بیوگرافی ابی لی کرشا

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ابی لی کرشا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 اَبی لی کرشا (به انگلیسی: Abbey Lee Kershaw) (زاده ۱۲ ژوئن ۱۹۸۷)، بازیگر ، مدل ، موزیسین استرالیایی است.

زندگینامه ابی لی کرشا

بیوگرافی ابی لی کرشا

زندگی شخصی

کرشاو در ملبورن به دنیا آمد. او دختر کری ، روانشناس و کیم کرشاو است که در لیگ فوتبال ویکتوریا برای ریچموند و زالزالک بازی کرده است. او گفته است که در کودکی “همیشه در بیمارستان بود”. در چهار سالگی ، از مننژیت رنج می برد و مجبور شد دو شیر آب نخاعی داشته باشد. او همچنین تومور روی زانو و چندین استخوان شکسته از بالا رفتن از درختان داشت. او در کنزینگتون بزرگ شد و در مدرسه ابتدایی کاتولیک سنت مایکل در ملبورن شمالی شرکت کرد. او اظهار داشته است که “با ۴۲ ملیت بزرگ شده است” ، توضیح داد که مدرسه ابتدایی او با ۱۵۰ کودک بسیار فرهنگی بود. او سپس در آکادمی مری Immaculate در Fitzroy شرکت کرد.

از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم مکس دیوانه: جاده خشم و خدایان مصر اشاره کرد.

بازی در سریال

سریال Dark Tower توسط آمازون در حال تولید است. بر اساس جدیدترین اطلاعات، مایکل روکر در این سریال به ایفای نقش می پردازد.

مایکل روکر به صورت رسمی به تیم سریال Dark Tower اضافه شد. روکر در سال های اخیر در سریال ها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است که محبوب ترین آن ها، فیلم محافظان کهکشان و مردگان متحرک است.

سریال The Dark Tower بر اساس نوشته های استیون کینگ ساخته می شود. مجموعه کتاب های Dark Tower دارای محبوبیت زیادی است و در آن المان ها و شخصیت های زیادی حضور دارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بن افلک

در سال ۲۰۱۷ شاهد اکران فیلمی بر اساس این مجموعه کتاب بودیم. در این فیلم، بازیگرانی مانند ادریس البا، متیو مک‌کانهی، تام تیلور و ابی لی کرشا به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم با استقبال مناسبی از سوی طرفداران و همچنین منتقدان روبه‌رو نشد.

تاریخ تولد: ۱۲ ژوئن ۱۹۸۷ (سن ۳۲ سال)، ملبورن، استرالیا
قد: ۱٫۸۱ متر
رنگ چشم: Blue
آموزش: Academy of Mary Immaculate
والدین: کیم کرشاو، کری کرشاو

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابی لی کرشا
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه