بیوگرافی ویل پولتر

4 سال پیش
بیوگرافی ویل پولتر
4.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی ویل پولتر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ویل پولتر (به انگلیسی: Will Poulter) (زاده ۲۸ ژانویه ۱۹۹۳) بازیگر انگلیسی است.

زندگینامه ویل پولتر

بیوگرافی ویل پولتر

زندگی شخصی

ویل پولتر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در ۱۵ سالگی در فیلم Son of Rambow به کارگردانی Garth Jennings بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم The Revenant، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ویل پولتر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بیل میلنر، Jessica Hynes، Neil Dudgeon و Anna Wing را تجربه کرد.

ویل پولتر در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ویل پولتر در این سال، بازیگری در فیلم The Revenant به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ویل پولتر بازی در فیلم The Revenant بوده است. ویل پولتر سال ۱۳۹۴ در ۲۳ سالگی در فیلم The Revenant نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با الخاندرو گونسالس اینیاریتو همکاری داشته است. ویل پولتر توانست با بازی در فیلم The Revenant تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لئوناردو ویلهام دی کاپریو، تام هاردی، دامنل گلیسون و پُل اندرسون بر تجارب او افزود.

ویل پولتر علاوه‌بر فیلم The Revenant، سال ۱۳۹۳ در ۲۲ سالگی در فیلم دونده هزارتو نیز بازی کرده است. ویل پولتر این‌بار با Wes Ball یعنی کارگردان فیلم دونده هزارتو و هنرمندانی چون Dylan O’Brien، Kaya Scodelario، Aml Ameen و Ki Hong Lee همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ادوارد جی. رابینسون
مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۲۸ ژانویهٔ ۱۹۹۳ (سن ۲۷ سال)، همرسمیت، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۸۸ متر
جوایز: جایزهٔ سینمایی ام‌‌تی‌وی برای بهترین صحنهٔ عاشفانه
والدین: نیل پولتر، کارولاین پولتر
خواهر و برادر: جو پولتر، اد پولتر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ویل پولتر
4.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه