بیوگرافی میمی گامر

4 سال پیش
بیوگرافی میمی گامر
Rate this post

بیوگرافی میمی گامر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 میمی گامر (انگلیسی: Mamie Gummer؛ زادهٔ ۳ اوت ۱۹۸۳) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به نگهبان، عوارض جانبی و نجات غریق اشاره کرد.

زندگینامه میمی گامر

بیوگرافی میمی گامر

زندگی شخصی

هالیوود ریپورتر اعلام کرد که میمی گامر به فصل سوم سریال موردانتظار شبکه HBO یعنی True Detective (کارآگاه حقیقی) پیوسته است. او شخصیت لوسی پرسل را، که مادر جوان دو فرزند است و در مرکز جنایات تراژیک قرار دارد، به تصویر خواهد کشید.

سومین فصل از این سریال آنتولوژی در قلب اوزارک رخ خواهد داد؛ جایی که جنایات آشفته‌ای روی می‌دهد و یک راز در طول دهه‌ها جریان داشتن در سه دوره زمانی مختلف و جدا، عمیق‌تر می‌شود. ماهرشالا علی، برنده جایزه اسکار، در این فصل نقش وین هایز را که کارآگاهی از آرکانزاس است ایفا خواهد کرد. کارمن اجوگو نیز در نقش یک معلم مدرسه در آرکانزاس به نام آملیا رردون ظاهر خواهد شد که در واقع ارتباطی نیز با دو بچه گمشده در سال ۱۹۸۰ دارد. اسکات مک‌نری و استفان دورف نیز جزوی از بازیگران این فصل سریال هستند.

مریل استریپ، مادر گامر اخیرا اعلام کرده است که به خانواده HBO ملحق شده است. استریپ در فصل دوم سریال محبوب دروغ‌های کوچک بزرگ به‌عنوان مری لوئیز رایت، مادر پری وایت که الکساندر اسکارشگرد ایفاگر نقش آن است، ظاهر خواهد شد.

مشخصات کلی:

تاریخ تولد: ۳ اوت ۱۹۸۳ (سن ۳۶ سال)، نیویورک، ایالت نیویورک، آمریکا
قد: ۱٫۷۳ متر
همسر: میهار ستهی (ازدواج ۲۰۱۹)، بنجامین واکر (ازدواج ۲۰۱۱–۲۰۱۳)
پدربزرگ و مادربزرگ: مری ولف ویلکینسون، Harry William Streep, Jr.، دورثی گامر، ویلیام اَدُلف گامر
والدین: مریل استریپ، دان گامر

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسن زندباف
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میمی گامر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه