بیوگرافی جنیوری جونز

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جنیوری جونز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جنیوری کریستن جونز (به انگلیسی: January Kristen Jones) یک بازیگر زن آمریکایی است، او به‌خاطر بازی در سریال مد من شناخته‌شده‌است.

زندگینامه جنیوری جونز

بیوگرافی جنیوری جونز

زندگی شخصی

جنیوری جونز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۸ در ۲۲ سالگی در فیلم All the Rage به کارگردانی James D. Stern بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آخرین مرد روی زمین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جنیوری جونز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جوان الن، جف دانیلز، Robert Forster و Andre Braugher را تجربه کرد.

جنیوری جونز در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جنیوری جونز در این سال، بازیگری در سریال آخرین مرد روی زمین محسوب می‌شود.

جنیوری جونز سال ۱۳۹۴ در ۳۸ سالگی در سریال آخرین مرد روی زمین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. جنیوری جونز توانست با بازی در سریال آخرین مرد روی زمین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ویل فورت، کریستین شال، مل رودریگوئز و Cleopatra Coleman بر تجارب او افزود.

جنیوری جونز علاوه‌بر سریال آخرین مرد روی زمین، سال ۱۳۸۶ در ۳۰ سالگی در سریال مردان مد نیز بازی کرده است. جنیوری جونز این‌بار با یعنی کارگردان سریال مردان مد و هنرمندانی چون Jon Hamm، الیزابت موس، Vincent Kartheiser و کریستینا هندریکس همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نائومی واتس

در این سال‌ها جنیوری جونز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Dylan Kenin با ۲ مرتبه، زو کراویتز با ۲ مرتبه، مل رودریگوئز با ۲ مرتبه و ادی کی توماس با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جنیوری جونز داشته‌اند.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۵ ژانویهٔ ۱۹۷۸ (سن ۴۲ سال)، سو فالز، داکوتای جنوبی، آمریکا
قد: ۱٫۶۸ متر
نام کامل: January Kristen Jones
کودکان: زندر دین جونز
والدین: ماروین جونز، کرن جونز

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جنیوری جونز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه