بیوگرافی کی هونگ لی

4 سال پیش
4.7/5 - (163 امتیاز)

بیوگرافی کی هونگ لی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کی هونگ لی به انگلیسی: Ki Hong Lee؛ زادهٔ ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۶ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است.

زندگینامه کی هونگ لی

بیوگرافی کی هونگ لی

زندگی شخصی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به دونده مارپیچ، آزمایش زندان استنفورد و دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ اشاره کرد.

Ki Hong Lee در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Ki Hong Lee در این سال، بازیگری در فیلم دونده هزارتو به کارگردانی Wes Ball محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Ki Hong Lee بازی در فیلم دونده هزارتو بوده است. Ki Hong Lee سال ۱۳۹۳ فیلم دونده هزارتو نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Wes Ball همکاری داشته است. Ki Hong Lee توانست با بازی در فیلم دونده هزارتو تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Dylan O’Brien، Kaya Scodelario، ویل پولتر و Aml Ameen بر تجارب او افزود.

Ki Hong Lee علاوه‌بر فیلم دونده هزارتو، سال ۱۳۹۷ در فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ نیز بازی کرده است. Ki Hong Lee این‌بار با Wes Ball یعنی کارگردان فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ و هنرمندانی چون Rosa Salazar، Thomas Brodie-Sangster، Dylan O’Brien و Kaya Scodelario همکاری داشت.

در این سال‌ها Ki Hong Lee با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Dexter Darden با ۳ مرتبه، پاتریشا کلارکسون با ۳ مرتبه، Thomas Brodie-Sangster با ۳ مرتبه، Dylan O’Brien با ۳ مرتبه و Kaya Scodelario با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با Ki Hong Lee داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی زهره فکور صبور
مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، سئول، کرهٔ جنوبی
قد: ۱٫۷۸ متر
همسر: Hayoung Choi (ازدواج ۲۰۱۵)
آموزش: دانشگاه كاليفرنيا (۲۰۰۴–۲۰۰۸)
نمایش‌های تلویزیونی: The Nine Lives of Chloe King

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کی هونگ لی
4.7/5 - (163 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه