بیوگرافی کارولین وینبرگ

4 سال پیش
بیوگرافی کارولین وینبرگ
Rate this post

بیوگرافی کارولین وینبرگ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کارولین وینبرگ مدل، هنرپیشه اهل سوئد است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به نامحدود اشاره کرد.

 زندگینامه کارولین وینبرگ

بیوگرافی کارولین وینبرگ

زندگی شخصی

کارولین وینبرگ در سالنونا ، سوئد متولد شد.

شغل

وینبرگ فعالیت مدلینگ خود را در شانزده سالگی آغاز کرد و یک سال بعد در حال تهیه جلوه های محلی و حضور در نقاط تبلیغاتی برای شرکت های منطقه ای بود. او خیلی زود چشم به آژانس های شناخته شده ای از جمله مدیریت مدل های زنان ، میلان و دومینیک بروکسل گرفت و خود را در کمپین هایی برای طراحانی چون والنتینو ، ورساچه ، اسکار دو لا رانتا ، اسکادا و آرمانی پیدا کرد.

او همچنین در کمپین هایی برای D&G ، Tommy Hilfiger ، Adidas توسط استلا مک کارنی ، رولکس ، کلوئه ، آرمانی ، رالف لورن و نئیمان مارکوس بوده است و جلوه های چندین نسخه بین المللی Vogue را به دست آورده است. او هر سال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ در هفت نمایش پیوسته مد ویکتوریا سکرت بوده است. او همچنین در نمایشگاه باند Fashion Na Relief نائومی کمپبل، برای اتحاد روبان سفید برای جمع آوری بودجه برای مادران در هائیتی در سال ۲۰۱۰ ظاهر شد.

 او اولین بازیگری خود را در فیلم ۲۰۱۱ Limitless انجام داد ، در کنار بردلی کوپر و رابرت دنیرو ظاهر شد. وینبرگ همچنین یکی از سه مربی سوپر مود در The Face UK است.

مشخصات کلی این بازیگر و مدل

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمید ابراهیمی

تاریخ تولد: ۲۷ مارس ۱۹۸۵ (سن ۳۵ سال)، بخش سولنتونا، سوئد
قد: ۱٫۸ متر
نمایندگی: Munich Models
فیلم: نامحدود
والدین: Camila Winberg، توماس وینبرگ

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کارولین وینبرگ
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه