بیوگرافی تیلور هیل

4 سال پیش
بیوگرافی تیلور هیل
Rate this post

بیوگرافی تیلور هیل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تیلور ماری هیل (به انگلیسی: Taylor Marie Hill) (زاده ۵ مارس ۱۹۹۶) مدل آمریکایی است.او بیشتر به خاطر ظاهر معصومانه خود که بدون ارایش زیباتر است شناخته شده است و از زیباترین مدل های شناخته شده است.

زندگینامه تیلور هیل

بیوگرافی تیلور هیل

زندگی شخصی

او در سن ۱۴ سالگی ، وقتی با پدر و مادر خود به یک مزرعه مخصوص اسب سواری رفته بود ، با عکاسی که اونجا حضور داشت اشنا میشود که درخواست میکند تیلور را به عنوان مدل معرفی کند . پس از موافقت خانواده و علاقه تیلور به مدلینگ ، او اولین بار در سال ۲۰۱۲ در فشن شو HAUTE COUTURE حضور پیدا می‌کند.

او بسیار به فشن شو ویکتوریا سکرت علاقه داشت ، و در سال ۲۰۱۴ موفق به شرکت در این مراسم گردید . وی برای آمادگی جسمانی یوگا و فیت کراس را انتخاب کرده است و در عین حالیکه به ورزش‌های شدید و چالش‌ها علاقه دارد ولی به گفته خودش، از ورزش‌های روزانه خوشش نمی‌آید و ترجیح می‌دهد به کلاس‌های تناسب اندام برود . او اولین بار در اکتبر ۲۰۱۲ بر روی جلد مجله ال قرار گرفت و در سال ۲۰۱۵ رسماً به عنوان فرشته ویکتوریا سکرت معرفی شد .

زمانی که تیلور هیل در مقطع دبیرستان در کلورادوی کشور آمریکا مشغول به تحصیل بود زیبایی و قد بلند او زبانزد خاص و عام بود. وی کارخود را به عنوان مدل در سال ۲۰۱۴ از بیگ سی شروع کرد و ظرف مدت یک سال لقب فرشته ویکتوریا سیکرت را به خود اختصاص داد.! و در سال ۲۰۱۵ او به همراه سلنا گومز درآخرین و اصلی ترین صحنه شوی ویکتوریا سیکرت ظاهر شد.!!!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حبیب الله کاسه ساز

او ازکودکی انجام حرکات ورزشی را شروع کرده و به رشته هایی همچون یوگا و پیلاتس روی آورد.اهمیت عمده تیلور به ورزش باعث شده تا از ظاهری خوش اندام و وزنی متناسب برخوردار باشد.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۵ مارس ۱۹۹۶ (سن ۲۴ سال)، پلتاین، ایلینوی، ایلینوی، آمریکا
قد: ۱٫۷۸ متر
رنگ مو: قهوه‌ای
رنگ چشم: سبزآبی
شریک: مایکل استیون شانک
فیلم: شیطان نئونی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تیلور هیل
Rate this post
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • Naser
    4 سال پیش

    هیل واقعا زیبا است چهره ای معصومانه اش حرف می زند