بیوگرافی سلا وارد

4 سال پیش
3.3/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی سلا وارد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سلا وارد (انگلیسی: Sela Ward؛ زاده ۱۱ ژوئیهٔ ۱۹۵۶) هنرپیشه و مانکن اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه سلا وارد

بیوگرافی سلا وارد

زندگی شخصی

سلا وارد نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۲ در ۲۷ سالگی در فیلم The Man Who Loved Women به کارگردانی Blake Edwards بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Gone Girl، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سلا وارد محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون برت رینولدز، Julie Andrews، کیم بسینگر و Marilu Henner را تجربه کرد.

سلا وارد در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سلا وارد در این سال، بازیگری در فیلم Gone Girl به کارگردانی دیوید فینچر محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سلا وارد بازی در فیلم Gone Girl بوده است. سلا وارد سال ۱۳۹۳ در ۵۸ سالگی در فیلم Gone Girl نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با دیوید فینچر همکاری داشته است. سلا وارد توانست با بازی در فیلم Gone Girl تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بن افلک، رزاموند پایک، نیل پاتریک هریس و تایلر پری بر تجارب او افزود.

فیلم Gone Girl

سلا وارد علاوه‌بر فیلم Gone Girl، سال ۱۳۹۵ در ۶۰ سالگی در فیلم روز استقلال: بازخیز نیز بازی کرده است. سلا وارد این‌بار با رولند امریش یعنی کارگردان فیلم روز استقلال: بازخیز و هنرمندانی چون لیام همسورث، جف گلدبلوم، بیل پولمن و جسی آشر همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایوب آقاخانی

در این سال‌ها سلا وارد با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Marilu Henner با ۲ مرتبه، Sherry Stringfield با ۲ مرتبه و Barry Corbin با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با سلا وارد داشته‌اند.

تاریخ تولد: ۱۱ ژوئیهٔ ۱۹۵۶ (سن ۶۳ سال)، مریدیان، میسیسیپی، آمریکا
قد: ۱٫۷۱ متر
همسر: هاوارد شرمن (ازدواج ۱۹۹۲)
کودکان: آنابِلّا ری شرمن، آستین ورد شرمن
کتاب‌ها: Homesick: A Memoir، Homesick: A Journey

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سلا وارد
3.3/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه