بیوگرافی اشتون کوچر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی اشتون کوچر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کریستوفر اشتون کاچر یک بازیگر و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون و سابقاً یک مانکن بوده است. وی فعالیت خود را با مدلینگ آغاز کرد. او بیشتر برای بازی در نقش مایکل کلسو در ۷۰دمین نمایش شبکه فاکس و همچنین ساختن مجموعه دوربین مخفی و شوخی زننده «پانکد» که به تعداد پنج فصل از شبکه ام‌تی‌وی پخش شده، شناخته شده می باشد. از فیلم های سینمایی وی نیز می توان به رفیق، ماشین من کجاست؟(۲۰۰۰)، دختر رئیسم(۲۰۰۳)، اثر پروانه‌ای(۲۰۰۴)، چیزی که در وگاس رخ می‌دهد(۲۰۰۸)، روز والنتاین(۲۰۱۰)، جابز(۲۰۱۳) و آنی(۲۰۱۴) اشاره کرد.

زندگینامه اشتون کوچر

بیوگرافی اشتون کوچر

فعالیت هنری

کاچر در تاریخ ۷ فوریه ۱۹۷۸ در سدار رپیدز، ایالت آیووا در خانواده ای کاتولیک به دنیا آمد. مادرش دایان، کارمند شرکت چندملیتی و آمریکایی کالاهای مصرفی به نام پروکتر اند گمبل و پدرش لاری، کارگر کارخانه بود. پدرش اصالتی اهل جمهوری چک و مادرش ایرلندی المانی می باشد. او یک خواهر و یک برادر دوقلو به نام مایکل دارد.

در ۱۳ سالگی مایکل دچار بیماری ماهیچه قلب شد و قلبش از کار افتاد و اشتون قصد داشت با فدا کردن جان خود وی را نجات دهد. اما با مخالفت پدرش و پیوند قلبی جدید از یک بیمار تصادفی، از این کار منصرف شد. او در دبیرستان واشینگتون در سدار رپیدز درسش را شروع کرد و بعد به هومزتد در آیووا رفت و در آنجا در دبیرستان کلیر کریک آمانا درسش را ادامه داد. در همین حین وی به بازی در چندین نمایش در مدرسه می پرداخت. زندگی خانوادگی وی در سن ۱۶ سالگی و با طلاق پدر و مادرش از یکدیگر به هم ریخت.

زندگی شخصی

در سال های آخر دبیرستان وی با همدستی پسرعمویش شبانه به دزدی از دبیرستان دست زدند و در حین ترک صحنه جرم دستگیر شدند. او محکوم به انجام جرم درجه ۳ دزدی از منازل شد و به مدت ۳ سال در مرکز بازپروری محکومین جوان و به مدت ۱۸۰ ساعت به انجام خدمات عمومی محکوم شد. او دوست دختر و بورسه تحصیلی خودش را از دست داد و همچنین در مدرسه و اجتماع نیز سرخورده شد. وی در سال ۱۹۹۶ وارد دانشگاه آیووا گردید و در رشته مهندسی بیوشیمی به هدف رسیدن به درمانی برای بیماری های مزمنی نظیر آن چه برادرش به آن دچار شده بود، درس خواند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استلا ماکسول

او در کالج، به خاطر رفتار پرسروصدا و وحشیگیری از آپارتمانش بیرون گردید. او برای به دست آوردن پول شهریه کالج، او تابستان ها در شرکت مواد غذایی جنرال میلز کار می کرد. در زمانیکه در دانشگاه بود، با حضور در یک بار به نام هواپیمای‌ مسافربری‌ در آیوا سیتی نبدیل به یک مدل گشت و کمی بعد وارد مسابقه مدلینگی شد و بعد از کسب رتبه اول در آن از دانشگاه بیرون آمد و دست به مسافرت به نیویرک سیتی و شرکت در مسابقه استعدادیابی بین المللی مدلینگ زد. پس از اینکه مسابقه را به مدلی به نام جاش داهامل باخت، در سال ۱۹۹۸ به استخدام آزانس مدلینگی در نیویورک گردید و در تبلیغات تجاری کلوین کلین در پاریس و میلان حضور یافت.

بعد از موفقیت در عرصه مدلینگ کاچر به لس آنجلس رفت و اولین آزمایش‌ هنرپیشگی را انجام داد. سپس در نقش مایکل کلسو در سریال تلویزیونی ۷۰امین نمایش(۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶) حضور یافت. او در چند سال آینده در چندین سریال تلویزیونی دیگر نیز به ایفای نقش پرداخت.

اولین تجربه

او در اولین تجربه فیلم های سینمایی در فیلم کامینگ سون(۱۹۹۹) و سپس دان تو یو(۲۰۰۰) بازی کرد. در همین سال در نقش اصلی فیلمی به نام رفیق، ماشین من کجاست؟(۲۰۰۰) در نقش پسرجوانی بازی کرد که به همراه دوستش پس از یک شب پرهیاهو و پرهیجان نمیتوانند به یاد بیاورند ماشینشان را کجا پارک کرده اند. سپس با بازی در کنار بن افلک، گری سینایس و شارلیز ترون در فیلم بازی‌های گوزن قطبی(۲۰۰۲) به کارگردانی جان فرانکن هایمر توانست جای خود را در بین فیلم های مطرح آن زمان باز کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیام نیسن

در سال ۲۰۰۳، وی به عنوان تهیه کننده و مجری در سریال تلویزیونی دوربین مخفی و شوخی زننده «پانکد» حضور یافت که این مجموعه به تعداد پنج فصل از شبکه ام‌تی‌وی پخش شد. در همین سال در فیلمی پرفروش و موفق در مقابل هنرپیشه زنی به نام بریتانی مورفی در فیلم کمدی عاشقانه تازه ازدواج‌کرده(۲۰۰۳) به کارگردانی شاون لوی حضور یافت. همکاری او با لوی در این سال ادامه داشت و در نقشی کوتاه در فیلم بسیار موفق دوجینش ارزان‌تر است (۲۰۰۳) از این کارگردان حضور یافت.

یک سال بعد در نقش شخصیتی به نام ایوان، در فیلم اثر پروانه‌ای (۲۰۰۴) به کارگردانی اریک برس جی مکی گروبر بازی کرد. او در این فیلم نقش فردی را بازی می کرد که قادر است با خاطراتی که قبلا یادداشت کرده، به خاطره‌های فراموش شده برسد و این توانایی را پیدا می‌کند تا گذشته را عوض کندف اما نمیداند که با عوض کردن یک چیز کوچک در گذشته هزاران برابر آینده را تغییر می‌دهد.

سایر آثار

از بازی در نقش آلیور مارتین در فیلم بسیار شبیه به عشق(۲۰۰۵)، اشاره کرد. او همچنین در سال ۲۰۰۶ به صداپیشگی در نقش الیوت، یک گوزن در انیمیشن فصل شکار(۲۰۰۶) پرداخت. بازی وی به همراه کامرون دیاز در فیلم چیزی که در وگاس رخ می‌دهد(۲۰۰۸) باعث شد فیلم نزدیک به ۲۲۰ میلیون دلار فروش داشته باشد. البته این دو در جوایز رازی در همان سال نامزد دریافت جایزه بدترین زوج فیلمی شدند.

از دیگر فیلم های کاچر می توان به اسپرد(۲۰۰۹)، اثرات شخصی(۲۰۰۹)، روز والنتاین(۲۰۱۰)، قاتلین(۲۰۱۰)، بدون تعهد(۲۰۱۱)، شب سال نو(۲۰۱۱) اشاره کرد. از آخرین نقش های کاچر می توان به بازی در فیلم جابز(۲۰۱۳) در نقش مدیر عامل سابق اپل، استیو جابز و بازی در نقش سایمون گود اسپید در فیلم موزیکال و کمدی-درام آنی (۲۰۱۴) اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تاد فلیپس
رستوران ایتالیایی

کاجر صاحب یک رستوران ایتالیایی و یک رستوران ژاپنی در آتلانتا، لس آنجلس و نیویورک سیتی می باشد. در سال ۲۰۰۹، وی با همسر سابقتش، دمی مود، سازمانر بین المللی و حقوق بشری را تاسیس کردند. بنیاد دی ان ای که بعدها به تیغ: مدافعان دیجیتالی کودکان شناخته شد. آنها در این سازمان به کودکان سوء استفاده شده جنسی و کودکان حاصل از زادوولد پورنوگرافی در یک مقیاس بزرگ کمک می کنند.

دمی مور، همسر سابق وی که در سال ۲۰۰۵ با وی ازدواج کرد در ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که قصد جدایی از او را دارد و پس از یکسال جدایی، در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۲ از هم طلاق گرفتند. کاچر سپس با همبازی سابق خود در ۷۰امین نمایش به نام میلا کانیس ارتباط برقرار کرد تا اینکه در فوریه ۲۰۱۴ نامزد کردند. آنها در جولای سال ۲۰۱۵ با یکدیگر ازدواج کردند.

تاریخ تولد:
۷ فوریهٔ ۱۹۷۸ (سن ۴۲ سال)

سدار راپیدز

آیووا

آمریکا
قد:
۱٫۸۹ متر
ثروت خالص:
۱۵۰m$
همسر:
میلا کونیس (ازدواج ۲۰۱۵)

دمی مور (ازدواج ۲۰۰۵–۲۰۱۳)
کودکان:
وایات ایزابل کوچر

دیمیتری پورتوود کوچر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اشتون کوچر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه