بیوگرافی آنه ویالیتسینا

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی آنه ویالیتسینا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آنه ویالیتسینا زادهٔ ۱۹ مارس ۱۹۸۶ ‏(۳۴ سال) یک مانکن (فرد) اهل روسیه است.

زندگینامه آنه ویالیتسینا

بیوگرافی آنه ویالیتسینا

زندگی شخصی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به یک روز خوب برای جان سخت اشاره کرد.

ویالیتسینا در شهر روسیه گورکی (امروزه نیژنی نوگورود) به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو پزشک هستند. پدرش یک پزشک ورزشی برای تیم فوتبال است و مادرش یک متخصص کودکان است. والیسینا پس از اینكه پیشاهنگان IMG Models او را در سن پترزبورگ دیدند ، در حالی كه به دنبال چهره های جدیدی برای MTV’s Fashionly Loud Europe بود ، فعالیت خود را در ۱۵ سالگی شروع كرد. او وارد مسابقه شد و پس از برنده شدن در مسابقه تحت حمایت IMG و MTV به نیویورک نقل مکان کرد. وی در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۳ شهروند آمریکایی شد.

شغل

در طی شش ماه، ویالیسینا برای آنا مولیناری ، کلوئه و اسپرت مکس کار کرده بود. وی در جلد Vogue ، ELLE و Glamour ظاهر شده است. او اولین اثر خود را در لباس شنا Illustrated Sports Sports در سال ۲۰۰۵ انجام داد و هر سال تا سال ۲۰۱۴ در آن ظاهر می شد.

 Vyalitsyna برای خانه های مد مانند Shiatzy چن ، شانل ، پرادا ، لوئیز ویتون ، Dolce و Gabbana ، روبرتو کاوالی ، Miu Miu ، Chloé و Givenchy کار مدل را انجام داده است. او همچنین در نمایش های مد سال ۲۰۰۸ ، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ ویکتوریا رفت. وی در سال ۲۰۱۱ در دیلان جورج و شرکت و Abbot + لباس اصلی با کلان لوتز به نمایش درآمد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیلا حاتمی

در سال ۲۰۱۶ ، او به همراه کارمن کاس ، بت فرانکه ، آدریانا لیما ، نائومی کمپبل ، کارولین ترنتینی و ماریا کارلا بوسکونو برای Versace SS 2017 قدم زد.

مشخصات کلی این بازیگر و مدل روسی:

تاریخ تولد: ۱۹ مارس ۱۹۸۶ (سن ۳۴ سال)، نیژنی نووگورود، روسیه
قد: (۵ فوت ۱۰ اینچ) ۱٫۷۸ متر
رنگ چشم: Green
شریک: اَدم کهن (۲۰۱۴–۲۰۱۸)
کودکان: Alaska Cahan

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آنه ویالیتسینا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه