بیوگرافی استیون سی میلر

4 سال پیش
بیوگرافی استیون سی میلر
Rate this post

بیوگرافی استیون سی میلر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استیون سی میلر یک فیلمنامه نویس، وارایشگر فیلم و کارگردانی آمریکایی می باشد. از فیلم های وی می توان به فیلم های ترسناک و اسلشری از قبیل تزریق خودکار(۲۰۰۶)، جیغ بانشی(۲۰۱۱)، شب ساکت(۲۰۱۲)، در زیر تحت(۲۰۱۲) و مقیاس تجاوز(۲۰۱۲) اشاره کرد.

زندگینامه استیون سی میلر

بیوگرافی استیون سی میلر

فعالیت هنری

وی در تاریخ ۸ مارس سال ۱۹۸۱ در دکاتور، ایالت جورجیای آمریکا به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته تهیه کنندگی فیلم و تلویزیون از دانشگاه فول سیل در اورنج کانتری فلوریدا می باشد. پس از فارغ التحصیلی در چندین فیلم به تهیه کنندگی و دستیار کارگردانی پرداخت تا اینکه اولین فیلم بلندش را به نام تزریق خودکار(۲۰۰۶) کارگردانی کرد. این فیلم ترسناک با هزینه ۳۰ هزار دلاری و در اورلاندو فلوریدا ساخته شد. این فیلم به عنوان اولین فیلم از سه گانه ای لقب گرفت که در رقابت با دیگر فیلم های کلاسیک همین ژانر باشد.

داستان این فیلم درباره آزمایشات اوایل دهه ۱۹۷۰ درباره عملیات مخفی ارتش آمریکا در ویتنام و زنده کردن و کنترل مردگان می باشد که سی سال بعد قصد دارند دوباره آن پروژه را احیا کنند. اما با شکست پروژه زامبی ها در شهر ریخته و گروهی از دانشجویان سال آخر دانشکده خود را گرفتار مبارزه با آنها می بینند. این فیلم با نظرات مقبت و منفی روبرو شد و امتیاز متوسط ۵۰% را از روتن تومیتو دریافت کرد.

فیلم بعدی میلر یک فیلم ترسناک و هیولایی به نام جیغ بانشی(۲۰۱۱) بود که داستان آن درباره یک پروفسور باستان شناس است که شئی عتیقه را پیدا می کند و سهواً هیولایی را آزاد می کند که با استفاده از قدرت جیغ فوق العاده قوی و استخوان شکنش قادر است انسان ها را بکشد. او همچنین می تواند با استفاده از کنترل اشخاص و بیروه کشیده روحشان ان ها را بکشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهین زرین پنجه
شب خاموش

در اواخر سال ۲۰۱۱ وی چندین فیلم کم هزینه را کارگردانی کرد. شب خاموش (۲۰۱۲) فیلمی در سبک ترسناک و اسلشر با بازی مالکوم مک‌داول، جایمی کینگ، دونال لوگ، الن ونگ، و برندان فهر یکی از آنها بود. داستان این فیلم درباره قاتلی به شکل بابانوئل در یک شهر دورافتاده است که شهروندان را در شب کریسمس می‌رباید و اکنون پلیس به دنبال یافتن آن است.

این فیلم علارقم فروش پایینش، از منظر منتقدین خوب ارزیابی شد و توانست از روتن تومیتو امتیاز ۶۴% و از متاکریدیت امتیاز ۵۳ را دریافت کند. در زیر تخت(۲۰۱۲) عنوان فیلم ترسناک دیگری از میلر می باشد که درباره دختری است که پس از فوت مادرش با برادش جوانش و نامادری و پدرش زندگی می کند و یک موجودی خبیث در زیر تخت برادرش است که وی را آزار می دهد.

فیلم بعدی در همین سال و مقیاس تجاوز(۲۰۱۲) نام دارد. این فیلم که نسخه ای با مرگ و میر و خشونت بار تر از فیلم تنها درخانه می باشد. داستان این فیلم درباره سرکرده یک باند اوباش است که با گمشدن ۵۰۰هزار دلار از پولی گروهی از قاتلان مسلح را به خانه مظنونین این ماجرا می فرستد، اما آنها با ورود به خانه در تله های پسرنوجوان خانه که سابقه رفتار خشونت بار دارد، گیر می افتند.

استخراج

استخراج (۲۰۱۵) فیلمی به کارگردانی استیون سی.میلر است که در ان بازیگرانی همچون کلان لاتز، بروس ویلیس، جینا کارانو، دی بی سویینی ، دن بیلزریان، نیکلاس ام. لوب، سامر آلتیس ایفای نقش کرده‌اند. داستان فیلم درباره پسر یکی از عاملین سابق CIA است که در پی ربوده شدن پدرش به دست یک گروهک تروریستی، خودش عملیاتی را برای آزاد سازی پدرش راه اندازی می کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دارن آرونوفسکی

این فیلم با نقدهای بسیار منفی از جانب منتقدین همراه شد و امتیاز ۶% از روتن تومیتو و ۲۵ از ۱۰۰ را از متاکریدیت دریافت کرد. استیون سی. میلر سپس با همکاری مجدد با بروس ویلیس فیلمی در ژانر مهیج و اکشن جنایی به نام غارتگران(۲۰۱۶) را با فیلمنامه ای نوشته مایکل کودی و کریس سیورتسون کارگردانی کرد.

علاوه بر بروس ویلیس، کریستوفر ملونی، دیو بائوتیستا و آدریان گرنیر در این فیلم بازی کرده‌اند. داستان این فیلم درباره چند سارق مسلح و بی رحم است که به یک بانک دستبرد می زنند و تمام شواهد و مدارک به صاحب بانک و مشتریان رده بالایش ختم میشود. اما وقتی گروهی از ماموران FBI پرونده را با جِدیت بیشتری دنبال میکنند و سارقان نیز مستمر به کار خود ادامه می‌دهند، کاشف به عمل می آید که یک توطئه‌ی بزرگ در جریان است. این فیلم نیز نتوانست نظر منتقدین را جلب کند و اکثراً نقدهای منفی دریافت نمود.

آرسنال

آرسنال (۲۰۱۷) فیلمی هیجان آور به کارگردانی استیون سی.میلر است که در این فیلم بازیگرانی همچون نیکلاس کیج، جان کیوسک، آدریان گرنیر، جاناتان شیچ، کریستوفر کوپولا، لیدیا هال ایفای نقش کرده‌اند. با وجود بازیگران مطرح باز هم فیلم با نقدهای منفی همراه شد و از مجموع ۲۸ دیدگاه منتقدین در روتن تومیتو امتیاز ناامیدکننده ۴% و از متاکریدیت امتیاز ۲۵ از ۱۰۰ را دریافت کرد. میلر در همین سال فیلمی اکشن و تریلر به نام اولین کشته(۲۰۱۷) را با فیلمنامه ای از نیک گوردون و با بازی هایدن کریستینسن و بروس ویلیس کارگردانی کرد. وی در حال حاضر بر روی کار در پروژه ای به نام نقشه فرار۲: هادس(۲۰۱۸) با بازی سیلوستر استالونه می باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پروانه سپانلو

آثار

انتقال اتوماتیک (فیلم ۲۰۰۶)-Automaton Transfusion
فریاد از بانسه (۲۰۱۱)-Scream of the Banshee
مقیاس تهاجم (فیلم ۲۰۱۲)-The Aggression Scale
زیرتخت (فیلم ۲۰۱۲)-Under the Bed
شب خاموش (فیلم ۲۰۱۲)-Silent Night
استخراج (فیلم۲۰۱۵)-Extraction
زیرآب (فیلم ۲۰۱۶)-Submerged
غارتگران (۲۰۱۶)-Marauders
آرسنال (فیلم ۲۰۱۷)-Arsenal
اولین قتل (فیلم ۲۰۱۷)-First Kill
نقشه فرار ۲: جهنم (۲۰۱۸)-Escape Plan 2: Hades

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیون سی میلر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه