بیوگرافی لوئیز بورگوئن

4 سال پیش
بیوگرافی لوئیز بورگوئن
Rate this post

بیوگرافی لوئیز بورگوئن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لوئیز بورگوئن هنرپیشه تئاتر و سینما و مانکنی فرانسوی است که از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌های مطرحی که وی در آنها ظاهر شده است می‌توان به موهاوی (۲۰۱۵)، ماجراهای شگفت‌انگیز ادل بلانسک(۲۰۱۰) و راهبه(۲۰۱۳) اشاره کرد.

زندگینامه لوئیز بورگوئن

بیوگرافی لوئیز بورگوئن

فعالیت هنری

وی در تاریخ ۲۸ نوامبر سال ۱۹۸۱ در رنس فرانسه به دنیا آمد. والدینش هر دو معلم دوره دبیرستان بودند و همیشه وی را تشویق به داشتن یک شغل ثابت می کردند. او ۵ سال در مدرسه هنرهای زیبا که یکی از معروفترین مدرسهٔ هنری اثرگذار در فرانسه می باشد درس خواند. او حرفه تدریس هنرهای پلاستیکی، شامل دستکاری فیزیکی وسایل تجسمی با قالب ریزی و مدل سازی را برگزید و همزمان به عنوان مدل نیز کار می کرد. برخی ار مهمترین کارهای او به عنوان مدل برای عکاس معروف ایان سندرسون بود. بعد از فارغ التحصیلی در سال ۲۰۰۴، وی مجری برنامه تلویزیونی از شبکه فیلز گردید.

دو سال بعد، حضور کوتاهی در شبکه ملی فرانسه، دایرکت ۸ داشت. در همین زمان به همراه مجری تلویزیونی، مارک لاکومب در یک برنامه آزمایشی برای کانال تلویزیون پلی استیشن حضور یافت. البته این کانال تلویزیونی هیچ گاه موفق به پخش نشد و این برنامه هرگز نمایش داده نشد.

در سال ۲۰۰۶، او برای برنامه خبری لی گرند ژورنال به عنوان گوینده اخبار هواشناسی حضور یافت که این برنامه شب ها از شبکه کانال+ پخش میشد. در سال ۲۰۰۷، وی برای ایفای نقش آدری وارلا در فیلم دختری از موناکو(۲۰۰۸) انتخاب شد که توانست برای بازی در این نقش نامزد دریافت جایزه سزار آینده دارترین هنرپیشه زن گردید. بعد از بازی در چندین فیلم نه چندان مطرح و سریال های تلویزیونی در فیلم سینمایی ماجراهای شگفت‌انگیز ادل بلانسک (۲۰۱۰) به کارگردانی لوک بسون حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارولین هرفورس
بهشت تاریک

وس در این فیلم تخیلی و حادثه‌ای در نقش دختری بازی می کند که برای درمان خواهرش به مصر سفر می‌کند تا با کمک گرفتن از مومیایی پزشک مخصوص فرعون، خواهرش را درمان کند و به زندگی عادی برگرداند. او در همین سال در فیلم از گیلز مارچند به نام بهشت تاریک(۲۰۱۰) ایفای نقش کرد.

یک اتفاق خوشایند(۲۰۱۱) عنوان فیلمی دیگر است که بورگوئن در آن درنقش باربارا، زنی که با حامله شدنش به یکباره روابطش با همسر و خانواده او به هم میریزد، بازی کرد. راهبه (۲۰۱۳) فیلمی در سبک درام است که او در این فیلم در نقش راهبه کریستین بازی کرد. در همین سال در فیلم منگنه عشق(۲۰۱۳) در کنار ستارگانی از قبیل پیرس برازنان و اما تامپسون و فیلم فرانسوی در حال دورشدن(۲۰۱۳) به کارگردانی نیکول گارسیا بازی کرد.

موهاوی (۲۰۱۵) عنوان فیلمی جنایی به کارگردانی ویلیام موناهان است که در آن بورگوئن در نقش میلی ایفای نقش کرد. اما موفقیت وی با فیلم دیگری در این سال به دست آمد.وی با بازی در نقش ساندرین در فیلم من سرباز هستم(۲۰۱۵) که فیلمی فرانسوی-بلژیکی به کارگردانی لارنت لاریویر بود توانست جوایز مختلفی را به دست آورد. از جمله این جوایز می توان به جایزه بهترین بازیگر زن از فستویال فیلم کابورگ و فستیوال بین المللی فیلم کاریو اشاره کرد. شوالیه های سفید(۲۰۱۵) به کارگردانی جوآچیم لافوسه نیز فیلمی دیگر بود که بورگوئن در این سال در آن بازی کرد.

تاریخ تولد: ۲۸ نوامبر ۱۹۸۱ (سن ۳۸ سال)، رن، فرانسه
قد: ۱٫۸ متر
شریک: Tepr
آموزش: دانشسرای عالی ملی هنرهای زیبای پاریس
نمایش‌های تلویزیونی: Hippocrate، The Romanoffs

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سونم کاپور
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوئیز بورگوئن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه