بیوگرافی حمید طالب‌زاده

6 سال پیش
عکس اینستاگرام حمید طالب‌زاده
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی حمید طالب‌زاده همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

حمید طالب‌زاده (زاده ۱۳۵۵ در تهران) خواننده، ایرانی مقیم آمریکا است. دو آلبوم رسمی از او منتشر شده است.

زندگینامه حمید طالب‌زاده

بیوگرافی حمید طالب‌زاده

حمید طالب زاده در فروردین ماه ۱۳۵۵ در تهران متولد شد.فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی است، اصالتا از طرف پدری به ارومیه و مادری به زنجان بر می گردد، دو برادر بنام های علیرضا و عماد و یک خواهر بنام مهناز دارد، عماد هم از خوانندگان فعال در ایران است.

آغاز کار هنری

وی خوانندگی را از هفت سالگی شروع کرد. در چهارده سالگی وارد دوره جدید از خواندن شد و از بهمن ماه ۱۳۷۸ فعالیت هنری خودش را به صورت رسمی آغاز کرد.

حاشیه ها

شهرت حمید طالب‌زاده
قطعه همه چی آرومه طالب‌ زاده طرفداران زیادی دارد من این آهنگ را سال ۸۷ از خانم مریم اسدی و آقای میلاد باران به عنوان شاعر و آهنگساز خریدم. قطعه «همه چی آرومه» طالب‌زاده طرفداران زیادی دارد به گونه‌ای که در فصل اول آکادمی موسیقی گوگوش جزء ۱۰ ترانه اول بود؛ و در فیلم اخراجی‌ها ۳ از این قطعه در اواسط فیلم استفاده شد که حمید طالب‌زاده در مصاحبه‌ای عنوان کرده که از ترانه «همه چی آرومه» او نیز بدون کسب اجازه در فیلم اخراجی‌ها ۳ استفاده شده‌است.

ازدواج حمید طالب‌زاده
حمید طالب زاده با ندا روحی ازدواج کرده است، همسرش فارغ التحصیل رشته پزشکی در آمریکاست، این زوج صاحب یک پسر بنام کیا و یک دختر بنام تارا طالب زاده است.او در مصاحبه ها خود می گوید من زن ذلیل هستم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هلیا امامی

مهاجرت به آمریکا حمید طالب‌زاده
طالب‌زاده آبانماه ۱۳۹۱ ایران را برای همیشه برای ادامه فعالیت‌های هنری به آمریکا ترک کرد. طالب‌زاده در آمریکا با کمپانی “آونگ” و “چلچراغ” همکاری دارد.

مجاز و غیر مجاز از نظر حمید طالب‌زاده
من با کلمه مجاز و غیرمجاز مشکل دارم هیچ گاه به دنبال این نبودم که آهنگی را منتشر کنم که بر ضد عرف جامعه باشد به نظر من آنچه را که اکثریت مردم بپذیرند مجاز است و آنچه را قبول نداشته باشند، غیرمجاز است.

حمید عاشق ایران بود
مادر حمید طالب زاده : حمید عاشق ایران بود و تمام تلاش خود را کرد تا بتواند زندگی هنری اش را در ایران ادامه دهد اما از طرفی او عاشق خواندن نیز بود و برای ادامه فعالیت هنری اش از ایران هجرت کرد .

حاشیه با ده نمکی , حمید طالب‌زاده
در فیلم اخراجی‌ ها ۳ از قطعه همه چی آرومه در اواسط فیلم استفاده شد حمید طالب‌ زاده در مصاحبه‌ ای عنوان کرد که از این قطعه بدون کسب اجازه از او استفاده شده ‌است. مسعود ده‌ نمکی پس از استفاده این قطعه با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد که واقعا دمش گرم.

فعالیت های هنری حمید طالب‌زاده

اولین آلبوم حمید، اسفند ماه ۱۳۷۹ منتشر شد. نخستین آلبوم رسمی‌اش که “ندای عاشقانه” نام داشت؛ و دومین آلبومش را با عنوان “چیکار کنم” در شهریور ۱۳۸۲ وارد بازار موسیقی کرد. وی پس از دو آلبوم رسمی و مجاز در ایران، به دلیل عدم اخذ مجوز کنسرت و آلبومش از سوی مسئولان ذی‌ربط، آثارش را عمدتاً به صورت کلیپ‌های ویدئویی از شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر می‌کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عباس خوشدل
عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی حمید طالب‌زاده
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه