بیوگرافی پژمان نوزاد

4 سال پیش
بیوگرافی پژمان نوزاد
Rate this post

بیوگرافی پژمان نوزاد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پژمان نوزاد یکی از میلیاردرهای موفق ایرانی است که پس از سپری کردن خدمت سربازی تصمیم به مهاجرت و زندگی در آمریکا می گیرد و برای ساختن زندگی بهتر به ایالت متحده آمریکا رهسپار می شود. دیدن پیام بازرگانی فروشگاه عمیدی باعث می شود که پژمان نوزاد با امیر عمیدی تماس بگیرد، اما عمیدی وقتی متوجه می شود که نوزاد هیچ گونه سابقه ی کاری ندارد، تصمیم می گیرد که تلفن را روی او قطع کند!

زندگینامه پژمان نوزاد

بیوگرافی پژمان نوزاد

فعالیت هنری

پژمان نوزاد در شهر تهران و در منطقه تهرانپارس به دنیا آمد. او پس از آن که تحصیلات خود را سپری کرد، به روزنامه نگاری ورزشی روی آورد و به قدری در کار روزنامه نگاری خوب بود که بعد از گذشت مدتی توانست اجرای بخش ورزشی برنامه پر شنونده رادیویی راه شب را بر عهده بگیرد.

خانواده نوزاد برای ساختن زندگی بهتر رهسپار آلمان شدند، آن ها با طی کردن مراحل اقامت این کشور بالاخره توانستند به آلمان مهاجرت کنند. اما مشکل پژمان برای رفتن همراه خانواده اش، نداشتن کارت پایان خدمت و مشکل سربازی بود، به همین دلیل مجبور شد در تهران بماند.

خدمتی که برای نوزاد به خوبی سپری شد!

پژمان نوزاد به دلیل مهارت های بسیار خوبی که در فوتبال داشت، توانست در تیم ژاندارمری بازی کند و در نتیجه از کارهایی مثل پست های شبانه روزی بر روی برجک و سایر کارهایی که سرباز وظیفه های معمولی انجام می دهند معاف شود.

مهاجرت به آلمان

پس از گذشت مدتی پژمان نوزاد خودش را در موقعیتی دید که در زمینه کاری خود بی نظیر است. حالا او هم در کار روزنامه نگاری و اجرای برنامه ی رادویی راه شب بی نظیر بود و هم از طرفی دوست داشت برای پیشرفت بیشتر به خارج از کشور مهاجرت کند و بدین وسیله بتواند استعدادها و توانایی های خودش را بهتر نشان دهد. وی کار روزنامه نگاری و اجرای برنامه ی زنده ی رادیویی را که آرزوی بسیاری از هم وطنانمان است را رها کرد و تصمیم گرفت به آلمان مهاجرت کند. وی به شهر مانهایم در آلمان رفت چرا که خانواده اش نیز در این شهر زندگی می کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلینوش طریان
آغاز فعالیت حرفه ای

یک ماه از ورود پژمان نوزاد به خاک آلمان نگذشته بود که برادر او نیز تصمیم به مهاجرت گرفت و بدین ترتیب رهسپار آمریکا شد. نوزاد درباره ی تلاش های بی وقفه ی برادرش برای اخذ ویزای ینگه، بارها ماجراهایی تعریف کرده است. حتی یک بار برادرش از پژمان خواسته بود تا او هم برای اخذ این ویزا نهایت تلاش خود را بکند و پژمان نیز خواسته ی برادر را اجابت می کند. از طرفی از آن جایی که پژمان سابقه ی روزنامه نگاری و اجرای برنامه ی رادیویی را در روزمه ی خود داشت، توانست ویزای خبرنگاری دریافت کند؛ اما نکته ی جالب این جا بود که پژمان در این راه تنها با ۷۰۰ دلار به سمت سانفرانسیسکو پرواز کرد.

ورود پژمان نوزاد به آمریکا

پژمان نوزاد می گوید وقتی وارد آمریکا شدم نه زبان انگلیسی بلد بودم و نه آشنای خاصی داشتم تا پیش او بروم؛ با این حال چیزی که توانست من را در این راه سخت کمک کند روحیه ی بسیار بالای من بود. مدام به خودم یادآوری می کردم که آمریکا سرزمین رویاهاست و در آنجا می توانم به هر چیزی که می خواهم دست پیدا کنم.

پژمان نوزاد قصد داشت با استفاده از تجربه ی خبرنگاری و روزنامه نگاری که در روزمه خود داشت شغلی در این رابطه برای خود دست و پا کند، اما هر کاری کرد به در بسته خورد و در نهایت مجبور شد در یک کارواش که مالکی ایرانی داشت، مشغول به کار شود. پژمان همچنین برای تقویت زبان انگلیسی خود همزمان با این که در آن کارواش فعالیت می کرد در کالج های محلی نیز ثبت نام کرد تا بدین ترتیب بتواند به خوبی زبان انگلیسی را یاد بگیرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی باربارا مک‌کلینتاک

مدتی گذشت و پژمان نوزاد به ناچار مجبور شد در یک مغازه لبنیاتی و قهوه فروشی کار کند، ولی چون جایی برای ماندن نداشت شب ها در اتاق زیر شیروانی قهوه خانه می ماند و در آن جا به مطالعه ی زبان مشغول می شد.

یک آگهی استخدام و زیر و رو شدن زندگی پژمان نوزاد

در همین اتاق زیر شیروانی بود که پژمان آگهی استخدام یک فروشگاه معتبر فرش را مشاهده کرد. او که هنوز توانایی مکالمه به زبان انگلیسی به طور کامل را نداشت با فرد مورد نظر صحبت کرد، اما پس از چند لحظه متوجه شد فرد مورد نظر امیر عمیدی یکی از وارد کنندگان مشهور فرش در آمریکاست. به هر ترتیبی که بود نوزاد توانست در فروشگاه فرش مدالیون راگ مشغول به کار شود و بالاخره از کار در کارواش و قهوه خانه رهایی پیدا کند.

فروشگاه فرش مدالیون راگ

پژمان نوزاد در این فروشگاه که متعلق به عمیدی بود، با دو مسئله رو به رو شد اولی قیمت های بسیار بالای فرش های ایرانی و دومی مسئله عدم آشنایی مشتریان با این فرش ها بود. نوزاد می گوید رابطه ی بین فروشنده و مشتری باید بسیار قوی و بر مبنای اعتماد باشد تا بتوان در کار فروشندگی به یک جایگاه صحیح رسید؛ بدین ترتیب پژمان همواره سعی می کرد اطلاعات صحیح و کاملی را در مورد فرش ها در اختیار خریداران بگذارد.

صندوق سرمایه گذاری Pear Ventures

پژمان نوزاد در سال ۲۰۱۳ یک صندوق سرمایه گذاری مستقل را راه اندازی کرد. وی علاوه بر این صندوق در بیش از ۱۰۰ استارت آپ مختلف سرمایه گذاری کرده و در آن ها سهام دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیتر گرونبرگ
زندگی خصوصی پژمان نوزاد

پژمان نوزاد من در تهران عاشق و دلباخته ی دختری بود که از دوران کودکی با هم بزرگ شده بودند، اما به هر حال مجبور شد به کشوری دیگری مهاجرت کند و از این عشق قدیمی دل بکند.

نوزاد پس از خارج شدن از ایران نیز از کارهای ورزشی دست بر نداشت

و چون در کار خبرنگاری فردی خبره بود و سابقه ی پوشیدن پیراهن تیم

هایی چون وحدت تهران، جوانان استقلال و تیم ملی نوجوانان را داشت؛

بالاخره توانست در زمینه ورزشی نیز خودی نشان دهد. بهتر شدن وضعیت

مالی نوزاد باعث شد تا وی به عنوان عضو انجمن نویسندگان ورزشی و

هم چنین مشاور فدراسیون فوتبال آمریکا مشغول به کار شود.

تجربه ی بالای نوزاد در امر روزنامه نگاری هم بالاخره به کارش آمد

و او پس از مدت ها توانست به شغل خبرنگاری فیفا دست پیدا کند.

موفقیت های او به قدری زیاد بوده

که تا به اینجا در سه جام جهانی به عنوان خبرنگار رسمی فیفا فعالیت کرده است.

همچنین حمید استیلی بازیکن پیشین پرسپولیس اعلام کرد

که پژمان نوزاد واسطه ی ورود افشین قطبی به ایران و سرمربی گری

او در تیم پرسپولیس و هم چنین تیم ملی ایران بوده است.

آشنایی نوزاد با افشین قطبی او را به سوی سرمربی گری در ایران سوق داده بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پژمان نوزاد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه