بیوگرافی میشل فایفر

4 سال پیش
4.7/5 - (123 امتیاز)

بیوگرافی میشل فایفر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میشل ماری فایفر بازیگر آمریکایی می باشد که تاکنون موفق به کسب جوایز زیادی از جمله جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن و نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم بیکرهای شگفت‌انگیز(۱۹۸۹) و یا نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم روابط نامشروع(۱۹۸۸) و یا نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن و جایزه خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم محدوده عشق(۱۹۹۲) شده است.

زندگینامه میشل فایفر

بیوگرافی میشل فایفر

فعالیت هنری

میشل فایفر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۹ در ۲۲ سالگی در فیلم The Hollywood Knights به کارگردانی Floyd Mutrux بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم صورت زخمی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای میشل فایفر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Tony Danza، Julius Averitt، Steve Ballard و Phil Berle را تجربه کرد.

میشل فایفر در سال ۱۳۶۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم میشل فایفر در این سال، بازیگری در فیلم صورت زخمی به کارگردانی برایان دی پالما محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی میشل فایفر بازی در فیلم صورت زخمی بوده است. میشل فایفر سال ۱۳۶۲ در ۲۵ سالگی در فیلم صورت زخمی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با برایان دی پالما همکاری داشته است. میشل فایفر توانست با بازی در فیلم صورت زخمی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آل پاچینو، استیون باوئر، مری الیزابت ماسترانتونیو و رابرت لوگیا بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لورا درن
صورت زخمی

میشل فایفر علاوه‌بر فیلم صورت زخمی، سال ۱۳۹۶ در ۵۹ سالگی در فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق نیز بازی کرده است. میشل فایفر این‌بار با کنت برانا یعنی کارگردان فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق و هنرمندانی چون جانی دپ، دیسی ریدلی، پنلوپه کروز و ویلم دفو همکاری داشت.

در این سال‌ها میشل فایفر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Kate Nelligan با ۳ مرتبه، Brian Markinson با ۳ مرتبه، زک افرون با ۲ مرتبه، Gregory Jbara با ۲ مرتبه و Bradford English با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با میشل فایفر داشته‌اند.

تاریخ تولد: ۲۹ آوریل ۱۹۵۸ (سن ۶۱ سال)، سانتا آنا، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۷۱ متر
همسر(ها): پیتر هورتون(۱۹۸۸-۱۹۸۱); دیوید کلی(-۱۹۹۳)
نام اصلی: میشل ماری فایفر
کودکان: کلادیا رز فایفر، جان هنری کلی، کلادیا کلی، جان کلی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میشل فایفر
4.7/5 - (123 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه