بیوگرافی هیلاری رودا

4 سال پیش
بیوگرافی هیلاری رودا
Rate this post

بیوگرافی هیلاری رودا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هیلاری رودا (به انگلیسی: Hilary Rhoda) (زاده ۶ آوریل ۱۹۸۷) مدل آمریکایی است.

زندگینامه هیلاری رودا

بیوگرافی هیلاری رودا

زندگی شخصی

رودا در چوی چیس ، مریلند متولد شد و در نیویورک بزرگ شد. او تبار ایرلندی دارد.

او به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی در آکادمی صلیب مقدس در مریلند به عنوان یک ورزشکار وارسی سه ساله در رشته های هاکی و بسکتبال در زمین حضور داشت و به عنوان عضوی از تیم قهرمانی کنفرانس ورزشی دو و میدانی واشنگتن کاتولیک واشنگتن افتخارات کسب کرد.

رودا در یک رویداد ProScout در واشنگتن ، D.C کشف شد. او در تبلیغات برای Hollister و Abercrombie ظاهر شد ، قبل از آنکه به کلکسیون Model Model Management و سپس به مدل های IMG ، در سطح جهان بپردازد. وی هم اکنون در نیویورک توسط IMG Models نماینده است.

او در کمپین Max Mara AW در سال ۲۰۱۱ حضور داشت. وی پیش از این در آگهی های Balenciaga ، Valentino ، Belstaff ، Dolce & Gabbana ، Givenchy ، Donna Karan ، Gucci ، Gap ، DSquared² ، Shiatzy Chen ، Blumarine و Ralph Lauren و در فروشگاه های Victoria’s Secret ظاهر شده بود. او همچنین در جلد های Vogue American، Vogue Italia، Vogue Paris، British Harper’s Bazaar، Time، Number و W. ظاهر شده است. به ویژه ، برای شماره ۲۰۰۷ مه Vogue American Vogue ، Roda با مدلهای دیگر Doutzen روی جلد قرار گرفت.

استی لودر

در ژانویه ۲۰۰۷ ، رودا به عنوان جدیدترین چهره خود قرارداد اختصاصی با استی لودر امضا کرد. در ماه ژوئیه همان سال ، در ۱۲ ماه قبلی در حدود ۲ میلیون دلار درآمد کسب کرد ، Forbes او را در لیست ۱۵ شخص برتر جهانی ۱۵ به حساب آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تانگ لیا

 او چهره فعلی ویا اسپیاگا ، سنت جان knits (جایگزین آنجلینا جولی) ، ERES Beachwear ، و کمپین های بهار / تابستان ۲۰۰۹ از Neiman Marcus است. سال ۲۰۰۹ نیز اولین رده را در Sports Illustrated Swimsuit Edition کسب کرد.

رودا برای الگوبرداری از الماس Hope در گردنبند Embrace Hope در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۰ ، برای پنجاهمین سالگرد نمایش در اسمیتسونیان انتخاب شد. او همچنین در نمایشگاه مد Victoria 2012 Secret ظاهر شد.

Cosmopociation و New York Post اظهار داشتند كه Hope Hicks ، مدیر ارتباطات استراتژیك كاخ سفید در زمان رئیس جمهور ترامپ ، شبیه رودا است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هیلاری رودا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه