بیوگرافی آیدین زوارئی

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آیدین زوارئی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آیدین زواره‌ای نام فردی است که به واسطه ساخت کلیپ‌های دوربین مخفی در فضای مجازی شناخته می‌شود؛ دوربین مخفی‌هایی که برای جذب مخاطب بسیاری از خط قرمزهای اخلاقی و صد البته حقوق شهروندی و حقوق فردی را زیرپامی‌گذارد.

زندگینامه آیدین زوارئی

بیوگرافی آیدین زوارئی

فعالیت هنری

روی صندلی جلوی یک خودرو مردی با نوزادی قلابی در دست نشسته، خانمی از همه جا بی‌خبر در صندلی عقب به عنوان مسافر سوار می‌شود. مرد از صدای گریه بچه عصبانی شده و نوزاد را حین حرکت ماشین از پنجره به بیرون پرتاب می‌کند. خانم مسافر به طور طبیعی نسبت به این صحنه ساختگی واکنش نشان داده و اقدام به کتک زدن مرد می‌کند و مخاطب باید از دیدن این صحنه به وجد آمده و سرگرم شود. در مورد دیگری راننده تاکسی پس از سوار کردن مسافران مثلاً اقدام به خودکشی با اسلحه کمری می‌کند. خون کله مرد راننده روی شیشه می‌پاشد و واضح است که مسافران از همه جا بی‌خبر قرار است چه واکنشی به این صحنه نشان دهند.

برخی کلیپ‌های آیدین زواره‌ای عید امسال در پربیننده‌ترین زمان پخش رسانه ملی یعنی لحظات تحویل سال در برنامه احسان علیخانی به نمایش درآمده و برای این فرد تبلیغ می‌شود.

سایت دنیای اقتصاد در گزارشی در مورد زوارئی نوشت:

ساخت کلیپ‌های دوربین مخفی از جهت بازی با روح و روان مردمی که از آنها برای ساخت ویدئو سوء استفاده می‌شود باید غیرانسانی و غیراخلاقی تلقی شود و به لحاظ عادی‌سازی فرهنگ ترساندن مردم به هر قیمتی برای خنده و البته کسب پول ضدفرهنگی به حساب آید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنیا جهانبخت

گزارش‌های مردمی نیز یکی از این نمونه هاست، گرفتن گزارش از مردم با طرح سؤالات غیرمتعارفی چون «آیا تا به حال تجربه جنسی داشته‌اید؟» که در آپارات و سایت‌های اشتراک گذاری ویدئو بارگذاری می‌شود نه صرفاً به دلیل طرح موضوع بلکه به دلیل آنکه فکر درستی پشت آن نیست و صرفاً به انگیزه جذب مخاطب از طریق سوء استفاده از یک تابو صورت گرفته قابل انتقاد است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آیدین زوارئی
5/5 - (1 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • mohsen
    3 سال پیش

    آیدسن کلرش عالیه چرا جوسازی میکنید