بیوگرافی هلنا کریستنسن

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی هلنا کریستنسن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هلنا کریستنسن (به انگلیسی: Helena Christensen) (متولد ۲۵ دسامبر ۱۹۶۸) یک مدل، عکاس و ملکهٔ زیبایی دانمارکی می‌باشد.

زندگینامه هلنا کریستنسن

بیوگرافی هلنا کریستنسن

زندگی شخصی

در گذشته فرشته‌های ویکتوریا بود. او همچنین مدیر مجلهٔ نایلون و طراح لباس بوده و از چندین سازمان خیریه و انجمن‌های سرطان پستان را حمایت می کند.

در سن ۲۰ سالگی راه رفتن روی سکوی فشن شو ها را آغاز کرد. در عرض تنها چند سال، وی تقریباً برای همه برندهای مهم و مشهور دنیای فشن مدلینگ انجام داد و با برند رِولون قرارداد امضا کرد. در سال ۱۹۹۱ در موزیک ویدئوی کریس آیزاک با عنوان Wicked Game ظاهر شد. اوایل دهه نود، این زیباروی پروئی-دانمارکی که یکی اولین فرشته های ویکتوریاز سیکرت نیز بود، با مایکل هاچنس از INXS آشنا و دوست شد. نورمن ریداس، ستاره سریال محبوب «مردگان متحرک» که در سال ۱۹۹۹ از او پسری به نام مینگاس به دنیا آورد، از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ در کنار او موضوع حرف و حدیث های زیادی بود.

وی هنوز هم به مدلینگ ادامه می دهد، ولی در سال های اخیر در عکاسی نیز موفقیت هایی داشته است. عکس هایی که او انداخته در مجلات ووگ، اِل، هارپرز بازار، بلک بوک و … منتشر شده اند. از سال ۲۰۰۸ تابحال او و پل بنکس با هم هستند. در مورد نسل جدید مدل های مشهور در شبکه های اجتماعی مانند کارا دلوین و کندال جنر وی به تلگراف گفت: «واقعاً خیلی خوشحالم که زمان ما شبکه های اجتماعی وجود نداشتند. خیلی راضی بودم از اینکه شخصیت اسرارآمیزی باقی موندم که فقط در فتوشوت ها دیده می شود.»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خسرو خسروشاهی

تاریخ تولد: ۲۵ دسامبر ۱۹۶۸ (سن ۵۱ سال)، کپنهاگ، دانمارک
قد: ۱٫۷۸ متر
شریک: مایکل هاتچنس (۱۹۹۱–۱۹۹۵)، نورمن ریدس (۱۹۹۸–۲۰۰۳)، پال بنکس (۲۰۰۸–۲۰۱۵)
کودکان: مینگس لوسین ریداس
والدین: السا کریستنسن، فلمینگ کریستنسن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هلنا کریستنسن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه