بیوگرافی میراندا کر

4 سال پیش
بیوگرافی میراندا کر
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی میراندا کر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میراندا کر مدل مشهوری هست که تمام علاقمندان به مد نام او را می شناسند. او با بهترین کمپانی هاي مد همکاری میکند. «میراندا کر Miranda Kerr» مدل زیبای استرالیایی هست که در ایالات امریکا فعالیت میکند وی با داشتن اندام جذاب و ظریف و چهره اي جذاب توانسته یکی از فرشته هاي زیباروی ویکتوریا سکرت باشد.

زندگینامه میراندا کر

بیوگرافی میراندا کر

زندگی شخصی

که زندگی شخصی و حرفه اي میراندا کر و همین طور تصویر هاي زیبایی از او را نیز می‌بینیم. میراندا کر سال ۲۰۱۰ با بازیگر سرشناس هالیوودی، اورلاندو بلوم ازدواج نمود. این زوج در سال ۲۰۱۱ صاحب پسری به نام فیلین شدند. میراندا کر در سال ۲۰۱۳ از اورلاندو بلوم جدا شد.

حرفه‌ای

آغاز حرفه‌ای:۲۰۰۶–۱۹۹۶
میراندا کر از ۱۳ سالگی وارد حرفهٔ مدلینگ شد؛ و در سال ۱۹۹۷ موفق به کسب مجله سالانه دالی شد.

در نیویورک، کر تا به حال در بسیاری از کت‌واک حضور داشت و سپس در اوایل سال ۲۰۰۴ با آژانس (NEXT Model Management)قرار دادی امضا کرد.

در اوایل سال ۲۰۰۶ به نظر می‌رسد کر در قسمت آخر سریال تلویزیونی (پروژه مد) نشان می‌دهد که برای مسابقه نهایی دانیل وسویک در حال جمع‌آوری مدلسازی لباس است. او اولین مانکن راه یافته بود.

وی در ایالات متحده در بازار لوازم آرایشی میبلین نیویورک قرارداد بست و امضاء کرد.

ویکتوریا سکرت و کار مد بالا:۲۰۱۲–۲۰۰۷

او در سال ۲۰۰۷ به عنوان یک مدل و مانکن موفق در کمپانی ویکتوریا سکرت ظاهر شد. میراندا کر اولین استرالیایی این کمپانی مد و لباس می‌باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیک بل

کر در سال ۲۰۱۰، تقویم پیرلی، با عکاس تری ریچاردسون در باهیا، برزیل ظاهر شد.

در ژانویه سال ۲۰۱۲ او سفیر کانتاس نامگذاری شد.

کر در سال ۲۰۱۲ با رتبه ۷ در فوربز با درآمد ۴ میلیون $ در لیست بالاترین پرداخت مدل در جهان قرار گرفت.

در اواخر سال ۲۰۰۷ کر با بازیگر اورلاندو بلوم رابطه‌شان را شروع کرد و در سال ۲۰۱۰ با اورلاندو ازدواج کرد. کر در سال ۲۰۱۱ پسر بچه‌ای را به دنیا آورد و اسم آن را فیلین گذاشت. میرندا و اورلاندو در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شده و به زندگی مشترک خود پایان دادند.

در جولای سال ٢٠١۶ او نامزدی خود را به‌طور رسمی با ایوان اشپیگل که جوان‌ترین میلیاردر آمریکا می‌باشد تأیید کرد و در می ۲۰۱۷ ازدواج کردند و در ۷ می ۲۰۱۸ صاحب پسری به نام هارت اشپیگل شدند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میراندا کر
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه