بیوگرافی علی صبوری

4 سال پیش
بیوگرافی علی صبوری
4/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی علی صبوری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 امروز بیوگرافی علی صبوری کمدین خندوانه را مرور میکنیم، او یکی از چهره هاي محبوب کمدی اسـت. علی صبوری از اینستاگرام شروع کرده ودر بخش خنداننده شو در برنامه تلویزیونی خندوانه بـه اوج شهرت خود رسیده اسـت، جالب اسـت بدانید کـه علی صبوری با استعداد و تلاش خود صاحب درآمد خوبی شده اسـت، او BMW سوار می‌شود و همه ی اینها بـه خاطر تلاش هاي او و کار مداوم اش اسـت.

زندگینامه علی صبوری

بیوگرافی علی صبوری

فعالیت هنری

علی صبوری خنداننده شو ،جوان با استعداد در زمینه هنر کمدی، زادۀ ۳ شهریور ۱۳۷۱ در شهر مشهد،کمدین فضای مجازی «Virtual comedian» و بـه اصطلاح واینر اینستاگرام اسـت کـه از خیلی پیش تر از حضور در مسابقه خندانند شو فعالیت خودرا آغاز کرده و طرفداران بسیاری پیدا کرده بودو بهمین دلیل ممکن اسـت شـما هم پیش از شروع دور دوم مسابقه خنداننده شو خندوانه با او آشنا بوده باشید.

علی درخانواده اي با دو فرزند بزرگ شده اسـت و دارای یک برادر کوچک تر بنام آرمان صبوری اسـت کـه فرد موفقی در حوزه گرافیک اسـت. علی صبوری بـه گفته خودش دارای یک اتومبیل بینوه ۳۱۸ i مدل ۲۰۰۵ اسـت و با همین اتومبیل در برخی کلیپ هایش حضور مییابد. شغل خانوادگی علی صبوری فعالیت در بازار آهن آلات صنعتی اسـت و بـه گفته خودش زندگی خوب و شرایط مناسبی دارند.

علی کـه از طریق ارسال ویدئو و پیش آمدن در مراحل انتخاب خنداننده بـه مرحله ي اجرای زنده در برنامه خندوانه رسید، در گروه فرهاد آئیش اسـت و امید زیادی برای بالا آمدن از گروه ها و فینالیست شدن در خندوانه دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شیرین ناصری
واینر

علی صبوری بعنوان واینر، ویدئو هاي طنز، دابسمش و کلیپ هاي خاص درست می‌کرد کـه در اینستاگرام شهرت خاص و طرفداران مخصوص بـه خودرا یافته بودو بعضا کلیپ هاي او دست بـه دست میشدند.

شاید این یکی از مهم‌ترین تفاوت هاي علی صبوری با دیگر شرکت کننده ها باشد کـه عده اي از آنها برای نخستین بار قدم در عرصه کمدی گذاشته اند. البته این موضوع برای تعداد تعداد زیادی از منتقدین برنامه استعدادیابی خنداننده شو پررنگ شده اسـت و آنها معتقد هستند کـه در شوی استعداد یابی نباید افراد با تجربه حضور یابند. نخستین اجرای علی صبوری در خنداننده شو با موضوع جا بـه جا شدن او با نوزاد خانواده ي دیگری بود.

کـه اینجا بـه جایی باعث شده بود پدرش وی را نخواهد و آن قدر این موضوع را جذاب و خنده دار تعریف کرد کـه اشک داوران مسابقه و شرکت کنندگان در استودیو خندوانه را در آورد. علی صبوری متولد شهر مشهد اسـت و رامبد جوان در شب دوم اجرای علی صبوری اشاره بـه استعداد فوق العاده او کرده و گفت: «در مورد علی صحبتی از یک کارگردان فوق العاده شنیده ام کـه نشان دهندۀ آینده درخشانی اسـت کـه میتواند برای خود بسازد.

آقای بهروز افخمی در مورد علی صبوری گفت اگر خودش را جدی بگیرد و درست تلاش کند و مسیر صحیحی را بپیماید میتواند حای رضا عطاران را بگیرد.» در مقابل فرهاد آئیش هم در خصوص توانایی هاي علی صبوری گفت : «علی مانند پسر مـن اسـت و بسیار دوستش دارم و مطمئنم کـه موفق میشود. علی بسیار رشدکرده و کاملا توانمند و با استعداد اسـت.» علی صبوری ازدواج کرده و متاهل اسـت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آیدین زوارئی
و در ادامه مصاحبه با علی صبوری و ناگفته های او

مخاطبان ایرانی سینما و تلویزیون نشان داده‌اند کـه بـه ژانر طنز علاقه ویژه‌ اي دارند. پرطرفدارترین سریال‌هاي تلویزیون و پر فروش‌ ترین فیلم‌هاي سینمایی غالبا از این ژانر هستند.حالا همین مخاطبان خوش‌ خنده، حساب ویژه‌اي هم برای برنامه خندوانه رامبد جوان باز کرده‌اند.

برنامه‌ اي کـه درکنار بخش‌هاي جالب و سرگرم‌کننده‌ اش، طی دو سال اخیر، قسمتی را هم بـه معرفی استعدادهای جوان در حوزه طنز اختصاص داده اسـت.آن هم در قالب رقابت مسابقه خنداننده‌شو. رقابتی کـه بـه ویژه در مراحل پایانی داوری‌ هایش بـه صف‌بندی در شبکه‌ هاي اجتماعی و بحث و جدل‌هاي زیادی میان مخاطبان این برنامه منجر می‌شود.

اما در دومین فصل از این مسابقه،

از بین چند هزار شرکت کننده از سراسر کشور،

خنداننده جوانی از مشهد با ماجراهای پسر آقای صبوری

و البته خنده هاي ویژه «از نوع خودش»، گوی سبقت را از دیگران ربود و برگزیده شد.

تعداد فالوور: ۲,۰۱۶,۱۵۳ (درصد واقعی بودن: ۱۰۰ درصد)
• تعداد پست‌ها: ۶۳
• نرخ مشارکت (اینگیجمنت): ۲۴.۸۲ درصد
• میانگین تعداد لایک: ۴۳۴,۷۵۷
• میانگین تعداد کامنت: ۴۱,۴۸۰

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی صبوری
4/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه