بیوگرافی جیمی باور

4 سال پیش
بیوگرافی جیمی باور
4.2/5 - (16 امتیاز)

بیوگرافی جیمی باور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جیمز «جیمی» کمپل ام. باور (به انگلیسی: James “Jamie” Campbell M. Bower) (متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۸) بازیگر، خواننده و سابقاً مدل اهل انگلیس است.

زندگینامه جیمی باور

بیوگرافی جیمی باور

زندگی شخصی

علت شهرت وی بازی در نقش آنتونی هوپ در سوئینی تاد تیم برتون’ است، همچنین نقش کایوس (از برادران ولتری) در گرگ و میش: ماه نو و همچنین بازی در نقش شاه آرتور در سریال کملوت و نقش جوانی گلرت گریندلوالد (معشوق آلبوس دامبلدور) در هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت اول داشته‌است

وی در فوریه ۲۰۱۰ اعلام کرد که با بانی رایت (بازیگر نقش جینی ویزلی در سری هری پاتر) رابطه دارد و در آوریل ۲۰۱۱ اعلام کرد که با یکدیگر نامزد شده‌اند ولی به تازگی از هم جدا شدند.

Jamie Campbell Bower نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در ۱۹ سالگی در فیلم سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت به کارگردانی تیم برتون بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال Thomas & Friends: Sodor’s Legend of the Lost Treasure، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Jamie Campbell Bower محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جانی دپ، هلنا بونهام کارتر، آلن ریکمن و تیموتی اسپال را تجربه کرد.

سینما و تلویزیون

Jamie Campbell Bower در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Jamie Campbell Bower در این سال، بازیگری در سریال Thomas & Friends: Sodor’s Legend of the Lost Treasure محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی مارال فرجاد

Jamie Campbell Bower سال ۱۳۹۴ در ۲۷ سالگی در سریال Thomas & Friends: Sodor’s Legend of the Lost Treasure نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. Jamie Campbell Bower توانست با بازی در سریال Thomas & Friends: Sodor’s Legend of the Lost Treasure تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ادی ردماین، الیویا کلمن، جان هرت و ویلیام هوپ بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها Jamie Campbell Bower با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کریستن استوارت با ۲ مرتبه، دیوید تیولیس با ۲ مرتبه، Taylor Lautner با ۲ مرتبه، Jackson Rathbone با ۲ مرتبه و Ashley Greene با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Jamie Campbell Bower داشته‌اند.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۲ نوامبر ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، لندن، بریتانیا
قد: ۱٫۸۳ متر
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ سینمایی انتخاب منتقدان برای بهترین گروه بازیگری، بیشتر
گروه موسیقی: Counterfeit (از ۲۰۱۵)
والدین: اَن الیزابت روسبری، دیوید باور

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جیمی باور
4.2/5 - (16 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • نسترن نور
    1 سال پیش

    سلام. وقت بخیر … در ویکی پدیا آمده که همسر فعلی ایشون کریستین جونز هست ولی من هیچ اطلاعاتی از ایشون به دست نیاوردم. میشه تصویر و بیوگرافی همسرش رو هم بذارین. ممنون.

  • ناشناس
    1 سال پیش

    حیف که متاهله ، من کراشش بودم تو سریال هر دفعه می اومد سریال می خواستم لباشو ببوسم 😍💋❤️ حال میده یه شب باهاش باشی