بیوگرافی بری واتسون

4 سال پیش
بیوگرافی بری واتسون
3.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی بری واتسون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بری واتسون یک هنرپیشه آمریکایی می باشد که از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم تدریس اقای تینگل(۱۹۹۹)، خواهری پسران(۲۰۰۲)، لولوخورخوره (۲۰۰۵) و دور از خانه(۲۰۱۴) اشاره کرد. از کارهای تلویزیونی وی نیز می توان به بازی در نقش مت کمدن در سریال هفتمین بهشت(۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷)، نقش برایان دیویس در سریال از برایان چه خبر(۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷) و بازی در نقش تاد دپلر در سریال شبکه ABC به نام سامانتا کیست؟(۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹) اشاره کرد.

زندگینامه بری واتسون

بیوگرافی بری واتسون

فعالیت هنری

واتسون در تاریخ ۲۳ آوریل ۱۹۷۴ در تراورس سیتی در ایالت میشیگان به دنیا آمد. او فرزند سوم کارن، یک حقوقدان و میکائیل یک وکیل می باشد. در هشت سالگی، والدینش به داگلاس در تگزاس رفتند و او در آنجا به مدلینگ پرداخت. در مدتی نیز وی به تحصیل بازیگری در استدیو بازیگران جوان داگلاس زیر نظر کارگردان لیندا ستو مشغول گردید. وقتی او ۱۴ ساله شد، والدینش از یکدیگر جدا شدند، یک سال بعد به بوربانک، کالیفرنیا رفت و بلافاصله یک قراداد شش ماهه با شبکه NBC در سریال ابکی روزهای زندگی ما(۱۹۶۵ تا ۲۰۱۷) امضاء کرد. سپس به تگزاس برگشت و در دبیرستان ریچاردسون شروع به تحصیل کرد که توانست در سال ۱۹۹۲ فارغ التحصیل گردد.

وقتی واتسون ۱۹ ساله شد، به لس آنجلس رفت و همزمان با تست بازیگری در کلوب شبانه خانه آبی ها به عنوان پارک کننده خودرو در مشغول به کار شد. او چندین نقش مهمان در سریال های تلویزیونی نظیر بیویچ و خواهر،خواهر ایفا کرد. بلاخره، اولین نقش مهمش را در مجموعه تلویزیونی کرانه های مالیبو(۱۹۹۶) از آرون اسپلینگ بازی کرد. با توجه به بازی خوبش، اسپلینگ از وی برای بازی در پروژه بعدی اش، هفتمین بهشت(۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷) استفاد کرد. او با بازی در این سریال توانست جایگاه خوبی در بین هنرپیشگان به دست آورد و پس از ۶ فصل که تمام وقت در این سریال بازی کرد از ان دست کشید، اما به عنوان هنرپیشه مهمان تا فصل دهم آن حضور یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی واروژان
تدریس اقای تینگل

واتسون در سال ۱۹۹۹ اولین تجربه بازی در فیلم سینمایی بلند را به دست آورد. این فیلم یک کمدی سیاه و تریلری به نام تدریس اقای تینگل(۱۹۹۹) بود که اولین تجربه کارگردانی نویسنده معروفی به نام کوین ویلیامسن بود. داستان این فیلم درباره تلاش سه دانشجو می باشد که باید برای اثبات بیگناهی خود از اتهام معلم تاریخشان درباره تقلب در امتحانات مبرا شوند. وی سپس در فیلم دیگری به نام خواهری پسران(۲۰۰۲) به کارگردانی والاس وولدراسکی حضور یافت. بازی وی که با نقدهای مثبت و منفی مواجه گرردید باعث شد فیلم نیز با انتقادهای زیادی همراه شود. این فیلم گرچه با نقدهای منفی همراه شد، اما لیندی کیفر، منتقد سایت پلاگدین بازی وی را قابل تامل و امیدوار کننده توصیف کرد.

واتسون در آوریل سال ۲۰۰۶ با بازی در نقش برایان ویویس در سریال از برایان چه خبر(۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷) کار خود در تلویزیون را ادامه داد. با اتمام این مجموعه در ۲۶ مارس ۲۰۰۷، وی بازی در نقش تاد را در سریال سامانتا کیست؟(۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹) آغاز کرد. از دیگر فعالیت های تلویزیونی وی بازی در سریال خانوادگی دوست پسر آینده من از شبکه ABC و دختر سخن‌چین از شبکه CW اشاره کرد.واتسون سپس در نقش مردی جوان که به خانه بازمی‌گردد تا با ترس‌های دوران کودکی اش روبرو گردد در فیلم ترسناک و درام لولوخورخوره (۲۰۰۵) به کارگردانی استیون کی بازی کرد.

بیماری لنفوم هاجکین

وی در تاریخ می سال ۲۰۰۲ پی برد به بیماری لنفوم هاجکین مبتلا می باشد. لنفوم نوعی سرطان خون است که منشأ سلول‌های سرطانی از گلبول‌های سفید خون و از گروه لنفوسیتها هستند. همین موضوع باعث شد در اواسط ساخت سریال هفتمین بهشت از آن خارج شود و پس از بهبودی در آوریل ۲۰۰۳ دوباره در آن حضور یافت. او در حال حاضر با همسر سومش ناتاشا گریسون واگنر، دختر ناتالی وود زندگی می کند. از دیگر نقش های فعلی وی می توان به بازی در نقش دیویس پولک در مجموعه تلویزیونی کارشناسان سکس(۲۰۱۴) و نقش ریکی کوپر در سریال قرارگذاشتن پدرم(۲۰۱۷) اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهرام رادان

تاریخ تولد:
۲۳ آوریل ۱۹۷۴ (سن ۴۵ سال)، تراوس سیتی، میشیگان، آمریکا
قد:
۱٫۸۲ متر
همسر:
ناتاشا گرکسون واگنر (ازدواج ۲۰۱۵)، تریسی هاتسون (ازدواج ۲۰۰۶–۲۰۱۱)، لارا پین گبریل (ازدواج ۱۹۹۷–۲۰۰۲)
کودکان:
کلور کلمنتین واتسن، فلیکس واتسن، اولیور واتسن
خواهر و برادر:
اسکات واتسن، کریستی واتسن، کیپ واتسن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بری واتسون
3.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه