بیوگرافی استلا ماکسول

4 سال پیش
بیوگرافی استلا ماکسول
4.6/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی استلا ماکسول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 استلا ماکسول (به انگلیسی: Stella Maxwell) (زاده ۱۵ مهٔ ۱۹۹۰) مدل آمریکایی است.

زندگینامه استلا ماکسول

بیوگرافی استلا ماکسول

زندگی شخصی

استلا در سال ۱۹۹۰ از خانواده ای از ایرلند شمالی در بروکسل بلژیک متولد شد. او سه خواهر بزرگ‌تر از خودش دارد و تا ۱۳ سالگی در بلژیک زندگی کرده‌است. او در مدرسه مدلینگ ثبت نام کرد و پس از آن با خانواده اش به کانبرا، استرالیا نقل مکان کرد. در کانبرا به مدت ۱ سال بود و پس از آن به نیوزلند در ۱۴ سالگی رفت و دارای پاسپورت نیوزلند است. او به کالج کوئین مارگارت و دانشگاه اوتاگو، جایی که به عنوان یک مدل کشف شد، میرفت.

حرفه
اولین نمایش خود برای ویکتوریا سکرت را در فشن شو ۲۰۱۴ انجام داد و پس از یک سال تبدیل به یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت شد. در سال ۲۰۱۶، در یک نظرسنجی که مجله ماکسیم به عنوان هات‌ترین زن سال قرار داده بود، مکسول رتبه یک را از آن خود کرد

زندگی شخصی
استلا معمولاً زمان خود را در شهرهای لس آنجلس و نیویورک میگذراند، از اواخر سال ۲۰۱۶ او با کریستین استوارت رابطه دارد و همجنسگرا است. وی دارای ملیت بریتانیایی، ایرلندی و نیوزلندی است.

روابط بین ستاره “گرگ و میش” و یکی از فرشتگان ویکتوریا راز به یک سطح جدید منتقل شد. در هر صورت، این اطلاعات توسط خودی به یکی از نشریات غربی ارائه شد.

درباره رمان کریستن استوارت و مانکن ها استلا ماکسول ۶ ماه پیش شناخته شد. خوب، در حال حاضر عاشقان زن و شوهر همجنسگرایان تصمیم گرفتند با هم کنار بیایند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرنوش بهزاد

شخصی از محله Stella به شرح زیر است:

“آنها شروع به زندگی در یک خانه کردند. استلا دائما در عمارت لس آنجلس عاشق خود گذر می زند. “

تصمیم آگاهانه

دختران در مورد یکدیگر بسیار جدی هستند، آنها فقط با هم خوب هستند، به همین دلیل است که آنها می خواهند زمان زیادی را با هم صرف کنند. استلا در نیویورک آپارتمان دارد، اما تصمیم گرفت که زندگی با همسر محبوبش در ساحل غربی برای او بهتر شود.

دوست دختر اخیرا مانند یک موضوع با یک سوزن – که در آن یکی، وجود دارد و دیگری. کریستن در نیواورلئان شلیک کرد – استلا به او پرواز کرد:

“هر دو کارگران واقعی هستند، آنها کار زیادی می کنند، و این شادی آنها را به ارمغان می آورد. اما در عین حال، دختران تلاش می کنند تا برای مدت طولانی جدا نشوند. کریستن واقعا دوست دارد دوست دخترش باشد. ”
به یاد بیاورید که شایعات در مورد “غیر متعارف” رمان Celebris حدود یک سال پیش ظاهر شد. اما پس از آن این خبر هیچ ادامهی نداشت. درباره این واقعیت که استلا و کریستن دوست دختر نیستند، در دسامبر گذشته دوباره صحبت کردند. این رابطه از یک فرمت دوستانه، به یک نوع جدی تر بعد از اینکه مدل به مقصد ساوانا پرواز کرد، جایی که برنده BAFTA در تیراندازی شرکت داشت، حرکت کرد.

منبع به شرح زیر است:

“دختران برای چندین روز با هم ملاقات کردند، اما متوجه شدند که با همدیگر را می گیرند که نمی خواهند ترک کنند. و احساساتی که تجربه می کنند دیگر دوستی نیستند. “

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اد هریس

تاریخ تولد: ۱۵ مهٔ ۱۹۹۰ (سن ۲۹ سال)، بروکسل، بلژیک
قد: ۱٫۷۸ متر
فیلم: JT LeRoy
آموزش: دانشگاه اتاگو، European School of Brussels II، Queen Margaret College
والدین: موریس مکسول، استلا ماینز
نمایندگی: The Lions، Elite Model Management

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استلا ماکسول
4.6/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه