بیوگرافی هایدی کلوم

4 سال پیش
بیوگرافی هایدی کلوم
Rate this post

بیوگرافی هایدی کلوم به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 هایدی کلوم (به آلمانی: Heidi Klum) (زاده ۱ ژوئن ۱۹۷۳)، بازیگر، سوپر مدل و مانکن مشهور آلمانی است که از سال ۲۰۰۸ تابعیت آمریکایی هم دارد. کلوم همسر خواننده انگلیسی، سیل بود.

زندگینامه هایدی کلوم

بیوگرافی هایدی کلوم

زندگی شخصی

وی از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ داور مسابقه استعدادیابی مستعدان آمریکا می‌باشد.

در سال ۱۹۹۷ ، Klum با استیک سبک ریک پوتین ازدواج کرد. این زن و شوهر در سال ۲۰۰۲ طلاق گرفتند. در مارس ۲۰۰۳ ، Klum با Flavio Briatore مدیر عامل ایتالیایی تیم فرمول یک رنو رابطه برقرار کرد. در ماه دسامبر ، بارداری خود را اعلام کرد. خیلی زود ، این دو جدا و Klum شروع به دیدار با نوازنده Seal کردند. کلوم در مه ۲۰۰۴ دختر هلن ، ملقب به “لنی” را به دنیا آورد.

کلوم و مر در دسامبر ۲۰۰۴ در بریتیش کلمبیا ملاقات کردند و در ۱۰ مه ۲۰۰۵ در ساحل مکزیک ازدواج کردند. آنها سه فرزند بیولوژیکی در کنار هم دارند: فرزندان متولد سپتامبر ۲۰۰۵ و نوامبر ۲۰۰۶ و یک دختر متولد اکتبر ۲۰۰۹٫ در ۲۱ نوامبر ۲۰۰۹ ، Klum رسما نام خانوادگی Seal را پذیرفت و از نظر قانونی با عنوان Heidi Samuel شناخته شد. خیلی زود پس از آن ، در دسامبر ۲۰۰۹ ، مر رسماً نام خانوادگی لنی را پذیرفت و نام خانوادگی وی به ساموئل تغییر یافت.

 در طول ازدواجشان ، Klum و Seal هر سال در سالگرد زندگی خود در مقابل خانواده و دوستان ، علاقه خود را به یکدیگر نشان میدادند. در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۲ ، این زوج اعلام کردند که پس از تقریباً هفت سال از ازدواج ، از هم جدا می شوند. وی سه ماه بعد ، در ۶ آوریل ۲۰۱۲ ، درخواست طلاق از مر را صادر كرد. وی همچنین درخواست كرد كه نام او به نام تولد Heidi Klum بازگردد. طلاق آنها در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ نهایی شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایوان پیترز
سایر روابط

در ماه مه سال ۲۰۱۸ ، Klum رابطه خود را با تام کاولیتز ، گیتاریست هتل توکیو از طریق پست ها و حضور در اینستاگرام در جشنواره کن ، عمومی کرد. این دو برای اولین بار در مارس همان سال به طور عاشقانه در ارتباط بودند. در تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۱۸ ، پس از گذشت تقریباً یک سال از ملاقات ، Klum در اینستاگرام خود اعلام کرد که او و کائولیتز درگیر شده اند و تصویری از این زوج را منتشر کرده اند که در آن حلقه با عنوان “I SAID YES” نشان داده شده بود و با یک ایموجی قلب قرمز همراه بود. کلوم به طور خصوصی در فوریه سال ۲۰۱۹ با کائولیتز ازدواج کرد. مراسم عروسی این زوج در آگوست سال ۲۰۱۹ در قایق بادبانی کریستینا ا در ایتالیا برگزار شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هایدی کلوم
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه