بیوگرافی فیل کالینز

4 سال پیش
بیوگرافی فیل کالینز
Rate this post

بیوگرافی فیل کالینز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فیل دیوید چارلزکالینز که با نام فیل کالینز شناخته می‌شود. موسیقیدان، بازیگر، خواننده و تهیه کنندهٔ موسیقی انگلیسی است. او هم به عنوان درامر و هم خوانندهٔ گروه راک جنسیس به شهرت دست یافت.

زندگینامه فیل کالینز

بیوگرافی فیل کالینز

زندگی شخصی

فیلیپ دیوید چارلز کالینز در تاریخ ۳۰ ژانویهٔ ۱۹۵۱ چیزویک، هانزلو، فرزند Winifred M. “June” , یک نمایندهٔ تئاتر و Greville Philip Austin Collins که مأمور اداره بیمه بود. او زمانی که ۵ ساله بود به عنوان هدیهٔ کریسمس یک ست درامز (اسباب بازی) هدیه گرفت. بعده‌ها عمویش برایش یک درامز در اندازهٔ واقعی ساخت که همیشه از آن استفاده می‌کرد.

هرچه بزرگتر می‌شد والدین فیل برایش مجموعهٔ کامل تری تهیه می‌کردند. او با همراهی موسیقی که از تلویزیون و رادیو پخش می‌شد تمرین می‌کرد. او هیچگاه موفق به فراگیری نت‌نویسی نشد در عوض به شیوهٔ خاص خودش دست پیدا کرد. بنابر گفتهٔ Barbara Speake مؤسس eponymous stage school که بعده‌ها فیل در آنجا برای تحصیل می‌رفت، کالینز همیشه گوش‌های نادری در موسیقی داشت: ” فیل همیشه مخصوص بود، در سن ۵ سالگی Butlins به یک مسابقهٔ استعدادیابی خوانندگی Davy Crockett رفت.

اما در نیمه‌های کار او ارکستری که در حال نواختن بودند را متوقف کرد تا به آنها بگوید در کلید اشتباه می‌نوازند. ” در نوجوانی برای یادگیری درامز و دوره‌های مقدماتی پیش Lloyd Ryan و بعده‌ها برای یادگیری بیشتر پیش Frank King رفت. کالینز به یاد می‌آورد که: «درس‌های مقدماتی خیلی بهم کمک کردن. در واقع بیشتر از هرچیز دیگه‌ای، چون درواقع شما بیشتر وقت از اونها استفاده می کنین.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عارفه معماریان

در هر حالتی از موسیقی از فانک تا جز اون دروس پایه‌ای همیشه اونجا هستند و استفاده میشن.». به هر صورت کالینز همواره از اینکه در نت خوانی موفق نبوده احساس ناراحتی می‌کند و می‌گوید: «هیچوقت به موزیک چنگ نزدم، باید بهش می‌چسبیدم. همیشه حس می‌کردم اگر چیزی رو بتونم (هام) بکنم پس می تونم بزنمش. برای من کافی بود ولی این رفتار اشتباهه.» Lloyd Ryan به یاد می‌آورد که: «فیل همیشه با نت خوانی مشکل داشت، همیشه یک مشکل بزرگ بود براش. ناراحت‌کننده س چون نت خوانی درامز خیلی سخت نیست.»

سال ۲۰۱۵

وی به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که زندگی‌نامه ش را در قالب یک کتاب که شامل تمامی بالا و پائین‌های فعالیتش در دنیای موسیقی می‌شود را در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر خواهد کرد. او دربارهٔ کتاب می‌گوید:

«طی چندین سال گذشته بارها ازم درخواست شد تا زندگی‌نامه‌ام را بنویسم ولی هیچوقت حس نمی‌کردم که زمان مناسبش فرارسیده باشه، تا اینکه رسیدیم به الآن. یک انتشارات خوب که Penguin Random House هست رو پیدا کردم و آماده‌ام تا همه چیز رو در ارتباط با زندگی موسیقیاییم از بالا و پائینش و چیزهایی که از دید خودم تجربه کردم با همهٔ خوب و بدش ثبت کنم.»

تجهیزات

کالینز یک نوازندهٔ چپ دست درامز است، او از طبل Gretsch , هد Remo و سیمبال‌های Sabian استفاده می‌کرده. تمامی کیت‌های او توسط Pearl و Premier ساخته می‌شدند. طبل‌ها The Gretsch Company

۱۴ x 20″ bass drum
۵٫۵ x 8″ rack tom
۶٫۵ x 10″ rack tom
۸ x 12″ rack tom
۱۲ x 15″ rack tom
۱۶ x 16″ floor tom
۱۸ x 18″ floor tom
۳٫۵ x 14″ snare drum
سیمبال‌ها Sabian

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمود جعفری

۱۵″ Hi Hats
۲۲″ HH China
۱۶″ HH Medium Thin Crash
۱۷″ HH Extra Thin Crash
۲۱″ HH Raw Bell Dry Ride
۲۰″ HH Medium Crash
۲۰″ HH China
ترانه‌شناسی
نوشتار‌های اصلی: Phil Collins discography و Genesis discography
Face Value (۱۹۸۱)
Hello, I Must Be Going! (۱۹۸۲)
No Jacket Required (1985)
… اما جدی (۱۹۸۹)
Both Sides (1993)
Dance into the Light (1996)
Testify (۲۰۰۲)
Going Back (2010)

فیلم‌شناسی

۱۹۶۵: R3 (episode: “Unwelcome Visitor”)
۱۹۶۷: Calamity the Cow
۱۹۸۵: Miami Vice (episode: “Phil the Shill”)
۱۹۸۸: Buster
۱۹۸۸: Mickey’s 60th Birthday
۱۹۹۱: Hook
۱۹۹۳: Frauds
۱۹۹۳: And the Band Played On (TV movie)
۱۹۹۵: Balto (voice of Muk and Luk)
۲۰۰۳: کتاب جنگ ۲ (voice of Lucky)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فیل کالینز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه