بیوگرافی میلاد خواه

4 سال پیش
بیوگرافی میلاد خواه
1.2/5 - (41 امتیاز)

بیوگرافی میلاد خواه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میلاد قاسمی خواه (معروف به میلاد خواه) در شهریور ۱۳۶۸ متولد شده و مدرک کارشناسی معماری دارد. او هم کارش را در اینستاگرام با ساخت دابسمش و همچنین موزیک ویدیو شروع کرد. سپس با همراهی یکی از دوستانش به نام کامران صالحی نژاد شروع به ساخت کلیپ‌های طنز کردند.

زندگینامه میلاد خواه

بیوگرافی میلاد خواه

فعالیت هنری

موضوع اکثر کلیپ‌های او درآوردن ادای دخترها بود و با شخصیت بانمکی که داشت توانست خیلی زود مخاطبان زیادی جذب کند. پیج او هم اکنون بیش از ۳ میلیون فالوور دارد.

میلاد خواه قبلا اعلام کرده بود که درآمد زیادی از تبلیغات اینستاگرام ندارد. او مدتی مدیر یک سایت شرط‌بندی هم بود که که خودش و دوستش کامران آن را اداره می‌کردند. البته به دلیل فعالیت غیرقانونی چنین سایت‌هایی در ایران، میلاد ارتباط این وبسایت را با خودش انکار می‌کند. رابطه او با محمد امین کریم پور نیز چندان جالب نیست. یک بار در یک مسابقه دابسمش بین میلاد و محمد امین بحث و مشاجره پیش می‌آید و میلاد سالن مسابقات را ترک می‌کند. ظاهرا بعد از این ماجرا، این دو نفر هرگز با هم ارتباط نداشته‌اند و حتی در اینستاگرام هم یکدیگر را بلاک کرده‌اند.

• تعداد فالوور: ۳,۲۲۴,۴۷۳ (درصد واقعی بودن: ۱۰۰ درصد)
• تعداد پست‌ها: ۲۶۸
• نرخ مشارکت (اینگیجمنت): ۱۳.۸۶ درصد
• میانگین تعداد لایک: ۳۹۴,۷۳۹
• میانگین تعداد کامنت: ۳۴,۶۳۰

چرا میلاد قاسمی خواه بی ادب است!؟

او در پاسخ به این سوال گفت که کار من بی ادبی نیست. وی گفت ما در جامعه ای زندگی می کنیم که همه حرف های رکیک و فحش می دهند و من فکر کردم که می توان مانند مهران مدیری که در سریال طنز شب های برره یک زبان جدید را باب کرد، حرف هایی را جایگزین این فحش و دشنام های رکیک کرد. او در حقیقت معتقد است که کلمات و اصطلاحات خاصی را به جای آنها با همراهی دوستش کامران در کلیپ های شان منتشر می کنند و اصلا هم بی ادبی نیست. مثلا او خالق تکیه کلام قوقول است!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی صبوری

یا کلمه شتره به معنای شلخته است که می توان در جاهای مختلف به کار برد و اشاره کرد که کلمه ای است که تهرانی های قدیمی آن را مورد استفاده قرار داده اند. خلاصه او معتقد است که یک گویش خاص را مانند مهران مدیری در جامعه باب کرده است.

قاسمی خواه گفت اتفاقا کار من در اینستاگرام یک فرهنگ سازی است تا از بر زبان آوردن کلمات و اصطلاحات رکیک خودداری کنیم!

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میلاد خواه
1.2/5 - (41 امتیاز)
4
برچسب ها :

دیدگاه شما

4 دیدگاه

  • Elina
    4 سال پیش

    بهترن ادم رو زمینه

  • هانا
    4 سال پیش

    میلاد فوق العادس و بنظرم یسری چیزایی که نوشتین درباره رابطش با کریم پور کاملا غلطه چون کلیپ جدید باهم دادن لطفا شایعه نسازید

  • نگین
    4 سال پیش

    مدیرجان اطلاعاتت رو ویرایش کن…
    فالووراش بیشتر از ۴میلیونه…
    سال تولدشم گفت که توی لایو اخیرش متولد سال ۷۰ هستش

  • ارمان
    3 سال پیش

    بهترین فرد روی زمین من البته همسایشم