بیوگرافی مت فروئر

4 سال پیش
بیوگرافی مت فروئر
Rate this post

بیوگرافی مت فروئر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مت فروئر خواننده، صداپیشه، کمدین و بازیگری آمریکایی می باشد که از سال ۱۹۸۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به سریال عامل ناشناخته(۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰)، و در جستجوی دکتر سئوس(۱۹۹۴) اشاره کرد. از دیگر نقش های او می توان به نقش خدمتکار هادس در فیلم هرکولس(۱۹۹۷)، تبه کاری بازنشسته در فیلم نگهبانان(۲۰۰۹)، بیماری سرطانی در فیلم ۵۰/۵۰ (۲۰۱۱) و همچنین نقش دکتر لکی در سریالی علمی تخیلی کانادایی به نام سیاه پوست یتیم(۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷) و نقش شرلوک هلمز در مجموعه ای تلویزیونی از شبکه هالمارک اشاره کرد.

زندگینامه مت فروئر

بیوگرافی مت فروئر

فعالیت هنری

فروئر در تاریخ ۴ ژآنویه سال ۱۹۵۸ در واشینگتون دی سی به دنیا آمد. پدرش یک افسر نیروی دریایی کانادا بود. او در پتربروگ ور آنتاریو بزرگ شد و از مدرسه کالج لیکفورد فارغ التحصیل شد. سپس وارد مدرسه تئاتر بریستول شد و در سال ۱۹۸۰ پس از سه سال درس خواندن در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد. او در دهه ۱۹۸۰ در نقش هوش مصنوعی کاراکتر مکس هدروم در فیلمی علمی تخیلی تلویزیونی بازیگری را آغاز کرد. او سپس با همین شخصیت در یک سریال تلوزیونی از شبکه ۴ بریتانیا در نقش مصاحبه کننده ایفای نقش کرد. در سال ۱۹۸۷ نیز در یک سریال تلویزیونی به نام مکس هدروم(۱۹۸۷ تا ۱۹۸۸) در همین نقش بازی کرد. سوپرگرل (۱۹۸۴)، جاسوس هایی مانند ما(۱۹۸۵)، پروتوکل چهارم(۱۹۸۷) از دیگر فیلم هایی می باشد که فروئر در آنها بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کندال جنر

وی در فیلم عزیزم من بچه ها را جمع میکنیم(۱۹۸۹) در نقش راسل تامپسون،فیلم کمدی در جستجوی دکتر سئوس(۱۹۹۴)، فیلم کمدی شوخی ملی سفر بزرگ(۱۹۹۵) در نقش تاد ماس و نقش فرانک در فیلم طلوع مردگان (۲۰۰۴) که اولین فیلم کارگردانی شده توسط زک اسنایدر بود، بازی کرد. او در سال ۲۰۰۰ توانست نامزد دریافت دو جایزه گرمی شود: یکی برای حضور در سریال بازجویی داوینچی(۲۰۰۰) و دیگری به خاطر کار در سریال مربی(۲۰۰۰). از دیگر فعالیت های وی می توان به صداپیشگی کاراکترهای انیمیشنی اشاره کرد.

بتمن

از جمله این کارها می توان به بتمن: مجموعه تلویزیونی(۱۹۹۳) و هالک شگفت انگیز(۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷) اشاره کرد. یکی دیگر از سریال های موفقی که وی در آن بازی کرده است، یک سریال ۸۸ قسمتی ساخت تورنتو کانادا به نام عامل ناشناخته(۱۹۹۶ تا ۲۰۰۰) می باشد. این سریال که به دلیل لستقبال بسیار خوب ساختش چندین فصل ادامه یافت چنان واقعی جلوه می کرد که موجب شد تا گروهی از بینندگان فکر کنند که داستان های این مجموعه واقعیت دارد و به همین دلیل کمیته تحقیقات ادعاهای فراطبیعی به دن آکروید جایزه شمع خاموش شده را داد. (حس خوب آنلاین دیدن فیلم‌های روز سینمای جهان را با ما تجربه کنید.

در سال ۲۰۰۹، وی نقش به تبهکار بازنشسته را در فیلم نگهبانان(۲۰۰۹) به کارگردانی زک اسنایدر بازی کرد. همچنین در نقش شوالیه سفیدپوش در مجموعه دوقسمتی کوتاه الیس که با اقتباس از الیس در سرزمین عجایب ساخته شده بود بازی کرد. همچنین او در دو اپیزود از فصل پنجم سریال ماوراءالطبیعه در نقش طاعون بازی کرد. نقش یک بیماری سرطانی در فیلم ۵۰/۵۰ (۲۰۱۱) که جوزف گوردون-لویت و ست روجن نیز در آن بازی می کردند از دیگر پروژه های سینمایی فروئر می باشد. از فیلم های سال های اخیر این بازیگر پرکار نیز می توان به فیلم کمدی و فانتزی شب در موزه: راز مقبره(۲۰۱۴) در کنار بن کینگزلی و بن استیلر و نیز بازی در فیلم علمی تخیلی و اکشن کمدی پیکسل‌ها (۲۰۱۵) به کارگردانی کریس کلمبوس اشاره کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی انسون مونت
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مت فروئر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه