بیوگرافی درک جاکوبی

4 سال پیش
بیوگرافی درک جاکوبی
Rate this post

بیوگرافی درک جاکوبی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سر درک جورج جاکوبی (به انگلیسی: Sir Derek George Jacobi) (زاده ۲۲ اکتبر ۱۹۳۸) بازیگر و کارگردان انگلیسی است. او برندهٔ جایزه تونی، جایزه بفتا و جایزه امی است.

زندگینامه درک جاکوبی

بیوگرافی درک جاکوبی

زندگی شخصی

درک جاکوبی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۴۴ در ۲۷ سالگی در فیلم Othello به کارگردانی Stuart Burge بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم گلادیاتور، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای درک جاکوبی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون لارنس الیویه، Frank Finlay، Robert Lang و Anthony Nicholls را تجربه کرد.

درک جاکوبی در سال ۱۳۷۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم درک جاکوبی در این سال، بازیگری در فیلم Up at the Villa به کارگردانی Philip Haas و فیلم گلادیاتور به کارگردانی ریدلی اسکات محسوب می‌شود.

گلادیاتور

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی درک جاکوبی بازی در فیلم گلادیاتور بوده است. درک جاکوبی سال ۱۳۷۹ در ۶۲ سالگی در فیلم گلادیاتور نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ریدلی اسکات همکاری داشته است. درک جاکوبی توانست با بازی در فیلم گلادیاتور تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر راسل کرو، خوآکین فونیکس، کانی نیلسن و Oliver Reed بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سهیلا گلستانی

درک جاکوبی علاوه‌بر فیلم گلادیاتور، سال ۱۳۹۶ در ۷۹ سالگی در فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق نیز بازی کرده است. درک جاکوبی این‌بار با کنت برانا یعنی کارگردان فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق و هنرمندانی چون جانی دپ، میشل فایفر، دیسی ریدلی و پنلوپه کروز همکاری داشت.

در این سال‌ها درک جاکوبی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کنت برانا با ۴ مرتبه، برایان بلسد با ۳ مرتبه، جیسون فلمینگ با ۳ مرتبه، کانی نیلسن با ۲ مرتبه و Alan Badel با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با درک جاکوبی داشته‌اند.

فیلمشناسی
هنری پنجم (۱۹۸۹)
مرگ دوباره – (۱۹۹۱) (فیلم)
گلادیاتور (۲۰۰۰)
گاسفورد پارک (۲۰۰۱)
جهان زیرین: تکامل (۲۰۰۳)
هنری هشتم (۲۰۰۳)
ننی مک‌فی (۲۰۰۵)
قطب نمای طلایی (۲۰۰۷)
جای اژدها (۲۰۱۱)
سخنرانی پادشاه (۲۰۱۰)
آخرت (۲۰۱۰)
هفته‌ای که با مریلین گذراندم (۲۰۱۱)
هملت (۱۹۹۶)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی درک جاکوبی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه