بیوگرافی سارا سامپایو

4 سال پیش
بیوگرافی سارا سامپایو
3.6/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی سارا سامپایو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سارا سامپایو (انگلیسی: Sara Sampaio)، (زاده شده در ۲۱ ژوئیه ۱۹۹۱) یک مانکن اهل پرتغال است. وی بیشتر به‌خاطر همکاری‌اش با کمپانی ویکتوریا سیکرت شناخته شده است.

زندگینامه سارا سامپایو

بیوگرافی سارا سامپایو

زندگی شخصی

او در مجلاتی از جمله جی کیو، ال، وگ، گلامور و اسپورتس ایلوستراتد ظاهر شد.

حرفه ها
سار سامپایو بعد از پیروزی در مسابقه Cabelos Pantene سال ۲۰۰۷ شناخته شد.[۱] او به صورت برجسته در تبلیغات تلویزیونی برند اکس برای اسپری بدن در ایالات متحده مشهور شد.

در سال ۲۰۱۲ او در مجله ووگ پرتغال در ماه آوریل چاپ شد، انتخاب شد و به عنوان زیبایی چهره از کمپین تبلیغاتی بین‌المللی برای (کالزدونیا مار) ،در تابستان ۲۰۱۲ ،توسط رافائل مازاکو و جامایکا در یونان عکس برداری شد. در سال ۲۰۱۳ او در رزا چا، ستاد انتخاباتی در کنار باربارا پالوین ظاهر شد. او اولین بار در ویکتوریا سکرت فشن شو در تاریخ ۱۳ نوامبر سال ۲۰۱۳ وارد شد. سامپایو بر روی جلد مجله افیکال، ووگ، ماری کلیر،گلامور، ال، هارپرز بازار، جی کیو، تلوا، و……… به چاپ رسید.

جوایزها

رتبه اول در مسابقه Cabelos Pantene ،سال ۲۰۰۷
بهترین مدل زن، جوایز مد گلدن گلوب پرتغال، سال ۲۰۱۱
بهترین مدل زن، جوایز مد ووگ پرتغال سال ۲۰۱۱
بهترین مدل زن، جوایز مد گلدن گلوب پرتغال، سال ۲۰۱۲
بهترین مدل زن، جوایز مد ووگ پرتغال، سال ۲۰۱۲

راز زیبایی سارا سامپایو

او موهایش را هر روز می شوید.
“من برای موهایم تنها به دو چیز نیاز دارم: یک کوتاهی مو خوب و یک نرم کننده خوب. اگر وقت هیچ کاری نداشته باشم، همین موارد برایم کافی است. من تقریبا هرروز سرکار هستم و وقتی خانه ام محصولات مختلفی روی موهای من زده شده است. یکی از چیزهایی که واقعا از آن متنفرم، این است که با موهای کثیف و آغشته به مواد مختلف آرایشی به رختخواب بروم چرا که این مواد به پوستم می خورد و سریع دچار جوش می شوم، بنابراین هرشب قبل خواب دوش می گیرم.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاترین بیتس

“اگر تنبلی می کنید و یا شستشوی یک روز در میان مو را ترجیح می دهید، من در این اوقات از مدل مو دم اسبی شلوغ استفاده کرده و به آن شامپو خشک می زنم. من خودم شامپو خشک برند Moroccanoil را دوست دارم، چون موهای من تیره است و اکثر شامپو های خشک، سفیدی شان روی موهایم، نشان داده می شود.”

او در فرش قرمز هرگز به یک سبک زیبایی بسنده نمی کند.

“یکی از چیزهایی که در فرش قرمز دوست دارم این است که چیزهای مختلفی را امتحان کنم، شما می توانید به طور کامل استایل خود را تغییر دهید.مدتی بود به طور کامل موهایم را صاف کرده و از فرق وسط بازمی کردم، اخیرا واقعا دوست دارم درست برعکس عمل کرده و موهایم را فر کنم و یا موهایم را به صورت دم اسبی بلند می بندم. این چیزی است که به راستی از فرش قرمز دوست دارم چرا که اگر وقت نداشته باشم، آن را همان طور که هست، ساده نگه می دارم.”

لوازم آرایش محبوب سارا سامپایو

لوازم آرایشی که بدون آن نمی تواند زندگی کند.

“من واقعا عاشق هایلایتر هستم. وقتی به مراسم خاصی می روم، دوست دارم از هایلایتر بیشتر هم استفاده کنم. قبل از ترک خانه، کمی بیشتر نیز می زنم. من عاشق وقتی ام که هایلایتر پس از روشن شدن چراغ ها، ظاهری خیلی سالم روی پوست ایجاد می کند. حتی اگر وقت زیادی برای آرایش کامل ندارید، تنها کمی هایلایتر روی گونها و زیر استخوان ابرو و گوشه چشم ها بزنید.چرا که به راستی صورت را روشن و شاداب نشان می دهد. این بهترین چیزی است که من یاد گرفتم و همیشه از آن استفاده می کنم.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی مردانه

او تریتمنت های مختلف بدن را انجام می دهد.

“من ماساژ زیاد انجام می دهم ولی چندان به تریتمنت های صورت علاقه ندارم چرا که معتقدم، هر چه کمتر، بهتر. من فردی پراسترس و همیشه نگران هستم، بنابراین شانه ها و گردن و پشتم واقعا گرفته و ملتهب است، بنابراین ماساژ به بهبود این شرایط کمک می کند. ماساژ پا هم انجام می دهم. یک تراپیست بدن دارم و او مرا ماساژ می دهد. آن طور که بقیه مردم فکر می کنند،َ فرد پرآرامشی نیستم. بدن ممکن است کمی با ماساژ درد بگیرد، ولی پس از آن، گویی صاحب یک بدن جدید می شوید.”

او با تغییر فصل روتین زیبایی خود را تغییر می دهد.

“من قطعا در تابستان ها از مرطوب کننده بیشتری استفاده می کنم. شما در واقع باید در زمستان بیشتر از مرطوب کننده استفاده کنید ولی من در زمستان ها خیلی تنبل می شوم. در تابستان تا حدی جبران زمستان را می کنم. کمی هم موهایم را کوتاه تر می کنم چرا که هوا گرم است. از ضدآفتاب نیز استفاده میکنم. معمولا از لوسین صورت Moroccanoil استفاده می کنم و آن را روی تمام بدنم می زنم.”

او هر روز از روغن مو استفاده می کند.

“من عاشق تریتمنت اورجینال Moroccanoil هستم. هر روز بعد دوش از آن استفاده می کنم حتی اگر شب دوش بگیرم. من سال هاست قبل از آن که سفیر تبلیغاتی این برند شوم، از آن استفاده می کردم. همیشه در مسافرت هایم یک تیوپ سایز کوچک از آن را همراه دارم.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیرس برازنان

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۱ (سن ۲۸ سال)، پورتو، پرتغال
قد: ۱٫۷۲ متر
شریک: Oliver Ripley (۲۰۱۵–)
اندازه کفش: (ایالات متحده) ۴٫۵، (اتحادیه اروپا) ۳۷
نمایندگی: The Lions، Elite Model Management

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سارا سامپایو
3.6/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه