بیوگرافی بنجامین واکر

4 سال پیش
بیوگرافی بنجامین واکر
4/5 - (20 امتیاز)

بیوگرافی بنجامین واکر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بنجامین واکر (انگلیسی: Benjamin Walker؛ زادهٔ ۲۱ ژوئن ۱۹۸۲) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه بنجامین واکر

بیوگرافی بنجامین واکر

زندگی شخصی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام و انتخاب اشاره کرد.

Walker نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۸ در ۲۷ سالگی در فیلم The War Boys به کارگردانی Ron Daniels بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Benjamin Walker محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Victor Rasuk، Brian J. Smith، Peter Gallagher و Micaela Nevárez را تجربه کرد.

Benjamin Walker در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Benjamin Walker در این سال، بازیگری در فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام به کارگردانی تیمور بکمامبتوف محسوب می‌شود.

فیلم آبراهام لینکلن

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Benjamin Walker بازی در فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام بوده است. Benjamin Walker سال ۱۳۹۱ در ۳۰ سالگی در فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با تیمور بکمامبتوف همکاری داشته است. Benjamin Walker توانست با بازی در فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Rufus Sewell، دومینیک کوپر، آنتونی مکی و مری الیزابت وینستد بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احمدرضا درویش

Benjamin Walker علاوه‌بر فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام، سال ۱۳۹۵ در ۳۴ سالگی در فیلم The King’s Daughter نیز بازی کرده است. Benjamin Walker این‌بار با Sean McNamara یعنی کارگردان فیلم The King’s Daughter و هنرمندانی چون پیرس برازنان، William Hurt، Kaya Scodelario و Bingbing Fan همکاری داشت.

در این سال‌ها Benjamin Walker با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Joseph Mawle با ۲ مرتبه و پابلو شرایبر با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Benjamin Walker داشته‌اند.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۱ ژوئن ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، کارترسویل، جورجیا، آمریکا
قد: ۱٫۸۸ متر
همسر: کایا اسکودلاریو (ازدواج ۲۰۱۵)، میمی گامر (ازدواج ۲۰۱۱–۲۰۱۳)
آموزش: مدرسه جولیارد (۲۰۰۴)، Interlochen Center for the Arts، Cartersville High School
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ‌ تونی برای بهترین اجرای نقش دوم مرد در نمایش

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بنجامین واکر
4/5 - (20 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه