بیوگرافی الی کوبرین

4 سال پیش
بیوگرافی الی کوبرین
Rate this post

بیوگرافی الی کوبرین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 االکساندرا آلری “آلی” کوربین یک بازیگر آمریکایی است. او بیشترین شهرتش را بخاطر نقش مولی در “Showtime” سریالی و نقش کارا در مراسم فیلم های آمریکایی بدست آورده است. آلی در شیکاگو بدنیا آمد و بزرگ شد و در همانجا در دبیرستان شیکاگو آکادمی مشغول به مطالعه هنر شد ، البته بیشتر به مطالعه موسیقی تئاتری میپرداخت. در این زمان ، آلی زمان زیادی گذاشت تا به یک رقاص کلاسیک بدل شود و در آلمپیک مربوط به این رشته نیز شرکت کرد.

زندگینامه الی کوبرین

بیوگرافی الی کوبرین

فعالیت هنری

کوربین آموزش حرفه ی خود را به منزله ی یک بازیگر بداهه در ” the Second City’s teen ensemble” شروع کرد و با بورکلین بالت در تئاتر توری اسکاتلند رقصید. در همین زمان ، کوربین کاری در فروشگاه موسیقی بدست آورده بود، بیشتر کار او بروی جز بود ، این موسیقی ها توسط بن ویرین و فرانک وایلدهورن ساخته شده بود. بعد از فارغ التحصیلی از مدرسه در ۱۷ سالگی ، او به لس آنجلس نقل مکان کرد. این کار او برای دنبال کردن حرفه ی بازیگری بود.

بعد از نقل مکان به لس آنجلس ، اولین بازی خود را سال ۲۰۰۸ در یک فیلم کوتاه به اسم “One” داشت. در همان سال در فیلم کوتاه دیگری به اسم ” Jack Turner and the Reluctant Vampire” بازی کرد ، در این فیلم او دو جایزه را در رقابت اکولید لس آنجلس برنده شد. در سال ۲۰۰۹ ، او در فیلم ” The Hole” نقش ایفا کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هنگامه برزین

این فیلم از جمله فیلم هایی بود که میتوانست اولین جایزه ی ” Premio Persol ” را به خاطر بهترین فیلم سه بعدی سال ۲۰۰۹ در جشنواره ی فیلم ونیس ببرد. در سال ۲۰۱۰ ، کوربین اولین حضور تلویزیونی خود را در ” Kings by Night” داشت و این نقشش در مقابل سوپر استار رپ ” B.o.B” در ” Adidas Originals shoe campaign commercial” ، ” MEGA Diner” بود. در سال ۲۰۱۱، به عنوان بازیگر مهمان در سریال های تلویزیونی شرکت داشت . سال بعد ، کوربین در مراسم های آمریکا نیز نقش هایی داشت . او هنوز در حال انجام کارهایی میباشد که به صورت پس تولید هستند.

تاریخ تولد: ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۹ (سن ۳۰ سال)، شیکاگو، ایلینوی، آمریکا
آموزش: Chicago Academy For the Arts، مدرسه مؤسسه هنر شیکاگو
نمایش‌های تلویزیونی: Look: The Series
خواهر و برادر: میکی کوبرین

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الی کوبرین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه