بیوگرافی مونیک

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مونیک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مونیک آنجلا هیکز ملقب به مونیک بازیگر و کمدینی آفریقایی‌تبار آمریکایی می باشد که از سال ۲۰۰۰ تا کنون مشغول فعالیت می باشد. وی در سال ۲۰۱۰ میلادی، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم ارزشمند را برد. وی که کارش را از تلویزیون در سریال پارکرز(۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴) آغاز کرد، بزودی تبدیل به یک کمدین استندآپ گردید و در برنامه هایی نظیر زمان نمایش در آپولو ایفای نقش کرد. وی با فیلم های پات گیرلز(۲۰۰۶) و به خانه خوش آمدی روسکو جیکینز(۲۰۰۸) توانست حضور خوبی در سینما داشته باشد.

زندگینامه مونیک

بیوگرافی مونیک

فعالیت هنری

مونیک در تاریخ ۱۱ دسامبر سال ۱۹۶۷ در بالتیمور، مریلند به دنیا آمد. مادرش یک مهندس و پدرش وکیل دعاوی بود. او جوانترین فرزند این خانواده می باشد و خواهرش دستیار شخصی وی، برادرش مدیر برنامه های می می باشند. وی از دبیرستان میلفورد میل در سال ۱۹۸۵ فارغ التحصیل شد و بلافاصله وارد دانشگاه مورگان استیت گردید.

او در سال ۱۹۸۷ از آنجا فارغ التحصیل شد. قبل از اینکه وی بازیگر شود، به عنوان نماینده خدمات مشتریان در شرکت تلفن MCI در هانت والی در مریلند کار می کرد. او کار کمدی را در شرکت کمدی بالتیمور و پس از اینکه برادرش به او شهامت در دست گرفتن میکروفن آزاد را داد، آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۸ و در مجله اسنس فاش کرد که از سن ۷ تا ۱۱ سالگی توسط برادر بزگترش، جرالد مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته بود. جرالد به خاطر آزار جنسی دختری دیگر به ۱۲ سال زندان محکوم گردید.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی فلورا سام

مونیک فعالیت بازیگری خود را از مجموعه تلویزیونی شبکه UPN به نام پارکرز(۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴) آغاز کرد. سپس در شوهای استندآپ زیادی از قبیل شوتایک در آپولو، راسل سیمونز و خدا روشکر اینجایی شرکت کرد. در سینما نیز از سال ۲۰۰۸ و در نقش مکمل در تعدادی فیلم از قبیل به خانه خوش آمدی روسکو جیکینز(۲۰۰۸) به همراه مارتین لارنس ایفای نقش کرد. او نقش هایی در فیلم های فستویال آبجو(۲۰۰۶)، سه هجوم(۲۰۰۰)، دونفر میتوانند بازی کنند(۲۰۰۱)، عبور از نابودی(۲۰۰۲) و گارفیلد (۲۰۰۴) بازی کرد. در سال ۲۰۰۵، مونیک اولین نقش برجسته خود را در فیلم بانتی هانتری دومینو (۲۰۰۵) آغاز کرد.

فات گیرلز

سپس در فیلم کمدی فات گیرلز(۲۰۰۶) که درباره بلندپروازی های یک طراح مد که درگیر یافتن عشق و پذیرش آن است بازی کرد. وی در سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ مجری و میزبان جوایز BET بود. سپس برای ایفای نقش در موزیک ویدئوی بیانسه توانست تحسین مخاطبان را به همراه داشته باشد.

گرانبها (۲۰۰۹) یک فیلم درام به کارگردانی لی دنیلز است می باشد که مونیک برای بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی دریافت کرد. این فیلم داستان یک دختر نوجوان سیاهپوست که دختری بدقیافه و فوق‌العاده چاقی می باشد که بارها مورد تعرض پدرش قرارگرفته است.

وی در واکنش به سختی‌های زندگی، به دنیای تخیل پناهنده می‌شود؛ دنیای ویدئوکلیپ‌های موسیقی و فیلم‌های سینمایی. از دیگر افتخارات وی می توان به جایزه انجمن منتقدین فیلم آمریکایی-آفریقایی، بفتا، بلک ویل، انجمن منتدقین فیلم بوستون، دالاس، فلوریدا ، جوایز ایندپندت اسپریت و گلدن گلوب اشاره کرد. پرنده سیاه(۲۰۱۴) و تقریبا کریسمس(۲۰۱۶) از دیگر فعالیت های بازیگری وی می باشد. بسی(۲۰۱۵) نیز یک مجموعه تلویزیونی می باشد که در آن در نقش ما رینی بازی کرد و توانست چندین بار نامزد دریافت جایزه گردد. از جمله این جوایز می توان به جایزه ستلایت، جوایز تلویزیونی انتخاب منتقدین، جوایز انجمن فیلم های تلویزیونی آنلان اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دیلان مک‌درموت

تاریخ تولد: ۱۱ دسامبر ۱۹۶۷ (سن ۵۲ سال)، وودلاون، مریلند، آمریکا
نام کامل: Monique Angela Hicks
قد: ۱٫۷۵ متر
کودکان: شلن جکسون، Mark Jackson, Jr.، جاناتان هیکس، دیوید هیکس
همسر: سیدنی هیکس (ازدواج ۲۰۰۶)، مارک جکسون (ازدواج ۱۹۹۷–۲۰۰۱)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مونیک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه