بیوگرافی هانا موری

4 سال پیش
بیوگرافی هانا موری
3/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی هانا موری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هانا موری (انگلیسی: Hannah Murray؛ زاده ۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۹) یک هنرپیشه اهل انگلستان است. وی از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه هانا موری

بیوگرافی هانا موری

زندگی شخصی

هانا موری در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم هانا موری در این سال، بازیگری در فیلم Chatroom به کارگردانی Hideo Nakata و فیلم Womb به کارگردانی Benedek Fliegauf محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی هانا موری بازی در فیلم Chatroom بوده است. هانا موری سال ۱۳۸۹ در ۲۱ سالگی در فیلم Chatroom نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Hideo Nakata همکاری داشته است. هانا موری توانست با بازی در فیلم Chatroom تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آرون تیلور جانسون، ایموجن پوتس، Matthew Beard و دنیل کالویا بر تجارب او افزود.

هانا موری علاوه‌بر فیلم Chatroom، سال ۱۳۹۶ در ۲۸ سالگی در فیلم دیترویت نیز بازی کرده است. هانا موری این‌بار با کاترین بیگلو یعنی کارگردان فیلم دیترویت و هنرمندانی چون جان بویگا، ویل پولتر، Algee Smith و Jacob Latimore همکاری داشت.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۹ (سن ۳۰ سال)، بریستول، بریتانیا
قد: ۱٫۶۵ متر
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال درام، بیشتر
آموزش: North Bristol Post 16 Centre، Queens’ College, University of Cambridge
والدین: روزمری سیلوستر، مارتین موری

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایزابلا اسکروپو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هانا موری
3/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه