بیوگرافی مارتا هانت

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مارتا هانت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارتا هانت (به انگلیسی: Martha Hunt) (زاده ۲۷ آوریل ۱۹۸۹) مدل آمریکایی است. از سال ۲۰۱۵ یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت است.

زندگینامه مارتا هانت

بیوگرافی مارتا هانت

زندگی شخصی

هانت توسط یک عکاس در شارلوت، کارولینای شمالی کشف شد. او به دلیل حرفه اش به نیویورک نقل مکان کرد و با IMG قرارداد امضاء کرد. اولین نمایش خود را در سال ۲۰۰۷ در هفته مد پاریس اجرا کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۹ بر روی مجلات Vogue و GQ ظاهر شد.

حرفه مد
مارتا در بیش از ۱۸۰ فشن شو حضور داشته‌است و در سال ۲۰۱۲ در مجله Elle و برای تقویم ویدئوی ویدئویی مجله LOVE 2012 انتخاب شد. در سال ۲۰۱۳ در آگهی‌های بازرگانی مشهوری ظاهر شد. او در اوایل سال ۲۰۱۳ در فهرست ویکتوریا معرفی شد و اولین نمایش ویکتوریا سکرت را در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد. در سال ۲۰۱۴ او رسماً عضوی از مدلهای ویکتوریا سکرت شد و در سال ۲۰۱۵، تبدیل به یک فرشته شد.

زندگی شخصی
هانت دارای اسکولیوز است ، او در این باره میگوید : «زخم ها منحصر به فرد زیبا هستند، و آنها یک داستان پیروزی در مورد شما می گویند. من یک دور کمر پشت خودم و یک شکم کمر راست دارم.» مارتا دوست صمیمی تیلور سویفت است و در موزیک ویدیو «Bad blood» او حضور داشته است .

چطور فرشته ويكتوريا سكرت كشف شد

مارتا هانت (Martha Hunt) مدل امريكايي است كه از سال ۲۰۱۵ یکی از فرشتگان ويكتوريا سكرت مي باشد . هانت توسط یک عکاس در شارلوت، کارولینای شمالی کشف شد . او بدلیل حرفه اش به نیویورک نقل مکان کرد و با IMG قرارداد امضاء کرد . اولین نمایش خود را در سال ۲۰۰۷ در هفته مد پاریس اجرا کرد و پس از آن در سال ۲۰۰۹ بر روی مجلات Vogue و GQ ظاهر شد .مارتا در بیش از ۱۸۰ فشن شو حضور داشته است و در سال ۲۰۱۲ در مجله Elle و برای تقویم ویدئوی ویدئویی مجله LOVE 2012 انتخاب شد. در سال ۲۰۱۳ در آگهی های بازرگانی مشهوری ظاهر شد. او در اوایل سال ۲۰۱۳ در فهرست ویکتوریا معرفی شد و اولین نمایش خود در ویکتوریا سکرت را در سال ۲۰۱۳ داشت .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهران روحانی

در سال ۲۰۱۴ او رسماً عضوی از مدلهای ویکتوریا سکرت شد و در سال ۲۰۱۵، تبدیل به یک فرشته شد. او با وجود مشكل اسكوليوز يا انحراف ستون فقرات زيبايي چشم گيري دارد .

لباس و جواهرات مارتا در اين مراسم

در مراسم CFDA او لباسي از Thom Browne را برگزيد ، لباسي سفيد گلدار كه به حالت تسمه اي به قسمت دامن مرواريد دوزي شده موجي شكل دامن وصل شده است و مربوط به كالكشن پاييزه اين برند مي باشد .

مارتا در ادامه انتخاب خود به سراغ كالكشن جواهرات لوكس برند Swarovski رفت ، برندي كه اسپانسر اين مراسم نيز بود . هانت براي تزئين چشم هاي خود از كريستال هاي اين برند استفاده كرد ، او همچنين يك انگشتر از كالكشن Art Deco را به همراه گوشواره هاي بلند كالكشن Mosaic انتخاب كرد كه هر دوي آنها از طلاي سفيد ١٨ عيار ساخته و با كريستال و الماس سواروسكي تزئين شده اند .

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارتا هانت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه