارم در آینده هم اگر خانواده ای تشکیل دادم، خانواده ای موفق باشد. وی با بیان اینکه همیشه محتاط هستم، اظهار کرد: بین دوستانم همه به من لقب مادر بزرگ را می دهند؛ چون از همان جوانی و نوجوانی هرکاری که اشتباه و یا خطا بوده را انجام ندادم و در زندگی خیلی محتاط عمل کردم. این بازیگر درباره ترسش در زندگی گفت: بزرگترین ترس من این است که کسی من را دوست نداشته باشد و خدا کند چنین چیزی را تجربه نکنم. حاشیه های الناز حبیبی در دورهمی درباره انتخاب ها و تصمیماتش که باعث پشیمانی اش شده باشد، گفت: یک بار به خاطر اعتمادی که داشتم، فیلمنامه ای را انتخاب کردم. بعد از ۳ روز وقتی جلوی دوربین رفتیم، دیدم آن چیزی نبود که من فکر می کردم و از همان جا به خانه برگشتم. بلافاصله تهدید و اذیت آنها شروع شد و من یک هفته تمام از ترس در خانه گریه می کردم! حاشیه های الناز حبیبی در دورهمی در پاسخ به سوال مدیری که آیا در سینمای ما مافیا وجود دارد یا نه؟ گفت: من از فضای کاری ام راضی هستم و خدا را شکر هم در سینما و هم در تئاتر و تلویزیون کسی با من مشکلی ندارد. من هیچ وقت در زندگی بقیه دخالت نمی کنم و از کارم لذت می برم. شاید آن طور که دوستان می‌گویند مافیا وجود داشته باشد؛ اما من تا امروز ندیدم و امیدوارم تجربه اش نکنم. وی در پایان یک تابلو فرش دستباف به موزه دورهمی هدیه کرد. مدیری هم در پایان برنامه به کنایه درباره نامزدهای انتخاباتی گفت: قبلا در مناظره های انتخاباتی گوش ها را تیز می کردیم که کدام نامزد وعده‌های بهتری می دهد؛ اما الان دقت می کنیم که کدام کاندیدا بهتر دست نفر مقابلش را رو می کند!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دیوید کراننبرگ

مصاحبه ای کوتاه با الناز حبیبی
الناز حبیبی: اواخر ۹۳ کلاس پنجم ابتدایی بودم که در کانون پرورش فکری برای بازی در فیلم «دفترچه خاطرات» به کارگردانی آقای سلطانی انتخاب شدم. برای بازی در آن فیلم دنبال دختری سروزبان‌دار و بامزه می‌گشتند که مرا انتخاب کردند (می‌خندد). با پدرم تماس گرفتند و پس از رضایت ایشان در ۱۱سالگی وارد دنیای بازیگری شدم. پدرم به‌شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد، در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود و حتی تا ۱۶سالگی سر کارهایم حاضر می‌شد. تقریبا تمام خانواده من در خارج از ایران و در کشور سوئد زندگی می‌کنند. با این حال به‌شدت کارهایم را دنبال می‌کنند و موقع پخش سریال‌هایم هر روز ۲۰ نفری جمع می‌شوند منزل یکی از اقوام؛ یک روز خانه عمه‌ام، یک روز خانه دخترعمه‌ام، روز دیگر خانه خواهرم و… جالب اینکه زمان پخش سریال وقتی از چیزی خوش‌شان بیاد فورا به من زنگ می‌زنند که مثلا اینجا چقدر بامزه بودی الناز یا این قسمت خیلی باحال است. معمولا از طرف خانواده‌ام در مورد کارهایم مورد انتقاد خاصی قرار نمی‌گیرم اما محمد یکی از برادرهایم کارهایم را با دقت دنبال می‌کند و اگر ایراد و اشکالی ببیند حتما عنوان می‌کند. مثلا می‌گوید «الناز اینجا خیلی بد دیالوگ گفتی» یا «در فلان سکانس بد بازی کردی عزیزم» ولی گذشته از شوخی من واقعا نظراتش را دوست دارم. برادرم تنها شخص از اعضای خانواده است که علاقه‌اش به من موجب نمی‌شود ضعف‌های کارم در بازیگری را نبیند. خیلی دلتنگ خانواده‌ام می‌شوم. عاشقانه همه خواهر و برادرهایم را دوست دارم مخصوصا خواهرم ‌آی‌سودا را بی‌نهایت دوست دارم و واقعا حس می‌کنم یک روح در دو جسم هستیم. وقتی ‌آی‌سودا به خارج رفت حس کردم همه چیز من با او راهی شد و حس تهی بودن و غم بی‌اندازه سنگینی داشتم اما تحمل کردم چون فکر کردم مهم حس رضایت و خوشحالی خواهرم است. برای ‌آی‌سودا هم این دوری خیلی سخت است. درواقع خواهرم بااینکه تنها دو سال از من بزرگتر است اما حس مادرانه‌ای نسبت به من دارد و بعد از فوت مادرمان برایم مادری کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علیرضا طلیسچی

ازدواج و همسر الناز حبیبی / طلاق ؟
چندی پیش اخباری و تصاویری مبنی بر ازدواج وی با ایمان صاحب زمانی منتشر شده بود اما یک باره الناز حبیبی تمام تصاویر مشترکش با وی را از صفحه شخصی اش حذف نمود و بعد از آن در باره آن صحبنتی نکرد. وی در یکی از مصاحبه هایش در خصوص همسرش گفته بود : همسرم سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد و چون شرایط کاری من هم به گونه ای است که نمی توانم به واسطه شغلم از ایران بروم به همین خاطر من و ایشان از وقت های بیکاری مان استفاده می کنیم و به همدیگر سر می زنیم هر چند که این دوری و جدایی سخت است اما در شرایط کنونی چاره ای جز تن دادن به آن نداریم.

حمایت از حسن روحانی
او در سال ۱۳۹۶ با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش حمایت خود را از ریاست جمهوری حسن روحانی اعلام کرد. او در صفحه اش این چنین نوشت: «عزیزان نظر شخصی هست و نظر هر کسی محترم»

فعالیت های هنری الناز حبیبی (بیوگرافی الناز حبیبی)

سینمایی
دشمن زن (۱۳۹۶)
خجالت نکش (۱۳۹۶)
ماه گرفتگی (۱۳۹۵)
زاپاس (۱۳۹۴)
ناخواسته (۱۳۹۲)
پیتزا مخلوط (۱۳۸۹)
فصل باران‌های موسمی (۱۳۸۸)

مجموعه‎های تلویزیونی
سر به راه (سعید سلطانی – ۱۳۹۳)
قایم موشک (مهران مدیری)
دردسرهای عظیم (۱۳۹۳) (در نقش بهار)
دودکش (۱۳۹۲) (در نقش عالیه)
مدینه (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۳) کارگردان:سیروس مقدم
به خاطر مونا (۱۳۹۱)
فراموشی (۱۳۹۱) (در نقش صدف)
لبه آتش (۱۳۹۰) تا ثریا (۱۳۹۰) (در نقش الناز دختر کوچک خانواده)
سی امین روز (۱۳۹۰)
پنج کیلومتر تا بهشت (۱۳۹۰)
فاصله‌ها (۱۳۸۹) (در نقش صبا)
روزگار قریب (۱۳۸۶)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی الناز حبیبی

4.9/5 - (50 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه