بیوگرافی ژوزفین اسکرایور

4 سال پیش
بیوگرافی ژوزفین اسکرایور
Rate this post

بیوگرافی ژوزفین اسکرایور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ژوزفین اسکرایور (Josephine Skriver) (متولد ۱۴ آوریل ۱۹۹۳) یک مدل دانمارکی است.

زندگینامه ژوزفین اسکرایور

بیوگرافی ژوزفین اسکرایور

زندگی شخصی

او یک فرشته ویکتوریا سیکرت است و از پس از آغاز به کارش در سال ۲۰۱۱، در بیش از ۳۰۰ نمایش مد حضور داشته‌است و برای بعضی از بزرگترین برندهای فشن دنیا به عنوان مدل فعالیت کرده و روی جلد مجله‌هایی مانند Vanity Fair , Elle, Vogue , Harper’s Bazaar , Marie Claire و غیره درخشیده است.

اوایل زندگی

ژوزفین متولد و بزرگ شده در کپنهاگ دانمارک است. مادر او یک تحلیلگر IT و پدر او یک زیست‌شناس دریایی است. پدر و مادر او هر دو همجنس‌گرا هستند و ژوزفین و برادر کوچکتر او الیور، از طریق لقاح مصنوعی به دنیا آمده‌اند.

پتانسیل ژوزفین در مدلینگ، در سن ۱۵ سالگی و در زمانی کشف شد که به همراه تیم فوتبال در حال سفر به نیویورک بود. مدت کوتاهی پس از آن، او توسط شرکت مدل‌های منحصر به فرد، یک آژانس مدلینگ بین‌المللی، در کپنهاگ ثبت نام شد. به تبع آن، او توسط دیگر آژانس‌های خارج از دانمارک نیز مورد پیشنهاد قرار گرفت اما او تصمیم گرفت در مدرسه بماند و صبر کند. پس از تمام کردن مدرسه، او شروع به دنبال کردن مدلینگ به صورت حرفه‌ای کرد.

ژوزفین اسکرایور از دسامبر ۲۰۱۳ با ترانه سرا و خوانندهٔ اصلی گروه «د کب»، الکساندر دیلیون در یک رابطهٔ عاشقانهٔ پایدار است. رابطهٔ این دو همواره توسط عده‌ای از طرفداران به سخره گرفته می‌شد اما با گذشته زمان، اسکرایور، به آن پایان داد. آنها در پاییز ۲۰۱۶ سفری کوتاه مدت به دور دنیا را آغاز کردند و از آن زمان تاکنون تصاویر متعدد عاشقانه‌ای از خود در اینستاگرام به جا گذاشتند. به دنبال دیده شدن دوست پسر ژوزفین به همراه «سلنا گومز» در چند مکان عمومی، گمانه زنی‌هایی در مورد رابطهٔ این دو به وجود آمد که ژوزفین، خود در توئیتی شفاف‌سازی کرد و گفت: «خیانت سلنا گومز و الکساندر بزرگترین جوک دنیاست». به گفتهٔ او آن دو فقط قرار کاری داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شکیلا
حمایت از هم.جنس گرایان

او گفته است که هدف نهایی او «به این زودی جالب نمی‌شود، زیرا محقق شدن آن، این معنی را می‌دهند که که جامعه آماده است پدر ، مادرهای همجنس گرا را سنتی و معمولی و نرمال بشمارد و مانند همه خانواده‌های دیگر قبول کند.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ژوزفین اسکرایور
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه